اوپو خانواده تلویزیون های هوشمند OPPO K9x خود را با عرضه مدل 50 اینچی آن گسترش داده است. این شرکت پیش از این یک تلویزیون هوشمند با سایز 65 اینچ را نیز مشابه این تلویزیون راهی بازارهای کشور چین کرده بود. این تلویزیون جدید از رزولوشن 4K پشتیبانی می کند و نرخ نوسازی تصویر 60 هرتز را ارائه می دهد. همچنین در آن از تراشه چهار هسته ای مدیاتک استفاده شده است. این طور که اوپو اعلام کرده تلویزیون 50 اینچی OPPO K9x از حداکثر میزان روشنایی 280 نیتس برخوردار است و دلتا E آن برابر با 2 است! بیایید به ویژگی ها و قیمت تلویزیون اوپو K9x نگاهی بیندازیم.

تلویزیون هوشمند جدید OPPO K9x به صفحه نمایش 50 اینچ 4K و نرخ نوسازی 60 هرتز مجهز است

مشخصات فنی تلویزیون هوشمند OPPO K9x سایز 50 اینچ

تلویزیون جدید Oppo K9x با سایز 50 اینچ به ویژگی های فوق العاده ای در مقایسه با قیمتش مجهز است! صفحه نمایش 50 اینچ این تلویزیون به پنلی با نور پس زمینه LED مجهز است و رزولوشن 4K حقیقی را ارائه می دهد. اوپو ادعا کرده است که این تلویزیون توانایی نمایش 1.07 میلیارد رنگ را دارد و به تکنولوژی کاهش نور آبی مجهز شده است. به این ترتیب در هنگام نگاه کردن طولانی مدت به صفحه نمایش آن، چشمان کاربر اذیت نمی شوند.

مشخصات فنی تلویزیون هوشمند OPPO K9x سایز 50 اینچ

مطابق با اعلام اوپو تلویزیون K9x از دقت رنگ سطح بندی شده بهره می برد که پیش از این در مدل های پرچم دار مورد استفاده قرار گرفته است. این تلویزیون هوشمند 50 اینچ با رزولوشن 4k توانایی ارتقای کیفیت تصویر و رنگ ها را به صورت فریم به فریم در سناریوهای مختلف را دارد و برای این منظور از الگوریتم اختصاصی شرکت اوپو به نام AI PQ بهره می برد. این الگوریتم بر مبنای هوش مصنوعی توسعه یافته است.

تلویزیون هوشمند K9x دارای حداکثر میزان روشنایی فقط 280 نیتس است که پایین به نظر می رسد! به طوری که در هنگام نمایش محتوای HDR با آن قطعاً نا امید خواهید شد! باید به این نکته هم اشاره کنیم که در این تلویزیون از تراشه چهار هسته ای مدیاتک به همراه 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی استفاده شده است. تلویزیون اوپو K9x به اسپیکرهای تجمیع شده با توان کلی 20 وات نیز مجهز است و از صدای دالبی پشتیبانی می کند.

تلویزیون هوشمند جدید OPPO K9x به صفحه نمایش 50 اینچ 4K و نرخ نوسازی 60 هرتز مجهز است

در بخش نرم افزاری، بر روی این تلویزیون سیستم عامل ColorOS TV نصب است و به شکلی کاملاً نرم و روان عمل می کند. تلویزیون هوشمند OPPO K9x با دستیار صوتی Xiaobu نیز سازگار است و امکان کنترل کردن آن با فرامین صوتی وجود دارد. لازم به ذکر است که پورت های این تلویزیون شامل سه پورت HDMI و یک پورت اترنت می شود. ضمن اینکه این دستگاه از وای فای دو بانده برای اتصال وایرلس پشتیبانی می کند.

زمان و قیمت تلویزیون هوشمند OPPO K9x با سایز 50 اینچ

تلویزیون هوشمند اوپو K9x با سایز 50 اینچ هم اکنون در بازارهای کشور چین در دسترس قرار گرفته است. قیمت این دستگاه حدود 207 دلار اعلام شده است.

منبع: gizmochina