یک شارژر وایرلس با کیفیت می تواند دستگاهی فوق العاده کاربردی برای شما باشد. با استفاده از یک شارژر وایرلس دیگر محدودیت های ناشی از کابل شارژ شما را اذیت نمی کند و این امکان را ایجاد می کند تا در هر زمانی بتوانید گوشی موبایل هوشمند خود را شارژ کنید. پس کابل شارژ را کنار بگذارید، پورت شارژ گوشی خود را با درپوش ببندید و یک پایه شارژ وایرلس با کیفیت تهیه کنید تا بتوانید راحت تر زندگی کنید! اغلب شارژرهای وایرلس به پورت USB-C مجهز هستند و از این جهت تنها با یک کابل می توان از آنها استفاده کرد. در این بخش با برخی از بهترین و پرطرفدارترین شارژرهای وایرلس برای آیفون و اندروید آشنا می شویم. شما می توانید سایر مدل های این محصولات را در بخش دوم مقاله پرطرفدارترین پایه های شارژ وایرلس برای آیفون و اندروید بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید.

شارژر وایرلس Anker 15W Max – سبک و جمع و جور

شارژر وایرلس Anker 15W Max – سبک و جمع و جور

این شارژر Qi قادر به ارائه خروجی با توان 15 وات است و می توان از آن به خروجی های 10 وات، 7.5 وات و 5 وات نیز دست پیدا کرد. بنابراین می توان از این شارژر برای شارژ گوشی های سامسونگ و اپل و سایر گوشی ها استفاده کرد. همچنین این شارژر محصول انکر طراحی ظاهری زیبا و ابعاد جمع و جوری دارد و امکان حمل آسان آن وجود دارد. سازگاری با فناوری Power Delivery و Qualcomm QuickCharge از دیگر ویژگی های این شارژر است.

شارژر وایرلس iOttie iON Wireless Duo (Made for Google Edition)- بهترین برای گوشی های پیکسل

شارژر وایرلس iOttie iON Wireless Duo (Made for Google Edition)- بهترین برای گوشی های پیکسل

برند iOttie بیشتر برای ساخت پایه های نگهدارنده گوشی در ماشین ساخته شده است، اما در زمینه ساخت پایه های شارژ برای گوشی های پیکسل نیز عملکرد ایده آلی را از خود ارائه می دهد، حتی بهتر از گوگل! این شارژر از توان 15 وات پشتیبانی می کند و به خوبی گوشی های پیکسل را شارژ می کند. همچنین می توان از آن برای شارژ Pixel Buds و دیگر ایربادهای وایرلس با توان 5 وات هم استفاده کرد.

شارژر وایرلس Belkin – سریع، باریک و انعطاف پذیر

شارژر وایرلس Belkin – سریع، باریک و انعطاف پذیر

برند بلکین پدهای مسطح و پایه های شارژ زیبایی با توان شارژ 7.5 تا 15 وات تولید کرده که در رنگ های سفید و مشکی عرضه شده است. لبه های این پدها دارای قسمت هایی هستند که باعث قرارگیری محکم و ثابت گوشی می شود. همچنین این پدها همراه با آداپتور AC عرضه می شوند و در برابر تداخل های QC/PD مقاومت بالایی دارد.

شارژر وایرلس Spigen SteadiBoost Flex – ایستاده یا خوابیده

شارژر وایرلس Spigen SteadiBoost Flex – ایستاده یا خوابیده

شارژر Qi قابل تبدیل Spigen می تواند هم به صورت تخت و هم به صورت ایستاده مورد استفاده قرار گیرد. این شارژر از قابلیت تا شوندگی برخوردار است و می توان از آن در هر جایی به سادگی استفاده کرد. البته این شارژر از ورودی Power Delivery پشتیبانی نمی کند، اما سرعتی همانند شارژرهای QC را ارائه می دهد. قیمت ارزان و کیفیت ساخت مناسب از جمله ویژگی هایی است که باعث محبوبیت این شارژر در میان کاربران شده است.

شارژر وایرلس ESR 15W – مناسب برای استفاده کنار تختخواب

شارژر وایرلس ESR 15W – مناسب برای استفاده کنار تختخواب

این شارژر کمتر شناخته شده طراحی ظاهری ساده اما زیبایی دارد و پنل های بالایی و پایینی آن از بافتی بهره می برد که باعث محکم قرار گرفتن گوشی می شود. همچنین این شارژر خود به شکلی محکم بر روی سطوح صاف قرار می گیرد و از بهترین گزینه ها برای قرار دادن بر روی میز کنار تخت به شمار می آید. مجهز بودن به نشانگر LED و پشتیبانی از فست شارژ 15 واتی از دیگر ویژگی های این شارژر وایرلس است.

بیشتر بخوانید : هولدر و پایه نگهدارنده

منبع: androidcentral