درست است که اکنون آیفون 13 در بازار است و قرار است تا به زودی گوشی های آیفون 14 هم در دسترس قرار بگیرند، اما هنوز بسیاری از کاربران (به خصوص در کشور ما) در حال استفاده از آیفون 11 هستند. آیفون 11 با طراحی زیبایی که دارد از بهترین آیفون های 2021 است و لایق این است تا با یک قاب از آن در برابر آسیب های احتمالی محافظت شود! انواع مختلفی از قاب در طرح ها و رنگ های مختلف برای آیفون 11 در بازار موجود است و شما می توانید متناسب با سلیقه تان یکی از آنها را انتخاب کنید. در ادامه چند مدل از این قاب های محافظ را به شما معرفی می کنیم. برای مشاهده سایر قاب های محافظ های آیفون 11 اپل به بخش اول این مقاله بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید.

قاب محافظ Shakehive Vintage Leather iPhone Wallet Case – کاربردی و شیک

قاب محافظ Shakehive Vintage Leather iPhone Wallet Case – کاربردی و شیک

قاب Shakehive iPhone Wallet از متریالی خاص (چرم Nubuck) ساخته شده که همانند یک مخمل نرم سطح بیرونی آن را احاطه کرده است! این متریال علاوه بر اینکه ظاهری شیک به این قاب داده، طول عمر بالایی هم دارد و برای مدت های طولانی دوام می آورد. بخش داخلی این قاب نیز از TPU ساخته شده که به شکلی کاملاً محکم گوشی آیفون 11 شما را در خود نگه می دارد و میتوان این قاب را یکی از بهترین قاب های محافظ آیفون 11 محسوب کرد.

قاب محافظ Otter + Pop Symmetry Series for iPhone 11 – محبوب!

قاب محافظ Otter + Pop Symmetry Series for iPhone 11 – محبوب!

شرکت های OtterBox و PopSockets با هم همکاری کرده اند و نتیجه این همکاری قاب Otter + Pop Symmetry Series for iPhone بوده است. از طراحی ظاهری خاص و جوان پسند این قاب که بگذریم، باید به خاصیت قابل تغییر PopGrip آن اشاره کنیم که باعث می شود تا گوشی در هنگام ثبت سلفی و انجام دادن دیگر کارهای روزمره به شکلی کاملاً محکم در دست قرار گیرد و نلغزد. حتی برخی کاربران معتقدند که استفاده از این قاب حتی از استفاده از پایه های نگهدارنده نیز به آنها حس امنیت و اطمینان بیشتری می دهد!

قاب محافظ ESR Kickstand Case – دارای پایه نگهدارنده

قاب محافظ ESR Kickstand Case – دارای پایه نگهدارنده

گوشی آیفون 11 خود را بر روی میز به صورت ایستاده قرار دهید و به تماشای ویدئو یا برقراری تماس فیس تایم بپردازید، بدون اینکه نیازی به استفاده از دست های خود داشته باشید! این قاب باریک برند ESR دارای پایه نگهدارنده فلزی است که امکان قرار دادن گوشی بر روی سطوح صاف را به هر دو صورت افقی و عمودی فراهم می آورد. ضمن اینکه این قاب به صورت شفاف (ترنسپرنت) طراحی شده و رنگ آیفون 11 شما را مخفی نمی کند.

قاب محافظ Bellroy Phone Case – 3 Card – یک ویژگی مخفی!

قاب محافظ Bellroy Phone Case – 3 Card – یک ویژگی مخفی!

این قاب تمام چرمی کاربردی، دارای یک محفظه مخفی است که امکان قرار دادن سه کارت به همراه یک سیم کارت و یک جایگاه سیم کارت در آن وجود دارد. همچنین در صورت باز کردن درب این محفظه، می توان از آن به عنوان پایه نگهدارنده هم استفاده کرد. جالب اینجا است که این محفظه مخفی بر روی افزایش ضخامت قاب تأثیری نداشته است!

قاب محافظ Sonix iPhone 11 Case – یک قاب عجیب و زیبا!

قاب محافظ Sonix iPhone 11 Case – یک قاب عجیب و زیبا!

برند Sonix در تولید قاب های جذاب با طراحی های عجیب و خاص برای آیفون 11 سابقه درخشانی دارد و بر روی این قاب ها از طرح های لیوان قهوه، ابر، رنگین کمان، دونات و... استفاده کرده است. اما ویژگی این قاب ها صرفاً به طراحی عجیب محدود نمی شود: این قاب توانسته تست های نظامی مقاوم در برابر ضربه را با موفقیت پشت سر بگذارد.

منبع: imore