ایربادز وایرلس گوگل که از سال 2020 تحت عنوان سری پیکسل به بازار عرضه شده، در این مدت نتوانسته به یک رقیب جدی برای ایرپادز اپل تبدیل شود. این ایربادز با مشکلات اساسی و عدیده ای در زمینه طول عمر کم باتری و اتصال وایرلس ناپایدار مواجه بوده و نتوانسته جایگاه مناسبی در این بازار برای خود پیدا کند. اخیراً این غول دنیای تکنولوژی اعلام کرده است که قصد دارد تا ایربادز خود را ارتقا داده و یک مدل حرفه ای و رده بالا از آن را با نام Pixel Buds Pro رونمایی کند.

گوگل قصد دارد تا ایربادز Pixel Buds Pro را برای رقابت با AirPods Pro به بازار عرضه کند

به تازگی افشاگری به نام Jon Prosser اعلام کرده که یک جفت ایربادز وایرلس رده بالا از برند گوگل به زودی معرفی می شود. ایربادز Pixel Buds Pro از بسیاری جهات ارتقا پیدا کرده تا بتواند به عنوان یک رقیب جدی برای بهترین ایربادزهای وایرلس موجود در بازار تبدیل شود. در واقع گوگل امیدوار است تا بتواند با عرضه این ایربادز برای جایگاه AirPods Pro اپل و Galaxy Buds Pro سامسونگ چالش ایجاد کند!

مطالب زیادی در توئیت Prosser در رابطه با ایربادز Pixel Buds Pro گوگل عنوان نشده است. فقط اعلام شده که این ایربادز در رنگ های قرمز، زغالی، لیمویی و خاکستری به بازار عرضه می شود. کارشناسان معتقدند که این ایربادز به احتمال بسیار زیاد به قابلیت حذف نویز فعال خواهد بود. البته برای اینکه این ایربادز بتواند با محصولات اپل و سامسونگ رقابت کند، باید هم به این قابلیت مجهز باشد! حال باید ببینیم که استراتژی گوگل در این زمینه به چه صورت خواهد بود.

گوگل قصد دارد تا ایربادز Pixel Buds Pro را برای رقابت با AirPods Pro به بازار عرضه کند

Jon Prosser همچنین اعلام کرده است که ایربادز Pixel Buds Pro به زودی به صورت رسمی معرفی می شود. البته تاریخ دقیق این موضوع منتشر نشده است. نزدیک ترین تاریخی که برای معرفی این ایربادز می توان متصور بود، مراسم Google I/O 2022 است که در تاریخ 11 ماه May برگزار می شود. البته این مراسم بیشتر به تکنولوژی ها و محصولات نرم افزاری جدید گوگل می پردازد و شاید معرفی یک محصول جدید در آن بعید باشد.

گوگل قصد دارد تا ایربادز Pixel Buds Pro را برای رقابت با AirPods Pro به بازار عرضه کند

با توجه به اینکه برای اولین بار است که نام Pixel Buds Pro را می شنویم، شاید دور از انتظار باشد که تا 11 ماه May شاهد معرفی رسمی آن باشیم! همچنین هنوز هیچ گونه اطلاعاتی در رابطه با این ایربادز مطرح نشده و مشخص نیست که آیا این محصول جدید توانایی رقابت با AirPods Pro یا Galaxy Buds Pro را دارد یا خیر. برای این منظور، ایربادز گوگل باید از جنبه های متفاوتی مانند طول عمر باتری، پایداری در اتصال وایرلس و قابلیت حذف نویز فعال نسبت به نسخه های قبلی ارتقا پیدا کرده باشد. البته از آنجا که گوگل پسوند Pro را در نام این ایربادز به کار برده، می توان اطمینان داشت که مشخصات فنی آن نسبت به ایربادزی که در سال 2020 به بازار عرضه شده بود، ارتقا پیدا کرده است! به هر حال برای اطلاع دقیق تر از مشخصات این ایربادز جدید، احتمالاً باید چند هفته ای را منتظر بمانیم!

منبع: androidcentral