ANC به محدوده CX مقرون به صرفه سنهایزر می آید

جدیدترین ایربادهای بی سیم واقعی سنهایزر باعث حذف نویز با هزینه کمتر می شود!

امروزه بیشتر کاربران از هندزفری های بلوتوثی برای تماس و گوش دادن به موزیک و فیلم استفاده می‌ کنند و گاهی این اتفاق می ‌افتد که فرد در مکان های شلوغ مانند ( استادیوم، کنار خیابان یا پاساژ و...) بخواهد با کسی تماس بگیرد و با آن صحبت کند. برای این منظور ایرباد مورد استفاده باید از قابلیت حذف نویز برخوردار باشد که تا حدودی بتواند باعث لغو سر و صدا و شفافیت بهتر در ارسال صوت شود، اما برخی موارد با تمامی این تدابیر باز هم کاربران نیاز دارند تا صدای آنها رِساتر باشد.

هدفون های بی سیم واقعی Sennheiser CX Plus اولین ایربادهایی نیستند که عمل حذف نویز را ارائه می دهند ، اما این اولین بار است که این ویژگی در یک ایرباد سری CX با قیمت مقرون به صرفه ظاهر می شود. ایرباد  CX Plus با قیمت 179 دلار گران تر از ایرباد CX True Wireless است که در اوایل سال جاری اعلام شده است، اما در مقایسه با پرچمدار 300 دلاری Momentum True Wireless 2 مقرون به صرفه است.

ایرباد سنهایزر مدل CX Plus علاوه بر حذف نویز، دارای یک حالت شنوایی شفاف است که از میکروفون های خود برای عبور صوتی از دنیای خارج، و در مواقعی که نیاز به آگاهی از محیط اطراف خود دارید استفاده می کند. این دستگاه از استاندارد IPX4 برخوردار است به این معنی که در برابر آب مقاوم است. همچنین دارای دو میکروفون روی هر گوش و عمر باتری مناسب است که در صورت شارژ شدن از قاب شارژ، قادر است تا 24 ساعت شما را پشتیبانی کند. این در حالی است که شارژدهی باتری در CX ارزان تر برابر با 27 ساعت، و در Momentum 2 به مدت 28 ساعت ارزیابی شده است.

جدیدترین ایربادهای بی سیم واقعی سنهایزر باعث حذف نویز با هزینه کمتر می شود!

از نظر کدک، این ایرباد از SBC ، AAC ، AptX و AptX Adaptive پشتیبانی می کند. کنترل کردن باد ها یا گوشی ها با استفاده از کنترل های لمسی بر روی آن انجام می شود. ضمن اینکه همانند تنظیمات EQ، قابل تنظیم نیز هستند. جالب است بدانید که سنهایزر می گوید که هر دو ایرباد سمت چپ و راست را می توان به صورت جداگانه استفاده کرد، در حالی که این قابلیت در هدفون Momentum 2 وجود ندارد و تنها می توان از هدفون سمت راست استفاده کرد. در حالی که قیمت 179 دلار برای یک جفت ایرباد بی سیم واقعی Sennheiser که قابلیت حذف نویز دارد مقرون به صرفه است، اما در مقایسه با برخی از مارک های دیگر هنوز گران است. در واقع مهم ترین نکته این است که هدفون های Nothing Ear 1 به تازگی منتشر شده اند که قابلیت حذف نویز را ارائه می دهند اما فقط 99 دلار قیمت داند. اگرچه این قابلیت در سطح کیفیتی Sennheiser's CX Plus نیست.

جدیدترین ایربادهای بی سیم واقعی سنهایزر باعث حذف نویز با هزینه کمتر می شود!

لازم به ذکر است که فروش ایرباد های  CX Plus سنهایزر در 28 سپتامبر مصادف با 6 مهر 1400 آغاز می شود و در دو رنگ مشکی یا سفید عرضه می شود.

منبع: theverge