به طور کلی کیس های mid-tower در بازار فروش بیشتری دارند. ابعاد متوسط این کیس ها سبب می شود تا فضای زیادی از اطراف میز کامپیوتر اشغال نشود. در عین حال این کیس های کامپیوتر فضای بسیار مناسبی برای استفاده از قطعات سخت افزاری متفاوت را در اختیار کاربر می دهند و گزینه ای ایده آل برای طیف وسیعی از کاربران به شمار می آیند. تنوع کیس های mid-tower در بازار زیاد است و ممکن است انتخاب گزینه مناسب برای شما وقت گیر باشد. به همین دلیل در این مقاله چند مدل از پرطرفدارترین کیس های mid-tower در سال 2022 را برای شما جمع آوری کرده ایم.

کیس NZXT H510 Elite – در مجموع بهترین گزینه

کیس NZXT H510 Elite – در مجموع بهترین گزینه

این مدل، یک کیس mid-tower زیبا است که فضای داخلی آن به گونه ای طراحی شده که هوا به خوبی در آن به جریان انداخته می شود. بدنه کیس NZXT H510 Elite از پنل شیشه ای دو لایه ساخته شده و بر روی آن پورت USB-C دیده می شود. همچنین این کیس از نورپردازی RGB بهره می برد و امکان نصب کارت گرافیک در آن به صورت عمودی وجود دارد. در مجموع می توان این کیس را به سادگی بهترین کیس مید تاور موجود در بازار دانست!

کیس NZXT H510i – مقاوم دوم در لیست بهترین ها

کیس NZXT H510i – مقاوم دوم در لیست بهترین ها

این کیس جذاب به گونه ای طراحی شده که می توانید تمام کامپوننت های داخل آن را از پنل کناری ببینید. همچنین ساختار این کیس به گونه ای است که هوا به خوبی در فضای داخلی آن جریان پیدا می کند و دمای قطعات کامپیوتر شما را خنک نگه می دارد. در کیس NZXT H510i از فیلترهای متعددی نیز استفاده شده است. تفاوت این مدل با H510 Elite این است که پنل جلویی آن مات و فاقد فن های RGB است.

کیس be quiet! Pure Base 500DX – دارای پنل توری با سیستم مدیریت کابل

کیس be quiet! Pure Base 500DX – دارای پنل توری با سیستم مدیریت کابل

کیس Pure Base 500DX برند be quiet! استحکام قابل توجهی دارد و در پنل کناری آن از توری استفاده شده است. این نوع طراحی باعث شده تا حجم زیادی از هوا به فضای داخلی کیس وارد شود و فرآیند کاهش دمای قطعات در آن به بهترین شکل انجام شود. همچنین قطعات داخل کیس برای افراد حاضر در اطراف سیستم شما قابل مشاهده خواهد بود. این کیس دارای ویژگی های متعدد برای مدیریت کابل نیز هست و کار شما را در اسمبل کردن سیستم بسیار آسان می کند.

کیس Razer Tomahawk ATX – یک مدل رده بالا

کیس Razer Tomahawk ATX – یک مدل رده بالا

نام Razer با محصولات رده بالا و لاکچری گره خورده است! کیس Tomahawk هم یکی از محصولات جذاب این شرکت است که با طراحی خاص و شیک خود نگاه ها را خیره می کند! پنل جلویی این کیس کاملاً مشکی همراه با لوگوی معروف ریزر است و پنل های نورپردازی RGB آن در زیر کیس تعبیه شده اند! فکر می کنیم که دیگر نیازی نباشد به این نکته اشاره کنیم که امکان نصب جدیدترین قطعات گیمینگ در این کیس وجود دارد!

کیس XPG Cruiser – نور و رنگ!

کیس XPG Cruiser – نور و رنگ!

اگر شما یک RGB fan هستید (یعنی به نورپردازی در رنگ های مختلف علاقه دارید!)، کیس Cruiser برند XPG بهترین انتخاب برای شما خواهد بود! این کیس دارای فن های متعدد با قابلیت نورپردازی است و به شما این امکان را می دهد تا یک سیستم گیمینگ جذاب همراه با قطعات سخت افزاری رده بالا را جمع آوری کنید. البته سیستم مدیریت کابل این کیس گیمینگ چندان جالب نیست، اما به هر حال می توان این ضعف را نادیده گرفت!

منبع: windowscentral