گوشی ناتینگ فون 1 ظاهر جذاب و پر زرق و برقی دارد و لامپ های LED موجود بر روی پنل پشتی آن حسابی خودنمایی می کنند! اما این موضوع نباید باعث شود که شما از پنل جلویی این گوشی غافل شوید و آن را به حال خود رها کنید! در واقع اگر از کاربران گوشی Nothing Phone (1) هستید، به شما پیشنهاد می کنیم تا حتماً صفحه نمایش آن را با یک گلس در مقابل خط و خش ها و دیگر آسیب های احتمالی محافظت کنید. ما لیستی از با کیفیت ترین و بهترین گلس ها و محافظ های صفحه نمایش سازگار با گوشی ناتینگ فون 1 را آماده کرده ایم. این محافظ ها هیچ گونه اختلالی در عملکرد صفحه نمایش 6.55 اینچی OLED 120Hz این گوشی ایجاد نمی کنند و خیال شما را از خراشیدگی نمایشگر گوشی تان راحت می کنند!

گلس تمپرد Dbrand Nothing Phone (1) – انتخاب کاربران

گلس تمپرد Dbrand Nothing Phone (1) – انتخاب کاربران

شرکت Dbrand این محافظ صفحه نمایش با کیفیت را “Wagyu” نام گذاری کرده است. این گلس به آسانی بر روی نمایشگر ناتینگ فون 1 فیت می شود و شفافیت و استحکام فوق العاده بالایی دارد. در بسته بندی این محصول دو گلس تمپرد وجود دارد که هر دوی آنها کاملاً ترنس پرنت هستند و از روکش ضد اثر انگشت بهره می برند. به این ترتیب اثر انگشت، لکه و آلودگی های محیطی بر روی نمایشگر گوشی شما باقی نمی ماند و نیازی به تمیز کردن مداوم آن پیدا نخواهید کرد.

گلس تمپرد Anoowkoa برای ناتینگ فون 1 – بدون بریدگی

گلس تمپرد Anoowkoa برای ناتینگ فون 1 – بدون بریدگی

گلس تمپرد Anoowkoa دارای لبه های خمیده است و به طور کامل سطح صفحه نمایش گوشی ناتینگ فون 1 را پوشش می دهد. این گلس تمپرد به طور کامل در برابر تا شدن و شکستن مقاوم است و هیچ گونه بریدگی و منفذی بر روی آن دیده نمی شود. این نوع طراحی به طور کامل از نفوذ گرد و غبار و تجمع آن بین گلس و صفحه نمایش گوشی جلوگیری می کند. در بسته بندی این محصول دو گلس تمپرد قرار داده شده است.

محافظ صفحه نمایش BROTECT AirGlass Front Back – نصب آسان بدون حباب و برآمدگی

محافظ صفحه نمایش BROTECT AirGlass Front Back – نصب آسان بدون حباب و برآمدگی

شرکت BROTECT از متریال مخصوص AirGlass در ساخت این محافظ صفحه نمایش استفاده کرده است. این متریال باعث شده تا این محافظ انعطاف پذیری فوق العاده بالایی داشته باشد و در هنگام نصب آن بر روی نمایشگر گوشی، در زیر آن حباب و برآمدگی ایجاد نشود. ضمن این که این محافظ در مقابل خط و خش نیز به طور کامل مقاوم است. در بسته بندی این محصول یک قاب نیز برای محافظت از سطح شیشه ای پنل پشتی گوشی ناتینگ فون 1 قرار داده شده است.

گلس تمپرد ArmorPro Matte – دارای خاصیت ضد بازتاب

گلس تمپرد ArmorPro Matte – دارای خاصیت ضد بازتاب

محافظ های صفحه نمایش براق اغلب نور را به میزان زیادی بازتاب می دهند و باعث می شوند تا دید مناسبی به نمایشگر گوشی خود نداشته باشید. اما گلس تمپرد ArmorPro Matte این مشکل را ندارد و با سطح ضد بازتاب خود، بهترین زاویه دید را نسبت به صفحه نمایش گوشی ناتینگ فون 1 به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که در بسته بندی این محصول یک کیت نصب هم قرار دارد که باعث به شما در فیت کردن گلس روی گوشی کمک زیادی می کند.

محافظ صفحه نمایش Suttkue Nothing Phone (1) به همراه محافظ لنز دوربین – همه چیزی که نیاز دارید!

محافظ صفحه نمایش Suttkue Nothing Phone (1) به همراه محافظ لنز دوربین – همه چیزی که نیاز دارید!

این محصول تمام چیزی را که برای محافظت از گوشی ناتینگ فون 1 به آن نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد! گلس تمپرد Suttkue دارای درجه سختی 9H است و مقاومت فوق العاده بالایی در برابر صدمات احتمالی دارد. همچنین همراه با آن دو محافظ لنز دوربین نیز ارائه می شود که ایمنی دوربین گوشی شما را تضمین می کنند.

شما می توانید برای آشنایی با بهترین قاب های محافظ برای گوشی Nothing Phone (1) مقالات ما را مشاهده کنید.

منبع: androidcentral