احتمال اینکه فبلت بزرگی مانند سامسونگ گلکسی زد فولد 4 از دست شما رها شود زیاد است! در این حالت اگر آدم خوش شانسی نباشید، گوشی شما از طرف صفحه نمایش داخلی با زمین برخورد می کند و در عرض چند ثانیه هم نمایشگر گوشی و هم قلب شما می شکند! اولین کاری که برای جلوگیری از این اتفاق غم انگیز می توانید انجام دهید این است که یک محافظ صفحه نمایش برای گوشی تاشوی خود بخرید! اما کدام محافظ ها برای نصب بر روی صفحه نمایش تاشوی گوشی Galaxy Z Fold 4 مناسب ترند؟ در این مقاله و بهترین محافظ صفحه نمایش و گلس برای گوشی گلکسی زد فولد 4 بخش دوم به این سؤال پاسخ داده ایم! پس با ما همراه باشید.

محافظ صفحه نمایش Supershieldz از جنس TPU – بهترین از نگاه کاربران

محافظ صفحه نمایش Supershieldz از جنس TPU – بهترین از نگاه کاربران

به طور کلی محافظ های تی پی یوی برند سوپر شیلدز جزء با کیفیت ترین های بازار هستند و دوام و طول عمر فوق العاده ای دارند. همچنین این محافظ ها با انواع قاب های موجود سازگاری دارند و دست شما را در انتخاب قاب باز می گذارند. محافظه صفحه نمایش TPU سوپر شیلدز برای گوشی قدرتمند زد فولد 4 نیز طرافداران زیادی دارد و در بسته بندی آن دو محافظ قرار دارد. با این محصول می توانید از صفحه نمایش تاشوی 7.6 اینچی این گوشی به خوبی محافظت کرده و با خیال راحت با گوشی خود کار کنید!

فیلم محافظ Whitestone Dome Premium GEN – بهترین، به سادگی!

فیلم محافظ Whitestone Dome Premium GEN – بهترین، به سادگی!

محافظ رده بالای Premium GEN از برند Whitestone Dome از سطح مقاوم تری نسبت به محافظ های TPU معمولی برخوردار است و یک لایه مقاوم به آن اضافه شده است. پکیج این محصول شامل محافظ برای صفحه نمایش تاشو، محافظ برای صفحه نمایش خارجی و محافظ برای لولای دستگاه می شود! اگر در نصب این محافظ ها دقت کافی داشته باشید، می توانید بالاترین میزان ایمنی را به گوشی زد فولد 4 خود هدیه دهید!

گلس تمپرد UniqueMe – محافظت از بیرون گوشی!

گلس تمپرد UniqueMe – محافظت از بیرون گوشی!

یک فیلم پلاستیکی شما را راضی نمی کند؟ می توانید به سراغ گلس تمپرد UniqueMe بروید! البته با توجه به اینکه صفحه نمایش داخلی گوشی زد فولد 4 دارای ماهیت تاشوندگی است، شما از این گلس می توانید فقط برای صفحه نمایش خارجی این گوشی استفاده کنید. پکیج این محصول از 5 محافظ مقاوم برای نمایشگر بیرونی و دو گلس برای محافظت از لنز دوربین گوشی تشکیل شده است.

محافظ صفحه نمایش Milomdoi – یک راه حل تمام و کمال!

محافظ صفحه نمایش Milomdoi – یک راه حل تمام و کمال!

به نظر می رسد که شرکت Milomdoi در عرضه پکیج محافظ صفحه نمایش برای گوشی زد فولد 4 اصلاً به مسائل مالی و سودهای آنچنانی اهمیت نداده و بیشتر به فکر کاربران خود بوده است! چرا که در این پکیج شاهد قرارگیری 9 محافظ صفحه نمایش برای بخش های مختلف گوشی تاشوی جدید سامسونگ هستیم! همچنین دو تراز نیز همراه این مجموعه ارائه می شود که به شما در نصب دقیق تر محافظ ها کمک زیادی می کنند. این پکیج شامل سه محافظ برای دوربین، سه محافظ برای نمایشگر خارجی و سه محافظ برای نمایشگر تاشو می شود. محافظ های دوربین و نمایشگر خارجی از جنس گلس تمپرد و محافظ های نمایشگر تاشو از جنس TPU انعطاف پذیر هستند.

محافظ صفحه نمایش امنیتی IMBZBK – اهمیت به حریم شخصی شما!

محافظ صفحه نمایش امنیتی IMBZBK – اهمیت به حریم شخصی شما!

با استفاده از محافظ صفحه نمایش IMBZBK به طور هم زمان هم از نمایشگر خارجی گلکسی زد فولد 4 در برابر آسیب ها محافظت کنید و هم چشمان کنجکاو اطرافیان خود را از گوشی تان دور کنید! این محافظ ها از نوع امنیتی یا ضد جاسوسی هستند و یک روکش مات و تیره به نمایشگر خارجی گوشی شما اضافه می کنند. در پکیج این محصول دو محافظ برای لنزهای دوربین هم وجود دارد که از گلس تمپرد ساخته شده اند و دوام و طول عمر بالایی دارند.

منبع: androidcentral