در سال های اخیر بیشتر شرکت های تولید کننده هندزفری و هدفون بر روی حذف سیم و فناوری های وایرلس تمرکز کرده اند. با این حال هدفون های با سیم هنوز هم محبوبیت زیادی دارند و بسیاری از کاربران استفاده از آنها را ترجیح می دهند. درست است که هدفون های بلوتوثی کارایی مناسبی دارند، اما اگر می خواهید تا صدا کامل و بدون تأخیر از دستگاه به گوش شما منتقل شود، باید از یک هدفون با سیم استفاده کنید. همچنین هدفون های بلوتوثی با محدودیت ناشی از شارژ باتری هم مواجه اند و ممکن است برایتان مشکلاتی در این زمینه ایجاد کنند. از میان هدفون های با سیم، می توان هدفون های تایپ سی را بهترین گزینه موجود دانست! فقط کافی است تا آنها را به دستگاه مورد نظر خود متصل کرده و از بالاترین سرعت و کیفیت در انتقال صدا بهره مند شوید. در این مطلب و مقاله بهترین هدفون های تایپ سی بخش اول برخی از بهترین هدفون های USB Type-C را معرفی کرده ایم. چنانچه قصد آشنایی با این هدفون ها را دارید با ما همراه باشید.

ایربادز تایپ سی گوگل پیکسل – فقط گوگلش کن!

ایربادز تایپ سی گوگل پیکسل – فقط گوگلش کن!

گوگل از زمان عرضه گوشی های پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال، ایربادز را از بسته بندی گوشی های خود حذف کرده است. اما شما می توانید با خرید ایربادز تایپ سی گوگل پیکسل همچنان از صدایی با کیفیت و شنیدنی بهره مند شوید! سَری های این ایربادز به صورت حلقه قابل تنظیم طراحی شده است و می توان آنها را با هر سایزی فیت کرد. ضمن اینکه این ایربادز تنها با فشار دادن یک دکمه با گوگل اسیستنت ارتباط برقرار می کند و فرمان های صوتی شما را تشخیص می دهد.

هدفون تایپ سی TriLink – استفاده بدون درهم پیچیدن کابل!

هدفون تایپ سی TriLink – استفاده بدون درهم پیچیدن کابل!

شرکت TriLink در ساخت این هدفون چندین نکته مهم را مدنظر داشته و هم کیفیت صدا و هم جنبه های فیزیکی آن را مورد توجه قرار داده است. این هدفون توانسته استانداردهای لازم برای پخش صدای Hi-Res را دریافت کند و بالاترین کیفیت صدا را به ارمغان می آورد. همچنین کابل آن از نوع فلت است و به هیچ عنوان دچار مشکلاتی مانند در هم پیچیدن یا گره خوردن نمی شود. ایربادز تایپ سی تری لینک از قابلیت حذف نویز پسیو هم برخوردار است و کارایی ایده آلی در هنگام مکالمه ارائه می دهد.

ایربادز 1More Dual Driver BT ANC – یک مدل گردنی با کیفیت

ایربادز 1More Dual Driver BT ANC – یک مدل گردنی با کیفیت

هدفون های گردنی به اندازه سایر مدل ها رایج نیستند، اما برند 1More به این نکته توجهی نداشته و یکی از مدل های گردنی با کیفیت و کاربردی را راهی بازار کرده است. این ایربادز با قابلیت حذف نویز فعال (ANC) عرضه شده و هم به صورت بلوتوثی و هم به صورت با سیم (با کابل تایپ سی) قابل استفاده است. اگر می خواهید ایربادز 1More را به صورت بلوتوثی به دستگاه مورد نظر خود متصل کنید، به این نکته اشاره داشته باشید که شارژدهی آن برای هفت ساعت کفایت می کند.

هدست گیمینگ تایپ سی Creative SXFI Gamer – برای گیمرها

هدست گیمینگ تایپ سی Creative SXFI Gamer – برای گیمرها

این هدست را می توان ترکیبی از فناوری های پیشرفته موجود در این صنعت دانست! این هدست گیمینگ کریتیو از فناوری SXFI برای پخش صدای فراگیر مجازی بهره می برد و به یک میکروفون با کیفیت مجهز است. این امکانات باعث شده تا این هدست برای گیمرها به گزینه ای جذاب تبدیل شود! این هدست گیمینگ با کیفیت را به کنسول بازی یا کامپیوتر خود متصل کنید و از کیفیت صدای بی نظیر آن لذت ببرید! ضمن اینکه امکان اتصال هدست Creative SXFI Gamer به موبایل یا تبلت هم وجود دارد.

منبع: androidcentral