شما می توانید از قاب های سازگار با گوشی سامسونگ گلکسی S21 نه تنها برای محافظت از آن، بلکه برای جلوه بخشیدن به آن نیز استفاده کنید. در این میان قاب های متنوعی در بازار موجود هستند که می توانید از آنها بهره ببرید. از قاب های شفاف گرفته تا قاب های مستحکم و رنگی، شما می توانید مدل مورد نظر خود را متناسب با سلیقه تان انتخاب نمایید. در این بخش چند مدل از بهترین قاب های سازگار با گوشی Samsung Galaxy S21 را به شما معرفی می کنیم. سایر مدل ها را می توانید در بخش اول این مقاله مشاهده کنید.

قاب محافظ Smartish Wallet Slayer – حمل گوشی در کنار کارت ها و پول نقد

قاب محافظ Smartish Wallet Slayer – حمل گوشی در کنار کارت ها و پول نقد

قاب هایی که می توان از آنها به عنوان کیف پول هم استفاده کرد معمولاً زمخت و سنگین هستند. اما قاب برند Smartish این قاعده را از بین برده و یک محصول جذاب را پیش روی شما قرار داده است. بدنه این قاب از TPU ساخته شده و انعطاف پذیری بالایی دارد. شما می توانید از یک تا 5 کارت اعتباری را در کنار گوشی هوشمند موبایل تان درون این قاب قرار دهید. همچنین می توانید طرح دلخواه خودتان را بر روی بدنه این قاب چاپ کنید!

قاب محافظ Otterbox Symmetry – شناخته شده و با کیفیت

قاب محافظ Otterbox Symmetry – شناخته شده و با کیفیت

قاب های کمی هستند که به اندازه قاب های سری Symmetry برند Otterbox می توان به آنها اعتماد کرد! این قاب ها کیفیت ساخت بسیار مناسبی دارند و در رنگ های متفاوتی راهی بازار شده اند. کیفیت ساخت این قاب ها به گونه ای است که برای ماه ها و حتی چند سال می توان بر روی آنها حساب باز کرد. پس اگر از عوض کردن گاه و بیگاه قاب گوشی خود خسته شده اید، قاب محافظ Otterbox Symmetry را تهیه کنید.

قاب محافظ TORRAS Guardian – مستحکم و شیک

قاب محافظ TORRAS Guardian – مستحکم و شیک

بر خلاف ظاهر باریک و وزن کم، قاب Guardian برند TORRAS توانایی محافظت از گوشی گلکسی S21 شما در برابر هر نوع آسیبی را دارد. این قاب موفق به اخذ گواهینامه نظامی MIL-STD-810H از ارتش ایالات متحده شده و در ساخت آن از مواد سازگار با پوست انسان استفاده شده است. سطح پشتی این قاب از نرمی قابل توجهی برخوردار است و حس خوبی را در هنگام در دست گرفتن گوشی به شما القا می کند. لازم به ذکر است که این قاب خللی در شارژ شدن گوشی S21 به صورت وایرلس ایجاد نمی کند.

قاب محافظ ESR Metal Kickstand – هم قاب هم پایه نگهدارنده

قاب محافظ ESR Metal Kickstand – هم قاب هم پایه نگهدارنده

با استفاده از این قاب می توانید بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی به تماشای ویدئو بپردازید یا یک تماس تصویری برقرار نمایید. این قاب دارای پایه نگهدارنده با قابلیت باز شدن به میزان 60 درجه است و امکان قرار دادن گوشی بر روی میز در هر دو حالت عمودی و افقی را ایجاد می کند. گوشه های برآمده و بدنه پلیمری استحکام بالایی به قاب ESR بخشیده اند. این قاب در رنگ مشکی و نسخه شفاف ارائه شده که متناسب با سلیقه خود می توانید از آنها استفاده کنید.

قاب محافظ Spigen Liquid Air Armor – سبک و با دوام

قاب محافظ Spigen Liquid Air Armor – سبک و با دوام

قاب محافظ Spigen Liquid Air Armor در تمام لیست هایی که در این زمینه ارائه می شود حضور دارد و از محبوب ترین مدل های موجود در بازار به شمار می آید. این قاب ارزان قیمت به گوشی شما مقاومت مناسبی در برابر آسیب های احتمالی می بخشد و سطح آن دارای طرح های ریز برجسته است. این طرح های برجسته علاوه بر اینکه سبب از یکنواختی درآمدن ظاهر قاب شده، از لغزیدن گوشی در دست نیز جلوگیری می کند.

منبع: androidcentral