برند Nubia به تازگی گوشی های سری Red Magic 7S را در چین معرفی کرده است. این سری از مدل های Red Magic 7S و 7S Pro تشکیل شده است. پیش از این مشخصات فنی این گوشی ها در زمان ثبت شدن نام آنها در پایگاه داده TENAA فاش شده بود. اکنون کمپانی نوبیا رندهای رسمی از گوشی Red Magic 7S Pro را نیز منتشر کرده است. اگر به گوشی های گیمینگ علاقه دارید، بیایید با هم به اطلاعات این گوشی های جدید نگاهی بیندازیم!

رندرهای رسمی گوشی های سری Red Magic 7S منتشر شد

عکسی که در بالا مشاهده می کنید متعلق به گوشی Red Magic 7S Pro است. پنل پشتی این گوشی به رنگ نقره ای و به شکل شفاف (ترنس پرنت) طراحی شده و ظاهری خاص و منحصر به فرد به آن بخشیده است! همچنین یک فن بر روی پنل پشتی این گوشی دیده می شود که از قابلیت نورپردازی RGB برخوردار است و حداکثر سرعت چرخش آن به 20000 دور در دقیقه هم می رسد. دوربین های سه گانه این گوشی به همراه فلش LED نیز در این بخش قرار گرفته اند. در نیمه بالایی پنل پشتی گوشی Red Magic 7S Pro چند شیار قرار گرفته که برای جریان یافتن هوا در بخش داخلی گوشی کاربرد دارند. نکته جالب در رابطه با طراحی این گوشی این است که به منظور ارتقای تجربه گیمینگ کاربر، دکمه ماشه در کناره سمت راست بدنه آن تعبیه شده است.

با دقیق شدن بر روی پنل پشتی گوشی Red Magic 7S Pro می توان متوجه شد که این گوشی از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 قدرت می گیرد و در آن از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. همچنین این گوشی گیمینگ از فناوری خنک کننده مبتنی بر مایع ICE 10.0 بهره می برد که از طریق سوئیچ قرمز رنگ تعبیه شده در کناره سمت چپ بدنه فعال می شود. پنل جلویی گوشی نیز نشان می دهد که دوربین سلفی آن در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است!

رندرهای رسمی گوشی های سری Red Magic 7S منتشر شد

مشخصات فنی گوشی Red Magic 7S Pro

بر مبنای اطلاعاتی که در پایگاه داده TENAA قرار گرفته، گوشی Red Magic 7S Pro به صفحه نمایش OLED با سایز 6.8 اینچ و رزولوشن FHD+ مجهز است که سنسور اثر انگشت در زیر آن جای گرفته است. در کنار تراشه اسنپ دراگون 8 پلاس نسل 1، در این گوشی گیمینگ سریع Nubia از 18 گیگابایت حافظه رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی استفاده شده است. این گوشی همراه با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری Red Magic UI راهی بازار می شود.

دوربین سلفی این گوشی از رزولوشن 8 یا 16 مگاپیکسل برخوردار خواهد بود و همان طور که اشاره شد، در زیر صفحه نمایش قرار خواهد داشت. دوربین پشت اصلی این گوشی نیز 64 مگاپیکسلی است. دیگر مشخصات گوشی Red Magic 7S Pro شامل نرخ نوسازی 165 هرتز و پشتیبانی از فست شارژ 135 یا 165 وات می شود.

مشخصات فنی گوشی Red Magic 7S Pro

گوشی Red Magic 7S نیز پیش بینی می شود که از نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز برخوردار باشد و مشخصات آن شامل دوربین سلفی 8 مگاپیکسل، باتری 4500 میلی آمپر ساعت باشد. لازم به ذکر است که این گوشی با پشتیبانی از فست شارژ 120 وات ارائه می شود. سایر مشخصات این گوشی مشابه مدل Pro است.

منبع: gizmochina