اگر چندین سال است که کارها و برنامه های سنگین را با رایانه شخصی خود اجرا می ‌کنید، مطمئنا احساس کرده اید که رایانه شما کمی کند کار می کند و لازم است برای بهتر کردن و بهبود عملکرد رایانه شخصی تان برخی موارد را ارتقا دهید. در واقع علت این امر ممکن است این باشد که فضای ذخیره‌ سازی شما تمام شده است، و یا یک درایو قدیمی در داخل رایانه وجود دارد که از اجرای برنامه های سنگین پشتیبانی نمی کند. بهترین پیشنهاد برای رفع این مشکل، حافظه ذخیره سازی WD Blue SN570 NVMe  از برند Western Digital است که در ادامه به طور مفصل به بررسی آن پرداخته ایم. پس با ما همراه باشید.

با حافظه ذخیره سازی WD Blue SN570 NVMe عملکرد رایانه خود را بهتر کنید!

SSD WD Blue SN570 NVMe یک دستگاه مبتنی بر PCIe است که به منظور کار با درایوهای مبتنی بر SATA که احتمالاً در رایانه‌ های شخصی و لپ‌ تاپ ‌های قدیمی‌ تر پیدا می شود، به آن پهنای باند اضافی می ‌دهد. گفتنی است که مدل ‌های 500 گیگابایت و 1 ترابایتی (با نسخه 2 ترابایتی مورد انتظار در سال 2022) حافظه اس اس دی WD Blue SN570 NVMe می‌ توانند به سرعت خواندن تا 3500 مگابایت بر ثانیه برسند، بنابراین رایانه شما می ‌تواند به طور قابل ‌توجهی واکنش ‌پذیرتر احساس شود. و این یک جهش بزرگ نسبت به SSD های استاندارد SATA است.

این سرعت اضافی، برای کار ‌های ویرایش، ادیت و تدوین بسیار ارزشمند است، زیرا می ‌توانید فایل ‌های یک پروژه عظیم را سریع ذخیره و بارگذاری کنید. بنابراین، چه روی یک پروژه سنگین با برنامه های Adobe یا نرم افزارهای ویرایش عکس و ویدیو کار می کنید و چه حجم زیادی از داده ها را جمع آوری می کنید، با این درایو سرعت بیشتری را تجربه خواهید کرد و همچنین فضای بیشتری برای ذخیره کردن اسناد و فایل ها در اختیار شما قرار می گیرد.

با حافظه ذخیره سازی WD Blue SN570 NVMe عملکرد رایانه خود را بهتر کنید!

همانطور که می دانید، قابلیت اطمینان از درست کار کردن یک حافظه اس اس دی در مورد نگهداری فایل های مهم امری بسیار ضروری است. درایو SSD WD Blue SN570 NVMe یکی از درایوهایی است که می توانید روی آن حساب کنید. به دلیل ماهیت این SSD، نه تنها فایل های شما در معرض خطر کمتری قرار دارند (بدون قطعات متحرک) بلکه Western Digital با ارائه ویژگی محافظت از رمز عبور، به ایمن نگه داشتن فایل های شما کمک بسیاری می کند. در ادامه باید بگوییم که این حافظه اس اس دی Western Digital دارای طول عمر بالا با استقامت 600 ترابایت در مدل 1 ترابایتی است. ضمن این که وسترن دیجیتال این درایو خود را با گارانتی پنج ساله پیشرو در صنعت پشتیبانی می کند.

با حافظه ذخیره سازی WD Blue SN570 NVMe عملکرد رایانه خود را بهتر کنید!

ممکن است فکر کنید اضافه کردن یک حافظه سریع به سیستم شما دشوار است، اما در واقع بسیار آسان است. SSD WD Blue SN570 NVMe بسیار کارآمد است و تمام انرژی مورد نیاز خود را از رابط PCIe می گیرد، بنابراین در ارتقا منبع تغذیه نیازی به اضافه کردن کابل های زیاد ندارید. چرا که این درایو کوچک است و فضای زیادی را اشغال نمی کند.

منبع: windowscentral