مانیتور صنعتی بنکیو به شما کمک می کند تا تجربه ای دلنشین از خرید کردن را برای مشتریانتان رقم بزنید و اعتبار برند خود را نزد آنها افزایش دهید. این سری از دستگاه ها با رزولوشن فوق العاده 4K، انعطاف بالا در نصب، قابلیت مدیریت آسان و پشتیبانی از نرم افزار حرفه ای تولید محتوای X-Sign به یکی از محبوب ترین مانیتور صنعتی های موجود در بازار تبدیل شده اند. در این مقاله قصد داریم تا امکانات و ویژگی های مانیتور صنعتی های 4K بنکیو را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم. شما می توانید برای خرید مانیتور صنعتی بنکیو و دیگر انواع مانیتور صنعتی با بهترین قیمت با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

دلایل محبوبیت بالای مانیتور صنعتی های 4K بنکیو چیست؟

نرم افزار حرفه ای تولید محتوای X-Sign

نرم افزار X-Sign به شما و صاحبان کسب و کارها کمک می کند تا محتوای دلخواهتان را طراحی کنید، نمایش آن را مدیریت نمایید و محتوا را به سادگی هر چه تمام تر بر روی دستگاه مانیتور صنعتی به نمایش بگذارید. این نرم افزار به بیش از 100 قالب از پیش طراحی شده مجهز است و به شما این امکان را می دهد تا محتوایی جذاب و هیجان انگیز را برای خیره کردن نگاه مشتریانتان طراحی کنید. همچنین نرم افزار X-Sign دارای بستر ابری است و امکان کنترل دستگاه و توزیع محتوا از راه دور را فراهم می آورد. تمام مانیتور صنعتی های 4K بنکیو با این نرم افزار سازگار هستند و شما با روشن کردن دستگاه می توانید به آن دسترسی پیدا کنید؛ به همین راحتی!

دلایل محبوبیت بالای مانیتور صنعتی های 4K بنکیو چیست؟

طراحی باریک و مدرن

ضخامت بسیار کم قاب ها و طراحی فوق باریک مانیتور صنعتی تبلیغاتی بنکیو ظاهری جذاب و مدرن به این دستگاه بخشیده است. به طوری که استفاده از این نمایشگر صنعتی جلوه ای زیبا به محیط پیرامون آن می دهد. فرقی نمی کند که از این دستگاه در کافه استفاده می کنید یا در یک بوتیک پر زرق و برق؛ در هر حالت این مانیتور صنعتی دید مراجعین را نسبت به محل کار شما تغییر می دهد!

دلایل محبوبیت بالای مانیتور صنعتی های 4K بنکیو چیست؟

امکان نصب بر روی پایه

شما می توانید مانیتور صنعتی بنکیو را بر روی پایه های چرخ دار قرار دهید و به ساده ترین شکل آن را در فضای کسب و کار خود جابجا کنید. این ویژگی انعطاف استفاده از این دستگاه را فوق العاده بالا برده و به شما اجازه می دهد تا در هر زمانی که خواستید، جای آن را عوض کنید. در حقیقت به نظر می رسد که دیگر دوران نصب ثابت ساینیج هوشمند بر روی دیوار در حال به پایان رسیدن است! این قابلیت امکانات متعددی را پیش روی شما قرار می دهد. به عنوان مثال در صورت ازدحام در محل قرار گرفتن دستگاه ساینیج هوشمند، می توانید به سرعت جای آن را عوض کنید تا به دستگاه آسیبی وارد نشود. همچنین می توانید متناسب با نوع مشتریان خود، استراتژی چیدمان مانیتورهای صنعتی در فروشگاه خود را تغییر دهید! توجه داشته باشید که امکان قرار دادن مانیتو صنعتی 55 اینچ بنکیو و مدل های کوچکتر بر روی پایه وجود دارد.

دلایل محبوبیت بالای مانیتور صنعتی های 4K بنکیو چیست؟

نمایش جزئیات با بالاترین کیفیت

رزولوشن 4K Ultra HD (3840x2160) به نمایش تصاویر با بالاترین وضوح منجر می شود. حتی جزئیات تصاویر نیز بر روی نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال بنکیو به بهترین شکل نمایش داده می شوند. باید گفت که این مانیتورهای صنعتی کیفیت تصویر 4 برابر بهتر از یک مانیتور صنعتی فول اچ دی 1080p را به ارمغان می آورند و به شما در توسعه کسب و کارتان کمک زیادی می کنند.

دلایل محبوبیت بالای مانیتور صنعتی های 4K بنکیو چیست؟

امکان تشکیل ویدئو وال های 4K با اتصال از طریق پورت DP

مانیتور صنعتی بنکیو به تکنولوژی پیشرفته و جدید اتصال زنجیره ای از طریق پورت DisplayPort 1.1a مجهز است و امکان نمایش تصاویر به صورت مولتی اسکرین را فراهم می آورد. در واقع شما می توانید با استفاده از این مانیتور صنعتی، یک دیوار تبلیغاتی 2x2 با رزولوشن 4K تشکیل دهید. این مانیتورهای صنعتی انعطاف پذیری بالایی دارند و به شما این امکان را می دهند تا پیام های تبلیغاتی را در ابعاد بزرگ تر به نمایش بگذارید.

شرکت ایده برتر پارسیان با سابقه ای طولانی در زمینه فروش انواع مانیتور صنعتی آماده ارائه خدمات به شما است. چنانچه قصد خرید مانیتور صنعتی با قیمت مناسب را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند. همچنین می توانید برای دریافت قیمت مانیتور صنعتی بنکیو از طریق بخش گفتگوی آنلاین سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

منبع: benq