گوشی سامسونگ گلکسی A53 یکی از مدل های میان رده جذاب و پرطرفدار موجود در بازار است به گونه ای که گوشی Samsung Galaxy A53 در مقایسه با S21 FE قدرتمند تر و ارزان تر است. امکانات جالبی را به عنوان یک مدل میان رده در اختیار شما قرار می دهد که از جمله آنها می توان به صفحه نمایش 120 هرتز AMOLED و دریافت آپدیت سیستم عامل به مدت 4 سال اشاره کرد. به این ترتیب حداقل تا چهار سال می توانید از گوشی گلکسی A53 استفاده کرده و جدیدترین نسخه های اندروید را بر روی آن دریافت کنید. پس بهتر است تا از گوشی خود محافظت کنید تا در این مدت آسیبی نبیند! به عبارت دیگر بهتر است تا برای گوشی خود یک قاب تهیه کنید! اما کدام یک از قاب های موجود در بازار برای گوشی سامسونگ گلکسی A53 مناسب تر است؟ در این مقاله و بخش اول آن با نام بهترین قاب ها برای گوشی سامسونگ گلکسی A53 ، برخی از این قاب ها را به شما معرفی می کنیم.

قاب محافظ Vena Outcross Dual Layer Case for Galaxy A53 – هم زیبا هم با دوام

قاب محافظ Vena Outcross Dual Layer Case for Galaxy A53 – هم زیبا هم با دوام

بر خلاف قاب های ضد ضربه دیگر، قاب Vena Outcross طراحی ظاهری ظریف و جذابی دارد. این قاب بدون اینکه وزن بالایی داشته باشد و باعث سنگین تر شدن گوشی گلکسی A53 شود، به خوبی از گوشی در برابر ضربه محافظت می کند. لایه داخلی این قاب از جنس  TPU است و روی آن از پلاستیک استفاده شده است. کناره های جایگاه ماژول دوربین و صفحه نمایش این قاب نیز حالت برآمده دارد که به دفع بهتر ضربات کمک می کند.

قاب محافظ Speck Impacthero for Galaxy A53 – مانند یک قهرمان!

قاب محافظ Speck Impacthero for Galaxy A53 – مانند یک قهرمان!

قاب Impacthero از برند Speck همانند نامش عمل می کند و مثل یک قهرمان از گوشی گلکسی A53 شما محافظت می کند. این قاب که از بهترین قاب های محافظ برای گوشی های گلکسی A محسوب میشود به زیباتر شدن گوشی شما هم کمک می کند. همچنین این قاب دارای روکش ضد میکروب و سطح ضد خش است که باعث می شود تا همیشه گوشی شما جدید و سرحال به نظر برسد! رنگ بندی متنوع این قاب گزینه های متعددی را متناسب با سلیقه شما در اختیارتان قرار می دهد.

قاب محافظ Spigen Liquid Air for Galaxy A53 – سبک مانند یک پر

قاب محافظ Spigen Liquid Air for Galaxy A53 – سبک مانند یک پر

برای کسانی که به دنبال یک قاب نرم و انعطاف پذیر هستند، قاب Spigen Liquid Air درست ترین انتخاب است! این قاب با ضخامت کمی که دارد از جذابیت های ظاهری گوشی گلکسی A53 شما کم نمی کند. ضمن اینکه خطوط ریز برآمده موجود بر روی پنل پشتی آن از لغزیدن گوشی در دست شما جلوگیری می کند. این قاب علیرغم ظاهر ساده ای که دارد، به خوبی از گوشی شما در برابر ضربه محافظت می کند و در ساخت ان از متریال درجه یک Spigen استفاده شده است.

قاب محافظ Oterkin Waterproof Bumper Case for Galaxy A53 – گوشی خود را خشک نگه دارید!

قاب محافظ Oterkin Waterproof Bumper Case for Galaxy A53 – گوشی خود را خشک نگه دارید!

با وجود اینکه گوشی سامسونگ گلکسی A53 دارای درجه حفاظتی IP67 است، اما این گوشی در برابر نفوذ آب تا عمق فقط یک متری مقاوم است. برای اینکه از گوشی خود به طور کامل در برابر آب محافظت کنید، می توانید از قاب Oterkin استفاده نمایید. این قاب سطح جلویی و پشتی گوشی را پوشش می دهد و مقاومت آن در برابر آب را تا عمق 2 متری تضمین می کند. پس می توان آن را یک گزینه ایده آل برای شنا یا موج سواری دانست.

منبع: androidcentral