انتظار می رود که گوشی Realme GT Neo3 ظرف روزهای آتی به بازار کشورهای چین و هند عرضه شود. تا به اینجای کار تمام گوشی هایی که شرکت Realme با قیمت ها و مدل های مختلف به فروش رسانده، به صفحه نمایشی مجهز بوده اند که punch-hole آنها در گوشه سمت چپ بالای آن قرار داشته است. اکنون تصاویر جدیدی از گوشی GT Neo3 منتشر شده که نشان می دهد صفحه نمایش این گوشی موبایل دارای طراحی کاملاً متفاوتی است. این تصاویر دید بهتری نسبت به پنل های جلویی و پشتی این گوشی جدید به کاربران می دهد.

اطلاعات جدیدی در رابطه با گوشی Realme GT Neo3 فاش شده است!

تصاویر جدید منتشر شده از گوشی Realme GT Neo3 نشان می دهد که این مدل اولین گوشی موبایل هوشمند ساخت ریلمی است که punch-hole آن در قسمت مرکزی بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. همچنین در سمت چپ بدنه این دستگاه دکمه های کم و زیاد کردن صدا و در سمت راست بدنه آن دکمه پاور قرار گرفته است.

پنل پشتی گوشی GT Neo3 نیز محل قرارگیری ماژول دوربین سه گانه آن است. دوربین اصلی این گوشی از رزولوشنی معادل با 50 مگاپیکسل بهره می برد و از OIS پشتیبانی می کند. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که سنسور اثر انگشت این گوشی در قسمت زیر صفحه نمایش آن تعبیه شده است.

اطلاعات جدیدی در رابطه با گوشی Realme GT Neo3 فاش شده است!

در رابطه با مشخصات فنی این گوشی نیز شایعاتی مطرح شده است که در این بخش به آنها اشاره می کنیم. مطابق با اطلاعات منتشر شده در منابع غیر رسمی، این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی از نوع AMOLED خواهد بود که از رزولوشن Full HD+ بهره می برد. همچنین صفحه نمایش این گوشی از رفرش 120 هرتز برخوردار است که کم کم در حال تبدیل شدن به یک استاندارد در میان گوشی های اندرویدی جدید است! باید به این نکته هم اشاره کنیم که گوشی Realme GT Neo3 به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز است. ضمن اینکه همان طور که اشاره شد، دوربین اصلی پشت این گوشی، از نوع 50 مگاپیکسلی است و با فناوری OIS سازگار است. در کنار آن از یک دوربین 8 مگاپیکسلی و یک حسگر 2 مگاپیکسلی هم استفاده شده است.

به احتمال بسیار زیاد گوشی ریلمی GT Neo3 از تراشه جدید Dimensity 8100 قدرت خواهد گرفت. این تراشه در حال حاضر (فوریه 2022) به طور نهایی عرضه نشده و می توان این گوشی را جزء اولین مدل هایی دانست که در آن از این تراشه استفاده می شود. همچنین پیش بینی می شود که این گوشی با 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه شود. در بخش نرم افزاری نیز باید به این نکته اشاره کنیم که این گوشی به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری Realme Ui 3.0 مجهز خواهد بود.

اطلاعات جدیدی در رابطه با گوشی Realme GT Neo3 فاش شده است!

از لحاظ مشخصات باتری، گوشی GT Neo3 در دو نسخه عرضه می شود. یک نسخه به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز است و از فست شارژ 150 وات پشتیبانی می کند. در نسخه دیگر از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده که با فناوری فست شارژ 80 وات سازگار است. حال باید منتظر ماند و دید که میزان استقبال از این گوشی جدید چه میزان خواهد بود!

بیشتر بدانید : خرید بیسیم

منبع: gizmochina


ممکن است اطلاعات ذکر شده در این بخش با اطلاعات اصلی کالا در زمان عرضه متفاوت باشد. در صورت مشاهده مغایرت، این موضوع را به ما اطلاع دهید.