کنسول های Xbox One مایکروسافت از فناوری FreeSync پشتیبانی می کنند. این فناوری رفرش ریت را به گونه ای تنظیم می کند تا میزان تأخیر نمایش تصاویر به حداقل میزان ممکن برسد و بتوانید حرفه ای تر بازی کنید. در واقع این فناوری سیگنال های ارسال شده از کارت گرافیک به مانیتور را سینک کرده و باعث می شود تا تأخیر در هنگام انجام بازی کم شود. با وجود اینکه چندین مدل مختلف از مانیتور در بازار موجود است که با فناوری FreeSync سازگار است، با این وجود برای انتخاب مدل مناسب برای کنسول ایکس باکس وان ممکن است به راهنمایی نیاز داشته باشید. چرا که مانیتور سازگار با Xbox One باید حتماً دارای پورت HDMI باشد. در ادامه چند مدل از این مانیتورها را به شما معرفی می کنیم.

مانیتور 27 اینچی دل S2721QS – بهترین در مجموع

مانیتور 27 اینچی دل S2721QS – بهترین در مجموع

این مانیتور 4K دارای نرخ تازه سازی 60 هرتز است و قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. در مجموع می توان این مانیتور 27 اینچی را یکی از بهترین انتخاب ها برای اتصال به کنسول Xbox One و حتی کنسول Xbox Series X دانست. پنل IPS با کیفیت به کار رفته در مانیتور دل S2721QS تصاویری شفاف همراه با رنگ هایی طبیعی را به ارمغان می آورد. همچنین قاب های نازک و قابلیت تنظیم پایه این مانیتور باعث می شود تا به راحتی بتوانید آن را بر روی میز خود جای دهید. پشتیبانی از HDR و سازگاری با هر دو فناوری FreeSync و G-Sync مجموعه امکانات کاربردی این مانیتور را تکمیل کرده است.

مانیتور 32 اینچی سامسونگ Odyssey G7 – بهترین در میان مانیتورهای 1440p

مانیتور 32 اینچی سامسونگ Odyssey G7 – بهترین در میان مانیتورهای 1440p

در میان مانیتورهای 1440p (کیفیت پایین تر از 4K)، مانیتور سامسونگ Odyssey G7 با توجه به ابعاد بزرگ 32 اینچی، یک انتخاب ایده آل برای بازی کردن با کنسول است. این مانیتور از نرخ تازه سازی 240 هرتز برخوردار بوده و با سی پی یوهای رده بالا به خوبی سازگار است. البته این مانیتور فاقد قابلیت پشتیبانی از HDMI 2.1 است؛ اما این موضوع چندان مهم نیست. چرا که می توانید کنسول های ایکس باکس سری ایکس و اس را به گونه ای تنظیم کنید تا با رفرش ریت 120 هرتز و رزولوشن 1440p عمل کرده و با HDMI 2.0 سازگار شوند. کنتراست عالی، رنگ های زنده و سازگاری HDR دیگر مشخصات کاربردی این مانیتور را تشکیل می دهند.

مانیتور 27 اینچی ال جی 27GP950-B – یک مانیتور 4K متعلق به نسل آینده!

مانیتور 27 اینچی ال جی 27GP950-B – یک مانیتور 4K متعلق به نسل آینده!

با وجود اینکه مانیتور ال جی 27GP950-B برای کنسول Xbox One زیاده از حد پیشرفته است، با این وجود می توانید از آن در کنار این کنسول استفاده کنید. هرچند استفاده از این مانیتور کنار کنسول Xbox Series X منطقی تر است! پنل 4K Nano IPS این مانیتور از رفرش ریت 144 هرتز پشتیبانی می کند و با توجه به اینکه این دستگاه با HDMI 2.1 سازگار است، می توان بهترین بازی های ایکس باکس را با تنظیمات 4K 120 FPS بر روی آن تجربه کرد. مانیتور ال جی 27GP950-B جزء بهترین مانیتورهای سازگار با HDR است و بهترین کیفیت را در کنار نسل جدید کنسول ها ارائه می دهد.

مانیتور 28 اینچی بنکیو EL2870U – یک مانیتور 4K مقرون به صرفه

مانیتور 28 اینچی بنکیو EL2870U – یک مانیتور 4K مقرون به صرفه

رزولوشن 4K، نرخ تازه سازی 60 هرتز، سازگاری با FreeSync، زمان پاسخ دهی یک میلی ثانیه و پشتیبانی از HDR10 بخشی از ویژگی هایی هستند که باعث شده اند تا مانیتور بنکیو EL2870U به یک انتخاب ایده آل برای کنسول ایکس باکس وان تبدیل شود. این مانیتور در هر فریم رنگ هایی طبیعی را ارائه می دهد و تصاویری شارپ همراه با کوچکترین جزئیات را برای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر این شما می توانید اسپیکرهای گیمینگ خود را از طریق جک 3.5 میلی متری به مانیتور بنکیو EL2870U اتصال داده و هیجان بازی را برای خود دو چندان کنید. این ویژگی ها برای یک مانیتور 250 دلاری (قیمت از سایت آمازون) کاملاً ایده آل است!

شما می توانید برای خرید انواع مانیتور موجود در بازار با بهترین قیمت از شرکت ما اقدام کنید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

منبع: windowscentral