شکی در این نیست که گوشی سامسونگ گلکسی Z Flip 3 یکی از بهترین گوشی های تاشوی موجود در بازار است. این گوشی تاشوی فوق مدرن نسبت به مدل قبلی آن از بسیاری جهات ارتقا پیدا کرده است. به خصوص صفحه نمایش تاشوی مجهز به پنل OLED این گوشی موبایل اندرویدی عملکردی چشمگیر را ارائه می دهد و بر روی آن محافظی قوی تر نسبت به قبل نصب شده است. این موضوع به این معنا نیست که شما نیازی به استفاده از محافظ صفحه نمایش برای گوشی Galaxy Z Flip 3 ندارید! بلکه اگر خواهان افزایش طول عمر این گوشی گران قیمت هستید، باید حتماً از محافظ صفحه نمایش بر روی آن استفاده کنید. در این بخش می توانید چند مدل از بهترین محافظ های صفحه نمایش برای این گوشی را مشاهده کنید. برای مشاهده سایر مدل ها به بخش دوم این مقاله بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.

محافظ صفحه نمایشOrzero  – پوشش دهی کامل

محافظ صفحه نمایشOrzero  – پوشش دهی کامل

محافظ صفحه نمایش Orzero از TPU ساخته شده و انعطاف بسیار مناسبی دارد. این محافظ تمام سطح داخلی، خارجی و حتی لولاهای گوشی Galaxy Z Flip 3 را پوشش می دهد و از آسیب دیدن آنها جلوگیری می کند. ضخامت این محافظ نیز بسیار کم است و هیچ گونه اختلالی در هنگام کار با گوشی ایجاد نمی کند. به طوری که به شکلی کاملاً نرم و روان می توانید با گوشی خود کار کنید.

محافظ صفحه نمایشLK  – سازگار با قاب های محافظ

محافظ صفحه نمایشLK  – سازگار با قاب های محافظ

این محافظ صفحه نمایش از فضای بسیار مناسبی در اطراف قاب های خود برخوردار است و از TPU ساخته شده است. این محافظ محصول LK به گونه ای طراحی شده که با اکثر قاب های گوشی Z Flip 3 سازگار است و در آن از تکنولوژی ترمیم خودکار استفاده شده است. پس خط و خش های کوچک و حباب های ایجاد شده در زیر محافظ آسیبی به آن وارد نمی کند و به طور خودکار از بین می روند. 

محافظ صفحه نمایشYWXTW  - قدرت ترمیم عالی

محافظ صفحه نمایشYWXTW  - قدرت ترمیم عالی

این محافظ های شفاف و کریستالی از برند YWXTW از متریال خود ترمیم شونده ساخته شده اند و به شما این اطمینان را می دهند که هر گونه تماسی با صفحه نمایش گوشی Z Flip 3 کاملاً ایمن خواهند بود. به طوری که پس از هر تماس، محافظ شکل اولیه خود را مجدداً بازیابی می کند. نصب این محافظ نیز به آسانی انجام می گیرد و به سادگی می توانید آن را در منزل انجام دهید.

محافظ صفحه نمایش Ermorgen – محافظت از تمام جهات

محافظ صفحه نمایش Ermorgen – محافظت از تمام جهات

اگر می خواهید تا از قسمت خارجی گوشی سامسونگ گلکسی Z Flip 3 خود به طور کامل محافظت کنید و برای خرید قاب هزینه نکنید، این محافظ از بهترین انتخاب ها برای شما است. محافظ Ermorgen صفحه نمایش و بدنه را به طور کامل پوشش می دهد و حتی لولاها را نیز در بر می گیرد. پس با خرید این محصول در واقع صاحب محافظ صفحه نمایش و قاب خواهید شد.

محافظ صفحه نمایش Whitestone Dome – مقاوم در برابر لکه و خراشیدگی

محافظ صفحه نمایش Whitestone Dome – مقاوم در برابر لکه و خراشیدگی

این محافظ صفحه نمایش برند Whitestone از تمام سطح صفحه نمایش (از لبه تا لبه) را پوشش می دهد و از کیفیت ساخت بسیار مناسبی بهره می برد. این محافظ مقاومتی عالی در برابر اثر انگشت دارد و از EPU ساخته شده است. همچنین خط و خش بر روی این محافظ باقی نمی ماند و از این لحاظ عملکرد به مراتب بهتری نسبت به مدل های TPU ارائه می دهد. در ادامه در بخش دوم این مقاله با نام بهترین محافظ های صفحه نمایش برای گوشی تاشوی Samsung Galaxy Z Flip 3 (بخش دوم) برخی دیگر از بهترین محافظ های صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی Z Flip 3 را معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

منبع: androidcentral