آیا به دنبال بهترین لوازم جانبی برای لپ تاپ Dell XPS 15 هستید؟ ما به شما کمک می کنیم! این اولترابوک قدرتمند 15 اینچی به سخت افزار رده بالایی مجهز است و با استفاده از تجهیزات جانبی لپ تاپ مناسب، می توانید آن را جایگزین کامپیوتر رومیزی خود کنید. در این مقاله می توانید لیستی از بهترین تجهیزات جانبی سازگار با این لپ تاپ را مشاهده کنید.

مانیتور اکسترنال Dell UltraSharp U2719D – یک مانیتور 27 اینچی QHD

مانیتور اکسترنال Dell UltraSharp U2719D – یک مانیتور 27 اینچی QHD

صفحه نمایش 15.6 اینچی لپ تاپ XPS 15 با رزولوشن UHD+ تصاویری با کیفیت را به ارمغان می آورد. اما ممکن است تا بخواهید یک سیستم مالتی تسکینگ را راه اندازی کنید. در این شرایط یک مانیتور خارجی با کیفیت مانند U2719D می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این مانیتور DELL 27 اینچی از رزولوشن QHD (2560x1440)، رفرش ریت 60 هرتز و زمان پاسخ دهی 5 میلی ثانیه بهره می برد و رنگ ها و کنتراست ایده آلی را به ارمغان می آورد. علاوه بر این، شما می توانید ارتفاع، شیب و زاویه افقی و عمودی این مانیتور DELL را تنظیم کنید.

پایگاه داک CalDigit TS4 – یک داک قدرتمند Thunderbolt 4

پایگاه داک CalDigit TS4 – یک داک قدرتمند Thunderbolt 4

داک CalDigit TS4 در واقع یک هیولا است که 18 پورت جدید را به سیستم شما اضافه می کند! در میان این پورت ها پنج پورت USB-A 3.1، سه پورت USB-C 3.1، DisplayPort 1.4، اترنت و سه پورت Thunderbolt 4 دیده می شود. همچنین با استفاده از این داک می توانید لپ تاپ XPS 15 خود را به دو صفحه نمایش 4K یا یک صفحه نمایش 8K اتصال دهید که یک ویژگی منحصر به فرد به نظر می رسد! همچنین این داک از قابلیت شارژدهی 98 واتی به لپ تاپ شما برخوردار است. و خیال شما را بابت شارژ داشتن لپ تاپ در لحظاتی که با آن در حال کار هستید، راحت می کند.

وب کم Logitech C922x – یک وب کم با کیفیت

وب کم Logitech C922x – یک وب کم با کیفیت

وب کم مدل های قدیمی تر لپ تاپ XPS 15 به جای اینکه در قسمت قاب بالایی لپ تاپ قرار داشته باشند، در قاب پایینی تعبیه شده اند و به همین دلیل زاویه تصویربرداری آنها کم و آزار دهنده است! پس بهتر است تا از یک وب کم جداگانه بر روی آنها استفاده شود. حتی اگر شما صاحب یک مدل جدید XPS 15 باشید نیز وب کم لاجیتک C922x برایتان کاربردی خواهد بود. این وب کم توانایی ضبط ویدئو یا استریم با رزولوشن های 1080p و 720p را دارد و از رفرش ریت 60 هرتز پشتیبانی می کند. نصب این وب کم بر روی حاشیه لپ تاپ نیز بسیار آسان است و مشکلی در کار با آن نخواهید داشت!

حافظه SSD اکسترنال CalDigit Tuff Nano Plus – پر سرعت!

حافظه SSD اکسترنال CalDigit Tuff Nano Plus – پر سرعت!

حافظه های ذخیره سازی اکسترنال حتماً نباید حجیم و سنگین باشند و هر لحظه برای آسیب ندیدن آنها دغدغه داشته باشید! حافظه ذخیره سازی اکسترنال CalDigit Tuff Nano Plus از نوع SSD است و از طریق رابط USB-C به لپتاپ XPS 15 متصل می شود. این حافظه SSD از سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات در حدود 1055 مگابایت در ثانیه برخوردار است و ابعاد جمع و جوری دارد. پس به سادگی می توانید آن را با خود حمل کرده و از سرعت عالی آن بهره مند شوید.

کنترلر وایرلس جدید ایکس باکس – از بازی لذت ببرید

کنترلر وایرلس جدید ایکس باکس – از بازی لذت ببرید

اگر لپ تاپ XPS 15 شما به کارت گرافیک مجزا مجهز است، می توانید از آن برای بازی کردن هم استفاده کنید. برای این منظور می توانید از کنترلر جدید مایکروسافت که برای کنسول های ایکس باکس سری X|S عرضه شده بهره ببرید. به این ترتیب دیگر نیازی به ماوس و کیبورد نخواهید داشت و می توانید از بازی کردن لذت بیشتری ببرید. این دسته بازی با Xbox One هم سازگار است و با خرید آن در واقع با یک تیر دو نشان زده اید!

منبع: windowscentral