شرکت Lava به تازگی اولین گوشی هوشمند 5G خود را در بازار کشور هند با نام Lava Agni معرفی کرده است. در همین حین اخبار جدیدی منتشر شده که حاکی از آن است که این شرکت در حال کار کردن بر روی یک گوشی هوشمند میان رده جدید دیگر است که پنل پشتی آن از شیشه ساخته شده است. به تازگی عکس ها و قیمت این گوشی لو رفته است! بیایید نگاهی به این اطلاعات بیندازیم!

تصاویر و قیمت گوشی Lava Blaze لو رفت! این گوشی احتمالاً به تراشه Unisoc مجهز است

بر روی وب سایت MySmartPrice چند عکس از گوشی جدید برند Lava قرار گرفته که قرار است با نام Lava Blaze عرضه شود. با نگاه کردن به این عکس ها می توان متوجه شد که پنل پشتی این گوشی حالت خمیده دارد و کناره های بدنه آن به صورت منحنی طراحی شده است. علاوه بر این دو دوربین بزرگ بر روی یک ماژول مستطیلی شکل بر روی پنل پشتی گوشی Lava Blaze دیده می شود. در این گزارش ذکر شده است که این گوشی با برچسب 130 دلاری قیمت گذاری شده است. به این ترتیب Lava Blaze به اولین گوشی ارزان قیمت و اقتصادی در دنیا تبدیل می شود که در ساخت پنل پشتی آن از شیشه استفاده شده است.

تصاویر و قیمت گوشی Lava Blaze لو رفت! این گوشی احتمالاً به تراشه Unisoc مجهز است

در گزارش یاد شده به این نکته هم اشاره شده است که قلب تپنده گوشی Lava Blaze را یکی از تراشه های Unisoc تشکیل می دهد. اما به مدل و نسل این تراشه اشاره ای نشده است. متأسفانه در این گزارش اطلاعات دیگری در رابطه با مشخصات فنی گوشی Lava Blaze دیده نمی شود. به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با برند Lava، تصمیم گرفتیم تا در ادامه به مشخصات جدیدترین گوشی این شرکت (Lava Agni 5G) نگاهی بیندازیم.

مشخصات فنی گوشی Lava Agni 5G

گوشی Agni از صفحه نمایش 6.78 اینچ با پنل IPS LCD بهره می برد. مشخصات صفحه نمایش این گوشی شامل رزولوشن Full HD+ (معادل 2460x1080 پیکسل) و نرخ نوسازی تصویر 90 هرتز می شود.

مشخصات فنی گوشی Lava Agni 5G

تراشه به کار رفته در گوشی Lava Agni 5G، مدل رده پایین مدیاتک 810 5G است. در کنار این تراشه از 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی استفاده شده است. ضمن اینکه این گوشی به درگاه کارت حافظه جانبی مجهز است و امکان ارتقای حافظه ذخیره سازی آن از طریق کارت های میکرو SD وجود دارد. این موبایل مجهز به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و از فست شارژ با توان 30 وات پشتیبانی می کند. همچنین بر روی آن سیستم عامل اندروید 11 نصب است.

در زمینه مربوط به عکاسی، گوشی Lava Agni 5G دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است. مشخصات سایر دوربین های این گوشی شامل یک دوربین اولترا واید 5 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی به عنوان حسگرهای تشخیص عمق و ماکرو می شود. دوربین سلفی این گوشی نیز به سنسور 16 مگاپیکسلی مجهز است.

کارشناسان معتقدند که مشخصات فنی گوشی Lava Blaze شباهت زیادی به مدل Agni 5G دارد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که این پیش بینی تا چه حد صحت دارد.

منبع: gizmochina


ممکن است اطلاعات ذکر شده در این بخش با اطلاعات اصلی کالا در زمان عرضه متفاوت باشد. در صورت مشاهده مغایرت، این موضوع را به ما اطلاع دهید.