به طور کلی تلویزیون های سری C برند کره ای LG توانسته اند با بهره بردن از تکنولوژی های روز و کیفیت تصویر عالی، به طرفداران زیادی در میان کاربران دست پیدا کنند. این تلویزیون ها همگی دارای نرخ تازه سازی تصویر طبیعی 120 هرتز هستند و تصاویر را به شکلی روان و سریع به نمایش می گذارند. همچنین در این تلویزیون ها از پنل OLED استفاده شده که باعث می شود تا تصاویر فوق العاده درخشان تر از حالت عادی نمایش داده شوند و کیفیت آنها با تلویزیون های میان رده به وضوح آشکار باشد! اما مدل 2022 این سری، تلویزیون LG C2، حتی از این هم فراتر رفته و می توان آن را جانشین شایسته ای برای مدل های قبلی دانست!

تلویزیون LG C2 احتمالاً به یکی از محبوب ترین مدل های OLED موجود در بازار تبدیل خواهد شد

مطابق با گزارشی که توسط کارشناسان بازار تلویزیون های هوشمند در وب سایت Rtings.com منتشر شده، تلویزیون LG C2 به خوبی جای مدل سال گذشته (LG C2) را در بازار پر خواهد کرد. این تلویزیون جدید همچنان از ویژگی نسبت کنتراست بی نهایت برخوردار است اما در زمینه میزان روشنایی با پیشرفت های چشمگیری مواجه شده است! به طور دقیق تر باید گفت که تلویزیون LG C2 در شرایط HDR واقعی، می تواند به میزان روشنایی 842 nits دست پیدا کند که نسبت به نسل قبلی این سری، 200 nits بیشتر است! نسل قبلی این سری از تلویزیون های LG در شرایط مشابه میزان روشنایی حدود 628 nits را ارائه می داد.

تلویزیون LG C2 احتمالاً به یکی از محبوب ترین مدل های OLED موجود در بازار تبدیل خواهد شد

این در حالی است که تلویزیون LG C2 از لحاظ دقت نمایش رنگ نیز پیشرفت قابل توجهی داشته است و یکی از بزرگترین ضعف های مدل سال گذشته را به طور کامل پوشش داده است. تلویزیون OLED جدید ال جی اکنون از بالانس بسیار مطلوبی در نمایش رنگ سفید بهره می برد و دمای رنگ بسیار مناسبی است. ضمن اینکه پوشش دهی محدوده رنگ آن بدون تغییر مانده و همچنین طیف فوق العاده بالایی از رنگ ها توسط آن قابل نمایش است.

تلویزیون ال جی C2 از جدیدترین فناوری HDR پشتیبانی می کند و همان طور که اشاره شد، رنگ های روشن را با شفافیتی عالی نمایش می دهد. علاوه بر این، در این تلویزیون شاهد نمایش رنگ مشکی به طبیعی ترین شکل هستیم. در واقع در این مدل رنگ مشکی دارای عمق زیادی است و باعث می شود تا سایه روشن ها با بالاترین وضوح به نمایش درآیند.

تلویزیون LG C2 احتمالاً به یکی از محبوب ترین مدل های OLED موجود در بازار تبدیل خواهد شد

در مجموع کارشناسان وب سایت Rtings به تلویزیون LG C2 امتیاز عالی 9.0 از 10 را داده اند؛ به این معنا که این دستگاه می تواند در زمره بهترین تلویزیون های سال 2022 جای گیرد! لازم به ذکر است که این تلویزیون در حال حاضر از طریق وب سایت آمازون در دسترس قرار گرفته است و قیمت نسخه 42 اینچی آن برابر با 1452 دلار است. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که پیش بینی کارشناسان در رابطه با میزان فروش این تلویزیون در بازارهای محلی و جهانی تا چه اندازه درست از آب در خواهد آمد!

منبع: notebookcheck.net