سرفیس پرو 9 جدیدترین لپ تاپ قابل تبدیل مایکروسافت است که در نسخه مبتنی بر اینتل و مبتنی بر ARM عرضه شده است. با وجود اینکه ابعاد این دستگاه نسبت به لپ تاپ مایکروسافت سرفیس پرو 8 تغییری نداشته، اما جایگاه پورت های آن به کناره های بدنه دستگاه منتقل شده است. به این ترتیب نمی توانید از قاب های سازگار با پرو 8 بر روی سرفیس پرو 9 استفاده کنید! خوشبختانه شرکت های تولید کننده کیف، قاب و کاور عرضه محصولات خود برای سرفیس پرو 9 را آغاز کرده اند و شما می توانید در ادامه با چند مدل از بهترین آنها آش شوید!

قاب Kensington BlackBelt

قاب Kensington BlackBelt

قاب BlackBelt از برند Kensington از سرفیس پروی شما برای چندین سال محافظت می کند. این قاب برای سرفیس پرو 9 به روز رسانی شده و یکی از بهترین قاب های برای لپ تاپ های سرفیس پرو است. همچنین لازم ذکر است این قاب دارای گواهینامه ارتشی MIL-STD 810H است و به گونه ای طراحی شده که پورت ها و جایگاه تهویه هوای دستگاه به طور کامل باز باشند. در ضمن شما می توانید بدون هیچ مشکلی از پایه سرفیس پروی خود استفاده کنید. یک بند دستی بر روی پنل پشتی قاب BlackBelt وجود دارد که به شما در حمل آسان تر دستگاه کمک می کند. این قاب به طور کامل با کیبورد سرفیس پرو سازگار است و عملکرد بدون نقص آن در حفاظت از دستگاه شما تا دو سال ضمانت شده است.

قاب UAG Metropolis برای سرفیس پرو 9

قاب UAG Metropolis برای سرفیس پرو 9

قاب متروپولیس از برند UAG یکی دیگر از قاب های شناخته شده برای سری سرفیس پرو است که اکنون نسخه به روز شده آن برای پرو 9 نیز عرضه شده است. این قاب گوشه های ضخیمی دارد و از دستگاه در برابر سقوط و ضربه بیشترین محافظت را به عمل می آورد. دیگر مشخصات این قاب شامل دسترسی کامل به پورت ها، سازگاری با انواع پایه های نگه دارنده و پوشش دهی کامل پنل پشت می شود. قاب متروپولیس موفق به اخذ گواهینامه ارتشی MIL-STD 810G در زمینه مقاومت در برابر سقوط شده و با کیبورد پرو کاملاً سازگار است. این قاب همراه با گارانتی مادام العمر عرضه شده است.

قاب UAG Plasma برای سرفیس پرو 9

قاب UAG Plasma برای سرفیس پرو 9

قاب پلاسما یکی دیگر از محصولات با کیفیت برند UAG است که به یک بازوی نگهدارنده قابل جدا شدن مجهز است. این بازوی نگهدارنده از قابلیت چرخش 360 درجه برخوردار است و از تبلت شما به خوبی در هنگام سقوط محافظت می کند. این قاب وزن کمی دارد و تمام سطح پنل پشتی سرفیس پرو 9 را پوشش می دهد. به این ترتیب امکان استفاده از پایه خود سرفیس پرو را نخواهید داشت. قاب پلاسما با کیبورد پرو 9 نیز سازگار است و گواهینامه ارتشی MIL- STD 810G را دریافت کرده است.

قاب UAG Scout برای سرفیس پرو 9

قاب UAG Scout برای سرفیس پرو 9

قاب UAG Scout Pro 9 یک جایگزین سبک تر برای مدل های متروپولیس و پلاسما است. این قاب پایه پرو 9 را برای باز و بسته شدن آزاد می گذارد و در عین حال موفق به دریافت گواهینامه ارتشی MIL-STD 810G در زمینه مقاومت در برابر سقوط شده است. یک دستگیره درست در بالای پایه این قاب قرار گرفته است. قاب اسکات به طور کامل با کیبوردهای پرو سازگار است و همراه با گارانتی مادام العمر عرضه شده است.

کیف tomtoc 360 برای سرفیس پرو 9

کیف tomtoc 360 برای سرفیس پرو 9

برند tomtoc از سابقه چند ساله در زمینه تولید کیف لپ تاپ برخوردار است. این شرکت اخیراً یک کیف لپ تاپ جدید با مدل 360 تولید کرده که به خوبی با سرفیس پرو 9 هم فیت می شود. از مزایای استفاده از این کیف باید به دستگیره حمل و زیپ آن اشاره کرد. به این ترتیب تمام سطح بدنه تبلت مایکروسافت شما توسط این کیف پوشانده می شود. نام گذاری “360” بر روی این محصول نیز به همین دلیل بوده است.

منبع: windowscentral