شرکت OPPO در حدود چند هفته قبل ردیاب ورزشی جدید OPPO Band 2 را در کنار چند دستگاه جدید دیگر (مانند ساعت های هوشمند سری Watch 3) راهی بازارهای کشور چین کرد. اکنون مشخصات این ردیاب ورزشی در پایگاه TDRA نیز ثبت شده است. این موضوع این احتمال را تقویت می کند که به زودی ردیاب ورزشی OPPO Band 2 راهی بازارهای جهانی خواهد شد. این گجت پوشیدنی نسبت به نسل قبلی خود ارتقاهای قابل توجهی پیدا کرده و به صفحه نمایش AMOLED با سایز 1.57 اینچ، تراشه Apollo 3.5 و باتری قدرتمند با شارژدهی 14 روزه مجهز شده است.

آیا ردیاب ورزشی OPPO Band 2 به زودی راهی بازارهای جهانی می شود؟

این خبر توسط یکی از افشاگران شناخته دنیای تکنولوژی به نام Mukul Sharma عنوان شده و منبع خبری او هم پایگاه داده TDRA بوده است. اگر چه در لیست ثبت شده در این وب سایت هیچ اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی گجت پوشیدنی جدید اوپو دیده نمی شود، اما این لیست احتمال عرضه آن به بازارهای جهانی را در آینده ای نه چندان دور تقویت کرده است. این مچ بند ورزشی با مدل نامبر OBBE215 و نام “OPPO Band 2” در وب سایت TDRA درج شده است.

شرکت OPPO هنوز عرضه جهانی مچ بند ورزشی Band 2 را تأیید نکرده است. با این حال بیایید به مشخصات نسخه عرضه شده از این دستگاه در کشور چین نگاهی بیندازیم. به احتمال بسیار زیاد مشخصات نسخه جهانی آن نیز به همین صورت خواهد بود.

مشخصات فنی مچ بند OPPO Band 2

صفحه نمایش مچ بند OPPO Band 2 از نوع AMOLED است و 1.57 اینچ سایز دارد. اندازه صفحه نمایش این مچ بند ورزشی به صفحه نمایش اکثر ساعت های هوشمند نزدیک است و این می تواند یک مزیت برای آن باشد! باید به این نکته هم اشاره کنیم که این مچ بند دارای ابعاد 45.3x29.1x10.6 میلی متر است و فقط 33 گرم وزن دارد.

مشخصات فنی مچ بند OPPO Band 2

مچ بند OPPO Band 2 از تراشه Apollo 3.5 قدرت می گیرد و به 8 گیگابایت حافظه رم PSRAM و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی از نوع NAND مجهز است. در این گجت پوشیدنی از یک باتری 200 میلی آمپر ساعتی استفاده شده که توان تأمین انرژی مورد نیاز دستگاه به میزان 14 روز را دارد. همچنین این مچ بند از فست شارژ مغناطیسی نیز پشتیبانی می کند.

این مچ بند با صفحه نمایش AMOLED و قابلیت بررسی وضعیت ضربان قلب به صورت 24 ساعته و مداوم ارائه شده است. همچنین این مچ بند از قابلیت هایی مانند ردیابی وضعیت خواب بهره می برد.

مچ بند جدید اوپو دارای درجه مقاومت در برابر آب 5ATM است و بیش از 100 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می کند. بر روی این مچ بند بیش از 200 واچ فیس نصب است که کاربر می تواند مطابق با سلیقه و حال و هوای روزانه خود آنها را تغییر دهد. سایر ویژگی های این دستگاه شامل مجهز بودن به چیپ NFC و بلوتوث نسخه 5.0 می شود.

آیا ردیاب ورزشی OPPO Band 2 به زودی راهی بازارهای جهانی می شود؟

قیمت این ردیاب ورزشی مناسب ثبت فعالیت های ورزشی نسخه مجهز به NFC برابر با 40 دلار و نسخه بدون NFC برابر با 34 دلار اعلام شده است. این قیمت مربوط به بازار کشورهای چین است و هنوز قیمت نسخه جهانی این گجت اعلام نشده است.

منبع: gizmochina