شرکت اوکیتل خود را برای رونمایی از تبلت جدید مدل RT2 آماده می کند که اولین تبلت دنیا با باتری غول پیکر 20000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود! این شرکت که در زمینه تولید گوشی های مستحکم و بادوام پیشینه قابل توجهی دارد، قصد دارد به بازار تبلت هم وارد شده و دستگاه هایی فوق قدرتمند با بدنه فوق العاده مستحکم را روانه بازار کند. تبلت RT2 نیز در همین دسته قرار دارد و حتی در سخت ترین شرایط محیطی هم دوام می آورد!

اوکیتل تأیید کرد که قصد دارد از اولین تبلت دنیا با باتری غول پیکر 20000mAh رونمایی کند!

بله درست خواندید! تبلت اوکیتل RT2 به یک باتری فوق العاده حجیم 20000 میلی آمپر ساعتی مجهز است! این باتری می تواند تنها با یک بار شارژ شدن، تبلت شما را به مدت 4 یا 5 روز روشن نگه دارد! شارژ کامل این باتری برای 900 ساعت روشن نگه داشتن تبلت در حالت استند بای، 15 ساعت پلی بک بدون وقفه ویدئو و 15 ساعت انجام بازی کفایت می کند.

همچنین تبلت جدید اوکیتل با فناوری فست شارژ 33 وات سازگار است که باعث شارژ شدن کامل این باتری حجیم در عرض 4 ساعت می شود. تبلت RT2 از قابلیت شارژدهی معکوس هم بهره می برد و می توان از آن به عنوان یک مینی پاوربانک استفاده کرده و دیگر دستگاه های همراه را شارژ کرد!

اوکیتل تأیید کرد که قصد دارد از اولین تبلت دنیا با باتری غول پیکر 20000mAh رونمایی کند!

صفحه نمایش تبلت اوکیتل RT2 از سایز 10.1 اینچ برخوردار است و رزولوشن 1200x1920 پیکسل را ارائه می دهد. این دستگاه ضد ضربه از شیشه فوق مستحکم ساخته شده و صفحه نمایش آن توان دستیابی به روشنایی 350nits را دارد. به این ترتیب مشکلی برای کار با آن در فضاهای باز نخواهید داشت. تبلت RT2 دارای درجه حفاظتی IP68/69K نیز هست و موفق به اخذ استاندارد ارتشی در زمینه دوام و استحکام شده است. به این ترتیب این دستگاه در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، شوک و ضربه مقاوم است و در بدترین شرایط محیطی نیز آسیبی به آن وارد نمی شود.

مطابق با مطالبی که بر روی وب سایت رسمی Oukitel قرار گرفته، تبلت RT2 از تراشه هشت هسته ای مدیاتک MT8788 قدرت می گیرد. این تراشه به چهار هسته Cortex-A73 و چهار هسته Cortex-A53 مجهز است و بالاترین پرفورمنس را با بهینه ترین مصرف انرژی به ارمغان می آورد. هنوز اطلاعاتی در رابطه با پیکربندی حافظه های رم و ذخیره سازی این تبلت اعلام نشده است.

اوکیتل تأیید کرد که قصد دارد از اولین تبلت دنیا با باتری غول پیکر 20000mAh رونمایی کند!

شرکت اوکیتل اعلام کرده است که قصد دارد تا تبلت ضد ضربه RT2 را تا پیش از پایان سال جاری به بازار عرضه کند. البته هنوز تاریخ دقیق این موضوع از جانب این شرکت مشخص نشده است. اما اعلام شده که این تبلت در زمان عرضه، از طریق وب سایت AliExpress در دسترس قرار خواهد گرفت. به این ترتیب عرضه تبلت Oukitel RT2 به صورت جهانی خواهد بود و به یک کشور خاص منحصر نخواهد شد. باید ببینیم که میزان استقبال از این تبلت منحصر به فرد به چه میزان خواهد بود و آیا این تبلت توان رقابت با دیگر تبلت های قدرتمند و یا حتی لپ تاپ های با استحکام و کارایی فوق العاده ای را دارد یا خیر؟! در حال حاضر و با بررسی مشخصاتی که تا به اینجا از آن اعلام شده، می توان این تبلت را یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در فضاهای باز دانست.

منبع: gizmochina