شرکت چاینا تلکام، شرکت مخابرات دولتی چین، علاوه بر فروش تجهیزات و سرویس های مخابراتی، به فروش گوشی های هوشمند با زیر برند U-Magic نیز در چین مشغول است. به تازگی این شرکت یک گوشی جدید با نام U-Magic 50 5G را معرفی کرده که در رده گوشی های مقرون به صرفه جای دارد. این گوشی از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می کند و از جمله ویژگی های کلیدی آن می توان به ظرفیت ایده آل باتری اشاره کرد.

گوشی U-Magic 50 5G از باتری 5000mAh و اسپیکر استریو دوگانه بهره می برد

در گوشی U-Magic 50 5G از تراشه رده پایین کوالکوم اسنپ دراگون 480 5G و باتری حجیم با ظرفیتی معادل با 5000 میلی آمپر ساعت استفاده شده است. در کنار هم قرار گرفتن یک باتری حجیم و یک چیپست کم مصرف باعث می شود تا این گوشی شارژدهی باتری بالایی داشته باشد و کاربران نیازی به شارژ کردن چند باره آن در فواصل زمانی کوتاه مدت پیدا نکنند. لازم به ذکر است که این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر از فست شارژ کابلی با سرعت 22.5 وات نیز پشتیبانی می کند که برای یک گوشی اقتصادی یک ویژگی ممتاز به حساب می آید.
به بخش صفحه نمایش می رسیم! صفحه نمایش گوشی U-Magic 50 5G از سایز 6.5 اینچ برخوردار است و بالای آن یک بریدگی برای قرار گرفتن دوربین سلفی دیده می شود. این صفحه نمایش از نوع LCD است و از نرخ نوسازی تصویر 60 هرتز و نسبت تصویر 20:9 بهره می برد. همچنین این صفحه نمایش حدود 89.3 درصد از سطح پنل جلویی این گوشی را پوشانده که باعث می شود تا ضخامت حاشیه های اطراف آن کمتر شود. این ویژگی ظاهری مدرن و به روز به این گوشی اقتصادی 5G بخشیده است. هنوز در رابطه با رزولوشن نمایشگر گوشی U-Magic 50 5G اطلاعاتی در دسترس قرار نگرفته است.

گوشی U-Magic 50 5G از باتری 5000mAh و اسپیکر استریو دوگانه بهره می برد

نکته جالب در رابطه با گوشی U-Magic 50 5G، تعبیه دو اسپیکر استریو در بخش های بالایی و پایینی بدنه آن است. China Telecom ادعا کرده است که این گوشی توانایی پخش صدا با حساسیت 86 دسی بل را دارد و از فناوری صدای محیطی 9.1 (Surround Sound 9.1) پشتیبانی می کند. به این ترتیب گوش دادن به موسیقی با این گوشی می تواند تجربه ای متفاوت را برای کاربر رقم بزند!
در بخش دوربین ها، گوشی U-Magic 50 5G دارای مشخصات چندان جذابی نیست و از یک دوبین 13 مگاپیکسلی به همراه سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی بهره می برد. سایر مشخصات این گوشی را پورت شارژ USB-C و مجهز بودن به جک هدفون 3.5 میلی متری تشکیل می دهند. لازم به ذکر است که این گوشی از NFC پشتیبانی نمی کند و در ابعاد 163.9x75.9x8.95 میلی متر و وزن 196 گرم راهی بازار خواهد شد.

گوشی U-Magic 50 5G از باتری 5000mAh و اسپیکر استریو دوگانه بهره می برد

گوشی China Telecom U-Magic 50 5G به صورت رسمی از تاریخ 15 ژوئن برای خرید عمومی در چین عرضه شده است. قیمت نسخه 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی 224 دلار آمریکا است. این گوشی در سه رنگ آبی، نقره ای و مشکی در بازار موجود است.

منبع: gizmochina