حدود چند روز پیش بود که سامسونگ گوشی گلکسی A23 5G را معرفی کرد که در واقع دستگاه دوم از این سری پس از گوشی گلکسی A23 4G به حساب می آید. با این حال به نظر می رسد که این شرکت کره ای همچنان قصد دارد تا خانواده گوشی های سامسونگ گلکسی A23 را گسترده تر کند! در همین راستا شاهد معرفی گوشی گلکسی A23e از جانب سامسونگ بوده ایم!

اخیراً رندرهایی از این گوشی توسط افشاگر معروف، OnLeaks، منتشر شده که به ما اجازه می دهد تا برای اولین بار بتوانیم ظاهر این گوشی را مورد بررسی قرار دهیم. مطابق با این رندرها، این گوشی اقتصادی جدید سامسونگ به صفحه نمایش Infinity-V با سایز 5.8 اینچ مجهز است.

رندرهای منتشر شده از گوشی سامسونگ گلکسی A23e از طراحی فشرده و جمع و جور آن حکایت دارند

سامسونگ در سال 2019 برای اولین بار یک گوشی با پسوند e را با نام A20e به بازار عرضه کرد؛ اما در سال های پس از آن شاهد عرضه مدل های A21e یا A22e نبودیم! بنابراین کمی عجیب به نظر می رسد که سامسونگ پس از سه سال مجدداً به سراغ این سری از گوشی های خود رفته و قصد دارد گوشی A23e را به عنوان جایگزین مدل A20e راهی بازار کند!

هنوز مشخص نیست که آیا گوشی A23e از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می کند یا خیر. در عکس هایی که به تازگی از این گوشی منتشر شده مشاهده می شود که بر روی پنل پشتی آن یک دوربین به همراه یک فلش LED قرار دارد. همچنین در کناره بالایی بدنه این گوشی یک جک 3.5 میلی متری و در لبه کناری بدنه آن یک حسگر اثر انگشت دیده می شود.

رندرهای منتشر شده از گوشی سامسونگ گلکسی A23e از طراحی فشرده و جمع و جور آن حکایت دارند

لازم به ذکر است که گوشی سامسونگ گلکسی A23e دارای ابعاد 149.8x70.7x8.9 میلی متر است. به این ترتیب به نظر می رسد که این گوشی طراحی جمع و جوری دارد. این موضوع در عکس های منتشر شده از این گوشی نیز قابل تشخیص است.

با وجود اینکه در حال حاضر اطلاعات زیادی در رابطه با مشخصات سخت افزار داخلی این گوشی منتشر نشده، اما می توان انتظار داشت که این گوشی از فست شارژ 25 وات پشتیبانی کند. همچنین گوشی گلکسی A23e احتمالاً به درگاه کارت حافظه جانبی میکرو اس دی مجهز است و به صورت پیش فرض بر روی آن سیستم عامل اندروید 12 نصب خواهد بود.

رندرهای منتشر شده از گوشی سامسونگ گلکسی A23e از طراحی فشرده و جمع و جور آن حکایت دارند

این طور که به نظر می رسد، رنگ بندی گوشی سامسونگ گلکسی A23e شامل رنگ های آبی روشن، سفید و مشکی خواهد بود. متأسفانه این تمام اطلاعاتی است که در حال حاضر توسط این گوشی در دسترس قرار گرفته است؛ اما انتظار می رود که ظرف روزهای آینده این اطلاعات تکمیل شوند.

رندرهای منتشر شده از گوشی سامسونگ گلکسی A23e از طراحی فشرده و جمع و جور آن حکایت دارند

به هر حال سامسونگ نام شناخته شده ای در بازار گوشی های اقتصادی به حساب می آید و گوشی های اقتصادی سری A سامسونگ همواره با استقبال زیادی از جانب کاربران مواجه شده است. در همین راستا پیش بینی می شود که گوشی سامسونگ گلکسی A23e نیز به فروش قابل توجهی در بازار دست پیدا کند.

منبع: gizmochina