گوشی های سری Mate 50، نسل جدید پرچم داران هواوی را تشکیل می دهند. این غول چینی دنیای تکنولوژی در حال کار بر روی تولید این گوشی های هوشمند است و در آینده ای نزدیک شاهد عرضه آنها به بازار خواهیم بود. مسلماً تا زمان عرضه نهایی این گوشی های هوآوی، اخبار و شایعات متعددی در رابطه با آنها مطرح می شود. اخیراً رندرهای جدیدی از این گوشی ها منتشر شده که یک دید کلی در رابطه با الگوی طراحی گوشیHuawei Mate 50 Pro را به ما می دهد.

رندرهای جدید گوشی Huawei Mate 50 Pro از شباهت الگوی ناچ آن با Mate 20 Pro دارند

رندرهای جدید منتشر شده از گوشی هواوی Mate 50 Pro شما را از لحاظ خلاقیت به کار رفته در طراحی آن هیجان زده می کند! بیایید نگاهی به این عکس ها و مشخصات این گوشی پرچم دار هواوی بیندازیم:

بریدگی ناچ

بیایید بررسی خود را از پنل جلویی گوشی و ناچ آن شروع کنیم. بله! این بار ناچ به صورت کاملاً ریسپانسیو طراحی شده است! کارشناسان بر این باورند که هواوی قصد دارد مجدداً به سراغ ناچ های بزرگ در گوشی های سری Mate 50 برود و یاد و خاطره گوشی های سری Mate 20 را زنده کند! بنابراین می توان انتظار داشت که شاهد قابلیت جدید تشخیص چهره (فیس آی دی) یا تکنولوژی مشابه با آن در این سری از گوشی های هواوی خواهیم بود.

رندرهای جدید گوشی Huawei Mate 50 Pro از شباهت الگوی ناچ آن با Mate 20 Pro دارند

سایر مشخصات

آن طور که در رندرهای جدید گوشی Mate 50 Pro هواوی دیده می شود، این گوشی علاوه بر بریدگی ناچ متفاوت دارای ویژگی های دیگری هم هست. در این رندرها می توان یک دید کلی نسبت به صفحه نمایش این گوشی هوشمند به دست دارد. آن طور که در این تصاویر دیده می شود، کناره های سمت راست و چپ صفحه نمایش این گوشی به صورت خمیده طراحی شده اند. این در حالی است که میزان خمیدگی لبه پایینی صفحه نمایش آن کمتر است. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که پورت USB، اسپیکرها و کلیدهای فانکشن Mate 50 Pro در کناره های بدنه آن قرار گرفته اند.

دوربین

طراحی دوربین پشت گوشی Mate 50 Pro با نسخه های قبلی متفاوت است. می توان گفت که دوربین این گوشی ترکیبی از دوربین های Huawei Mate 40 Pro و P50 Pro است. بر روی پنل پشتی گوشی Mate 50 Pro یک کادر دایره ای شکل دیده می شود که دوربین ها در دو حلقه درون آن قرار گرفته اند. به نظر می رسد این نوع طراحی باعث ارائه بالاترین کیفیت عملکرد دوربین ها شود. همچنین این نوع طراحی دوربین ها، جلوه ای جذاب و منحصر به فرد به این گوشی بخشیده است.

رندرهای جدید گوشی Huawei Mate 50 Pro از شباهت الگوی ناچ آن با Mate 20 Pro دارند

اطلاعات دیگر

گوشی Huawei Mate 50 Pro به احتمال زیاد در نیمه دوم سال 2022 به بازار عرضه می شود. با این وجود این شرکت هنوز این موضوع را به صورت رسمی تأیید نکرده است. شایعات مطرح شده در رابطه با این گوشی حاکی از آن است که در آن از یک تراشه جدید کوالکوم اسنپ دراگون استفاده خواهد شد. همچنین عنوان شده که این گوشی به طور پیش فرض با سیستم عامل HarmonyOS 3.0 عرضه می شود.

منبع: huaweicentral