کنسول های ایکس باکس مایکروسافت از جدیدترین تکنولوژی ها بهره می برند، تصاویر را با بالاترین رزولوشن به نمایش می گذارند و صدای محیطی خارق العاده و باورپذیر را ارائه می دهند. پس اگر می خواهید تا به بالاترین پتانسیل های این کنسول ها دست پیدا کنید، باید در کنار آنها از تجهیزات به روز و با کیفیت استفاده کنید. به عنوان مثال باید از یک تلویزیون گیمینگ کارآمد در کنار کنسول های Xbox One یا Xbox Series X|S استفاده شود! اما صرف استفاده از یک تلویزیون گیمینگ، ضامن دستیابی به بهترین کیفیت بازی نیست! در واقع کابل HDMI ای که با آن ایکس باکس را به تلویزیون متصل می کنید نیز اهمیت بسیار بالایی دارد. کابل های بی کیفیت باعث می شوند تا امکاناتی مانند HDR10 و رفرش ریت 120 هرتز را از دست بدهید و نتوانید از تصاویر گرافیکی جذاب کنسول بهره مند شوید! در ادامه برخی از بهترین کابل های HDMI سازگار با نسل جدید کنسول های بازی مایکروسافت را با هم مرور می کنیم.

کابل HDMI مدل Belkin AV10175bt2M-BLK – یک مدل پیشرو و حرفه ای

کابل HDMI مدل Belkin AV10175bt2M-BLK – یک مدل پیشرو و حرفه ای

این کابل HDMI ساخت برند Belkin از ظرفیت انتقال اطلاعات 48 گیگابیت در ثانیه برخوردار بوده و از استاندارد HDMI 2.1 پشتیبانی می کند. به این ترتیب می توان با آن به کیفیت تصویر 8K با نرخ 60 هرتز یا 4K با نرخ 120 هرتز دست پیدا کرد. این کابل با تمام ویژگی های بصری کنسول های ایکس باکس سری ایکس و اس (مانند HDR10 و دالبی ویژن) سازگار است و از رفرش ریت متغیر (VRR) پشتیبانی می کند. پس اگر به دنبال کیفیت تصویر خارق العاده 8K هستید، این کابل بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

کابل HDMI مدل Monoprice 8K Certified Ultra High Speed – جایگزینی برای کیفیت 8K

کابل HDMI مدل Monoprice 8K Certified Ultra High Speed – جایگزینی برای کیفیت 8K

کابل HDMI برند Monoprice در کنار Belkin از بهترین انتخاب ها برای نمایش تصویر با وضوح 8K است و از استاندارد HDMI 2.1 پشتیبانی می کند. این کابل بهترین کیفیت تصویر را به ارمغان می آورد و از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار است. با استفاده از این کابل می توانید از تمام ظرفیت های نسل جدید کنسول های مایکروسافت خود بهره مند شوید.

کابل HDMI مدل Amazon Basics High-Speed 8K – قیمت مناسب

کابل HDMI مدل Amazon Basics High-Speed 8K – قیمت مناسب

از سری تجهیزات جانبی Amazon Basics باید به این کابل HDMI با کیفیت اشاره کنیم که بالاترین سرعت را در انتقال سیگنال های صوتی و تصویری 8K به ارمغان می آورد. این کابل با توجه به قیمت مناسبی که دارد، عملکردی ایده آل را در انتقال اطلاعات با نرخ 48 گیگابیت در ثانیه ارائه می دهد و با هیچ گونه نوسانی در هنگام استفاده از آن مواجه نخواهید شد. 

کابل HDMI مدل Monoprice 4K 18Gbps – گیمینگ با کیفیت 4K

کابل HDMI مدل Monoprice 4K 18Gbps – گیمینگ با کیفیت 4K

این کابل Monoprice قادر به انتقال اطلاعات با سرعت 18 گیگابیت در ثانیه است و از کیفیت تصویری 4K با نرخ 60 هرتز پشتیبانی می کند. این کابل با استاندارد HDMI 2.0 سازگار است و امکان انجام بازی با کیفیت 1440p را فراهم می آورد. بنابراین اگر تلویزیون شما از رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی نمی کند، نیازی نیست تا برای خرید کابل های رده بالا هزینه اضافی دهید و می توانید از کابل برند مونوپرایس برای تجربه گیمینگ 4K استفاده کنید!

شما می توانید نسبت به خرید کنسول ایکس باکس و انواع کابل HDMI سازگار با آن با بهترین قیمت از شرکت ایده برتر پارسیان اقدام کنید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم در این زمینه را به شما ارائه دهند.

منبع: windowscentral