یک قاب محافظ با کیفیت و کاربردی می تواند تبلت سرفیس پروی شما را از خط و خراش و آسیب های احتمالی در امان نگه دارد و این دغدغه را برای شما از بین ببرد که گوشه های تبلتتان در اثر رها شدن از دست و برخورد با زمین آسیب ببینند. تبلت های مایکروسافت سرفیس پرو (نسخه 4 تا 7) تبلت های رده بالا و گران قیمتی هستند و از شیشه و آلومینیوم ساخته شده اند. به این ترتیب یک اتفاق کوچک و ساده می تواند تأثیرات مخربی را بر روی آنها بگذارد. پس استفاده از قاب برای محافظت از آنها امری ضروری است. در این بخش چند مدل از بهترین قاب های محافظ برای تبلت های سرفیس Pro 7، Pro 7 Plus و Pro 4 را به شما معرفی می کنیم.

قاب محافظ UAG Metropolis – محافظت تمام و کمال!

قاب محافظ UAG Metropolis – محافظت تمام و کمال!

این قاب محافظ با دوام از متریال ضد لغزش ساخته شده و یک دژ مستحکم را در اطراف سرفیس پروی شما ایجاد می کند. علیرغم اینکه این قاب استحکام زیادی دارد، اما وزن زیادی به تبلت اضافه نمی کند. یک پایه نگهدارنده نیز در پشت این قاب تعبیه شده که می توان از آن در پوزیشن های مختلف استفاده کرد. پس اگر از سرفیس پروی خود زیاد در طول روز استفاده می کنید، قاب UAG Metropolis از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.

قاب محافظ ProCase Premium Folio – شیک و جذاب برای قشر کافه رو!

قاب محافظ ProCase Premium Folio – شیک و جذاب برای قشر کافه رو!

سطح خارجی بدنه این قاب محافظ از چرم ساخته شده و در رنگ های قهوه ای، مشکی و بنفش عرضه شده است. ظاهر شیک و جذاب این قاب باعث شده تا بتوان آن را در زمره مدل های رده بالا در نظر گرفت. این قاب به گونه ای طراحی شده تا تمام پورت های سرفیس پرو در دسترس قرار بگیرند. همچنین این قاب به یک جایگاه برای قرار دادن قلم لمسی Surface Pen مجهز است. اگر به دنبال یک مدل به روز و جذاب هستید، قاب محافظ ProCase Premium Folio انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود.

قاب محافظ Kensington Blackbelt 2nd Degree case – سازگار با پایه نگهدارنده سرفیس پرو

قاب محافظ Kensington Blackbelt 2nd Degree case – سازگار با پایه نگهدارنده سرفیس پرو

قاب Blackbelt استحکامی ایده آل به سرفیس پروی شما می بخشد و به خصوص از گوشه های تبلت به بهترین شکل در برابر سقوط از ارتفاع محافظت می کند. نکته قابل توجه در رابطه با این قاب این است که استفاده از آن باعث نمی شود که دیگر به پایه نگهدارنده خود سرفیس پرو دسترسی نداشته باشید! همچنین این قاب دارای جایگاهی برای قرار دادن قلم لمسی Surface Pen است و به گونه ای طراحی شده تا حمل تبلت برای شما آسان تر شود. اگر می خواهید تا تبلت خود را برای استفاده به کودکان بدهید، این قاب را مد نظر داشته باشید.

قاب محافظ MoKo Rugged Cover – مستحکم اما مقرون به صرفه

قاب محافظ MoKo Rugged Cover – مستحکم اما مقرون به صرفه

بهترین قاب های مستحکم برای Surface Pro لزوماً نباید گران قیمت باشند! به عنوان مثال این قاب برند MoKo هم به طور کامل از تبلت شما محافظت می کند و هم قیمت مناسبی دارد. با استفاده از این قاب دیگر نگران آسیب دیدن تبلت خود در برابر خراشیدگی، ضربه و خوردگی نخواهید بود. این قاب نیز به گونه ای طراحی شده که می توانید به سادگی از پایه نگهدارنده سرفیس پرو استفاده کنید و تمام پورت های تبلت برایتان در دسترس باقی بماند.

منبع: windowscentral