این روزها استریمینگ به بخش جدایی ناپذیر تجربه گیمینگ تبدیل شده است! هر کسی دوست دارد تا مهارت های خود در هنگام بازی کردن را به دیگران نشان دهد و در میان گیمرها نامی برای خود دست و پا کنند. اگر می خواهید در این مسیر موفق شوید، باید برای خرید تجهیزات استریمینگ هزینه کنید! اگر از کنسول های PS4 و PS5 استفاده می کنید، ما برای شما لیستی از بهترین تجهیزات استریمینگ را جمع آوری کرده ایم. با استفاده از این تجهیزات می توانید با بهترین کیفیت بازی خود را استریم کنید و مخاطبانتان را تحت تأثیر قرار دهید!

میکروفون Razer Seiren X – با دوام و مقرون به صرفه

میکروفون Razer Seiren X – با دوام و مقرون به صرفه

نام Razer به تنهایی کافی است تا به یک محصول در حوزه تجهیزات گیمینگ اطمینان کامل پیدا کنید! این موضوع در رابطه با میکروفون Seiren X نیز صدق می کند و شما می توانید از عملکرد عالی آن در هنگام استریم بازی مطمئن باشد. این میکروفون با بهره بردن از سیستم پیشرفته و قابلیت خنثی کردن شوک ها، صدای شما را به بهترین شکل در هنگام استریم انتقال می دهد. البته ممکن است که این میکروفون با توجه به قیمت پایین تری که نسبت به سایر مدل ها دارد (زیر 100 دلار)، به برخی امکانات رده بالا مجهز نباشد که برای گیمرهای معمولی این موضوع چندان مهم نیست!

وب کم Logitech StreamCam – سفارشی سازی بصری

وب کم Logitech StreamCam – سفارشی سازی بصری

لاجیتک چندین وب کم مختلف را راهی بازار کرده است و نام شناخته شده ای در این بازار به شمار می آید. وب کم StreamCam این برند یک انتخاب عالی برای تولید کنندگان محتوا است و توانایی ضبط تصویر به هر دو صورت افقی و عمودی با رزولوشن 1080p و نرخ 60FPS را دارد. خبر بهتر اینکه این وب کم با اپلیکیشن Logitech Capture سازگاری دارد و از قابلیت شخصی سازی تصویر بهره می برد.

کنسول 15 دکمه ای Stream Deck – کنترل کامل

کنسول 15 دکمه ای Stream Deck – کنترل کامل

تقریباً تمام استریمرهای حرفه ای تر از Stream Deck برند Elgato استفاده می کنند. این کنسول قابل برنامه ریزی 15 دکمه ای به شما اجازه می دهد تا با تنها یک لمس ساده به ضروری ترین تنظیمات مورد نیاز خود در استریمینگ دست پیدا کنید! همچنین این کنسول توانایی آن را دارد تا در هنگام اجرای اپلیکیشن های مختلف، دکمه های متفاوتی را متناسب با آن اپلیکیشن نمایش دهد! لازم به ذکر است Elgato یک مدل گران تر از این دستگاه را نیز عرضه کرده که 32 دکمه دارد؛ اما مدل 15 دکمه ای برای طیف وسیع تری از استریمرها کارایی دارد و می توان گفت کنترلر دستی Stream Controller ریزر رقیب اصلی این دستگاه محسوب می شود.

دوربین Sony PS5 – دستگاه رسمی ارائه شده توسط سونی

دوربین Sony PS5 – دستگاه رسمی ارائه شده توسط سونی

استفاده از دوربین برای اینکه یک استریمر حرفه ای شوید چندان ضرورتی ندارد، اما قطعاً مضر هم نخواهد بود! با استفاده از یک دوربین می توانید چهره خود را به نمایش بگذارید و به مخاطبانتان اجازه دهید تا ببینند پشت این همه مهارت گیمینگ، چه کسی بوده است! اگر در حال استریم با پلی استیشن 5 هستید، دوربین رسمی سونی برای این کنسول بازی برای شما بهترین انتخاب است. بهترین بخش این ماجرا در این است که این دوربین به بهترین شکل ممکن با PS5 سازگار است!

هدست Razer Kraken – کیفیت صدای عالی

هدست Razer Kraken – کیفیت صدای عالی

داشتن یک هدست با کیفیت تجربه استریمینگ یا گیمینگ شما را ارتقا می دهد؛ به خصوص زمانی که به صورت تیمی در حال بازی هستید! هدست Razer Kraken هم قیمت مناسبی دارد و هم از برند معتبر ریزر است! پس به سادگی می توان از کیفیت صدای عالی آن اطمینان داشت! این هدست گیمینگ با کیفیت رنگ بندی متنوعی نیز دارد و در رنگ های مشکی و روشن عرضه شده است.

بخش ابتدایی این لیست را بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان، در مقاله سایر تجهیزات استریمینگ مناسب کنسول های PS4 و PS5 مشاهده کنید.

منبع: androidcentral