شما سرانجام می توانید اطلاعات بیشتری درباره Achievement های باز نشده ایکس باکس را مشاهده کنید! Xbox طیف وسیعی از دستگاه ها و پلتفرم ها را پوشش می دهد و به گیمرها این امکان را می دهد تا در هر زمانی که دوست دارند، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. ایکس باکس به طور منظم برای این اکوسیستم گسترده آپدیت هایی را ارائه می دهد و ویژگی های جدیدی را اغلب متناسب با درخواست کاربران خود به آن اضافه می کند. اکنون اعلام شده که یکی از درخواست های پرشمار کاربران به زودی و ظرف چند هفته آینده به اکوسیستم Xbox اضافه خواهد شد.

در آپدیت جدید Xbox می توانید جزئیات بیشتری را از Achievement هایی که در حالت قفل قرار دارند، ببینید

وب سایت Xbox Wire جزئیات آپدیت ژوئن 2022 ایکس باکس را آشکار کرده است! این آپدیت شامل یک ویژگی جدید و چند ارتقا نسبت به گذشته است که می تواند تجربه گیمرها از حضور در اکوسیستم ایکس باکس را جذاب تر از قبل کند. درخشان ترین قابلیتی که در این آپدیت به ایکس باکس اضافه می شود، مسلماً امکان مشاهده جزئیات برای Achievement های باز نشده یا اصطلاحاً Secret Achievemnet است؛ درخواستی که برای سالها است از جانب کاربران ایکس باکس مطرح شده است!

در آپدیت جدید Xbox می توانید جزئیات بیشتری را از Achievement هایی که در حالت قفل قرار دارند، ببینید

همان طور که می دانید، Achievement در واقع جایزه ای است که با کسب امتیاز در بازی یا انجام دادن مأموریت های ویژه از حالت قفل در می آیند و به شما اهدا می شوند! انگیزه بسیاری از گیمرها از انجام دادن بازی، آنلاک کردن Achievement ها است! اما در حال حاضر در بسیاری از بازی ها، این Achievement ها بسیار مبهم اند و تنها پس از آنلاک شدن می توان فهمید که چیستند! البته دلیل این مبهم بودن می تواند جلوگیری از اسپویل بازی برای گیمرها بوده باشد... اما این شرایط کار را برای گیمرها بسیار سخت کرده است! چرا که هیچ گونه اطلاعاتی برای نحوه آنلاک کردن آنها در Xbox وجود ندارد. پس برخی گیمرها که در آنلاک کردن آنها احساس درماندگی می کنند، به تقلب روی می آورند و به وب سایت های دیگر و تجربیات سایر گیمرها برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره مراجعه می کنند!

در آپدیت جدید Xbox می توانید جزئیات بیشتری را از Achievement هایی که در حالت قفل قرار دارند، ببینید

در آپدیت ژوئن 2022 ایکس باکس، گیمرها می توانند به صورت مستقیم از کنسول Xbox خود، جزئیات مربوط به هر یک از Achievement های قفل شده را مشاهده کنید. این قابلیت بر روی اپلیکیشن های موبایل ایکس باکس، Xbox Game Bar بر روی PC، و اپلیکیشن Xbox PC نیز فعال می شود. علاوه بر این، ایکس باکس در حال ارتقای سرعت برای تشخیص و اعمال آپدیت بر روی مجموعه بازی ها است تا در زمان گیمرها صرفه جویی شود و بتوانند سریع تر از زمان عرضه بازی های جدید مطلع شوند.

درست است که در آپدیت ژوئن 2022 ایکس باکس شاهد تغییرات اساسی نیستیم، اما این تغییرات جزئی می تواند تجربه کار با Xbox Series X، Xbox Series S و Xbox One را ارتقا دهد. لازم به ذکر است که این آپدیت در ماه ژوئن عرضه می شود، اما تاریخ دقیق و روز آن هنوز اعلام نشده است.

منبع: windowscentral