گوشی گلکسی S21 FE نیز همانند نسخه اورجینال S21 به یک صفحه نمایش با کیفیت با نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز مجهز است. صفحه نمایش این گوشی به پنل AMOLED سامسونگ مجهز است و رنگ هایی شاداب، درخشان و جذاب را ارائه می دهد. عملکرد این صفحه نمایش به اندازه ای خوب است که مسلماً دوست ندارید تا حتی یک خراش ساده بر روی آن بیفتد! پس اگر صفحه نمایش زیبای گوشی S21 FE خود را دوست دارید و می خواهید تا همیشه کیفیت خود را حفظ کند، بهتر است تا یک محافظ یا گلس برای آن تهیه کنید. اما کدام گلس ها برای این گوشی مناسب ترند؟ در این مطلب و به این سؤال پاسخ داده ایم.

همچنین ما در مقالات دیگر مناسب ترین قاب های سازگار با گوشی سامسونگ گلکسی S21 را نیز معرفی کرده ایم و شما می توانید برای مشاهده آنها از وب سایت اقدام کنید.

گلس OMOTON Tempered Glass – عکاسی بدون مزاحمت بازتاب تصاویر محیط

گلس OMOTON Tempered Glass – عکاسی بدون مزاحمت بازتاب تصاویر محیط

یکی از مشکلاتی که در هنگام عکاسی با فلش روشن وجود دارد این است که بازتاب تصاویر محیط بر روی لنز دوربین گوشی می افتد و باعث افت کیفیت عکس می شود. اگر شما در هنگام عکاسی یا ضبط ویدئو در شب اغلب با این مشکل مواجه می شوید، می توانید از گلس OMOTON استفاده کنید. در بسته بندی این محصول دو کاور مشکی برای محافظت از ماژول دوربین وجود دارد که دارای خاصیت ضد بازتاب هستند و این مشکل را برطرف می کنند. ضمن اینکه بسته بندی این محصول حاوی سه گلس برای محافظت از صفحه نمایش گوشی S21 FE در برابر آسیب های احتمالی است.

محافظ صفحه نمایش J&D Anti-Glare Matte Film Shield Screen Protector – ضخامت فوق العاده کم

محافظ صفحه نمایش J&D Anti-Glare Matte Film Shield Screen Protector – ضخامت فوق العاده کم

این محافظ صفحه نمایش از برند J&D، از نوع فیلم است و در مقایسه با گلس ضخامت به مراتب کمتری دارد. همچنین این محافظ بر خلاف اکثر گلس ها که تصاویر محیط را بازتاب می دهند، به صورت کاملاً مات طراحی شده است. به این ترتیب کار کردن با گوشی در فضاهای بیرونی برایتان آسان تر خواهد شد و دیگر شاهد بازتاب تصاویر محیط بر روی صفحه نمایش گوشی در هنگام ضبط و پست ویدئو برای اینستاگرام و تیک تاک نخواهید بود!

گلس LK Tempered Glass Screen Protector – ارزش خرید بالا

گلس LK Tempered Glass Screen Protector – ارزش خرید بالا

سطح این گلس به پوشش اولئوفوبیک مجهز است و تضمین می کند که صفحه نمایش گوشی S21 FE شما به محلی برای تجمع آلودگی ها تبدیل نخواهد شد! گلس LK به خوبی از انواع قاب های سازگار با گوشی S21 FE پشتیبانی می کند و شما می توانید حتی از قاب های ضخیم نیز بر روی گوشی خود استفاده کنید. ضمن اینکه این گلس به صورت 3D طراحی شده؛ به معنای اینکه دارای لبه هایی خمیده است و تمام سطح پنل جلویی گوشی و کناره های آن را در بر می گیرد. این نوع طراحی کار کردن با گوشی را برای شما لذت بخش تر می کند!

گلس Spigen Glas.tR Optik Tempered Glass – از دوربین های گوشی تان محافظت کنید

گلس Spigen Glas.tR Optik Tempered Glass – از دوربین های گوشی تان محافظت کنید

بیشتر گلس های موجود در بازار، حتی از برندهای شناخته شده و نام آشنا، فقط برای پنل جلویی گوشی و صفحه نمایش آن طراحی شده اند. اما Spigen به فکر پنل پشتی و ماژول دوربین گوشی گلکسی S21 FE نیز بوده و برای لنزهای دوربین آن محافظ های جداگانه ای ارائه داده است. توجه داشته باشید که در بسته بندی این محصول فقط محافظ لنز دوربین قرار دارد. به این ترتیب شما می توانید گلس صفحه نمایش را از یک برند دیگر انتخاب کنید و محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت. گلس محافظ دوربین Spigen ضد بازتاب است و کیفیت عکاسی و فیلمبرداری با گوشی را ارتقا می دهد.

در پایان شایان ذکر است که ما در مقاله بهترین گلس ها و محافظ های صفحه نمایش برای گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE بخش اول برخی دیگر از این محافظ ها را معرفی کرده ایم. جهت مشاهده مقالات ما را دنبال کنید.

منبع: androidcentral