برای اینکه از پردازنده جدید نسل 12 اینتل Core i5-12600K بر روی سیستم خود بهره مند شوید، حتماً نیازی نیست تا مادربردهای گران قیمت و فوق مدرن خریداری کنید! این پردازنده به گونه ای طراحی شده که مصرف برق بهینه ای داشته باشد و فشار مضاعفی به سیستم وارد نکند. در عوض بهترین عملکرد را ارائه داده و از حافظه های رم DDR5 هم پشتیبانی می کند. در این لیست چند مدل از بهترین مادربردهای سازگار با پردازنده اینتل Core i5-12600K را مشاهده می کنید که همگی باعث ارائه بهترین عملکرد این پردازنده می شوند.

مادربرد ASUS ROG Strix Z690-F Gaming – در مجموع بهترین انتخاب

مادربرد ASUS ROG Strix Z690-F Gaming – در مجموع بهترین انتخاب

این مادربرد یکی از بهترین انتخاب ها برای پردازنده Intel Core i5-12600K است و از رابط اتصالی PCIe 5.0 و حافظه های رم DDR5 به خوبی پشتیبانی می کند. همچنین مادربرد ایسوس ROG Strix Z690-F Gaming دارای طراحی پاور 16+1 بوده و در آن از با کیفیت ترین قطعات و کامپوننت ها استفاده شده است. از دیگر مشخصات این مادربرد می توان به پشتیبانی از شبکه 2.5 گیگابیتی، وای فای 6E، پورت های USB متعدد و دوام بالا اشاره کرد.

مادربرد MSI MPG Z690 CARBON WIFI – انتخاب دوم!

مادربرد MSI MPG Z690 CARBON WIFI – انتخاب دوم!

اگر به مادربردهای ایسوس علاقه ندارید یا به دنبال چیزی متفاوت تر هستید، می توانید از مادربرد MSI MPG Z690 CARBON WIFI استفاده کنید. این مادربرد از لحاظ مشخصات تقریباً به مادربرد ایسوس نزدیک است و از همان طراحی پاور بهره می برد. همچنین این مادربرد از حافظه های رم DDR5 و رابط های اتصالی PCIe 5.0 پشتیبانی می کند. مجهز بودن به پورت LAN سریع 2.5 گیگابیتی و کامپوننت های با کیفیت باعث شده اند تا این مادربرد به پکیجی جذاب برای پردازنده اینتل Core i5-12600K تبدیل شود.

مادربرد ASUS ROG Maximus Z690 Hero – بهترین کیفیت عملکرد

مادربرد ASUS ROG Maximus Z690 Hero – بهترین کیفیت عملکرد

مادربرد ایسوس ROG Maximus Z690 Hero به طور کلی برای پردازنده های Core i5 بیش از اندازه کامل و قوی است! اما اگر می خواهید تا در آینده سی پی یوی خود را ارتقا دهید، خرید این مادربرد یک سرمایه گذاری ارزشمند برای شما خواهد بود. تنظیمات VRM و طراحی پاور این مادربرد واقعاً عالی است و شما می توانید با خیال راحت حتی پردازنده های Core i9 را نیز بر روی آن اورکلاک کنید! مجهز بودن به چندین اسلات M.2، پشتیبانی از PCIe 5.0، سازگاری با حافظه های رم DDR5 و طراحی شگفت انگیز سایر مشخصات کاربردی این مادربرد را تشکیل می دهند.

مادربرد MSI PRO Z690-A – قیمت مناسب

مادربرد MSI PRO Z690-A – قیمت مناسب

صرف هزینه کمتر همیشه به معنای خرید مدل های رده پایین و بی کیفیت نیست! شما می توانید با صرف هزینه ای نه چندان زیاد مادربرد MSI PRO Z690-A را خریداری کنید و از عملکرد مناسب آن و پردازنده Core i5-12600K بهره مند شوید. البته این مادربرد از حافظه رم DDR4 پشتیبانی می کند و دارای طراحی پاور 8+4 است. همچنین این مادربرد با رابط های PCIe 5.0 سازگار است و به مجموعه ای از پورت های USB مجهز شده است.

مادربرد ASRock Z690 Steel Legend – بهترین مادربرد DDR4

مادربرد ASRock Z690 Steel Legend – بهترین مادربرد DDR4

مادربرد ASRock Z690 Steel Legend بهترین انتخاب برای برای پردازنده های نسل 12 اینتل نیست، اما برای کاربرانی که قصد ارتقای سیستم خود از پلتفرم های قدیمی را دارند کارایی بالایی دارد. این مادربرد به خوبی از حافظه های رم DDR4 پشتیبانی می کند و از مشخصاتی مانند پاور 13 فازی، پورت شبکه 2.5 گیگابیتی، وای فای، رابط های PCIe 5.0 و چندین اسلات M.2 جهت توسعه سیستم بهره می برد.

شما می توانید نسبت به خرید انواع مادربرد موجود در بازار با بهترین قیمت از شرکت ایده برتر پارسیان اقدام کنید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم را در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن به شما ارائه دهند. همچنین می توانید از مدل های موجود بر روی وب سایت ما دیدن کرده و محصول مورد نظرتان را به صورت اینترنتی خریداری کنید.

منبع: windowscentral