بالاخره گوشی عجیب و غریب Nothing Phone (1) به بازار آمده و طبق انتظار، نگاه ها را به سمت خود جلب کرده است! این گوشی با طراحی ظاهری منحصر به فرد پنل پشتی و بدنه شفاف خود از همین حالا توانسته برای خود نامی در بازار پر رقابت گوشی های هوشمند دست و پا کند! به هر حال اگر روزی گوشی Phone (1) به دستتان رسید، بهتر است تا برای محافظت از بدنه آن از یک قاب استفاده کنید. اما با توجه به اینکه این گوشی جدید است و طراحی متفاوتی هم دارد، باید یک قاب خاص برای آن تهیه کنید! در این مقاله می توانید قاب هایی را که برای گوشی Nothing Phone (1) عرضه شده مشاهده کنید.

قاب محافظ KAPAVER Impulse Case for Nothing Phone (1) – انتخاب کاربران

قاب محافظ KAPAVER Impulse Case for Nothing Phone (1) – انتخاب کاربران

قاب KAPAVER Impulse هر آنچه را که از یک قاب کامل و کاربردی انتظار دارید به شما ارائه می دهد. این قاب دارای کناره های برآمده است تا هم گوشی محکم تر در دست قرار گیرد و هم ضربه های احتمالی به بهترین شکل دفع شوند. همچنین این قاب به صورت شفاف طراحی شده تا طراحی خاص پنل پشتی گوشی Phone (1) از دید مخفی نشود. از دیگر ویژگی های این قاب محافظ می توان به مقاومت کامل در برابر سقوط از ارتفاع نسبتاً کم اشاره کرد.

قاب محافظ Designerz Hub Nothing Phone (1) Back Cover – رنگ جذاب

قاب محافظ Designerz Hub Nothing Phone (1) Back Cover – رنگ جذاب

با قاب Designerz Hub به گوشی Nothing Phone (1) خود مقداری رنگ قرمز جذاب اضافه کنید! این قاب در رنگ های دیگری هم عرضه شده اما رنگ قرمز آن با طراحی این گوشی بیشتر مچ می شود! علاوه بر جذابیت های ظاهری، این قاب از استحکام بالایی هم برخوردار است و دارای استاندارد نظامی در زمینه مقاومت در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع است. کناره های این قاب برآمده است که باعث می شود تا ضربات وارد شده به گوشی بهتر دفع شود.

قاب محافظ ANFAIRLACE Nothing Phone (1) Case – پوشش دهی کامل تمام سطح گوشی

قاب محافظ ANFAIRLACE Nothing Phone (1) Case – پوشش دهی کامل تمام سطح گوشی

معمولاً قاب های محافظ فقط پنل پشتی را پوشش می دهد و پیدا کردن قابی که علاوه بر پنل پشتی، از پنل جلویی هم محافظت کند کمی سخت است. اما ANFAIRLACE یکی از این قاب ها را برای گوشی Phone (1) عرضه کرده است. این قاب همراه با یک محافظ صفحه نمایش ارائه می شود که به صورت مغناطیسی بر روی گوشی محکم می شود. این قاب ضد ضربه است و در چهار رنگ مختلف در دسترس قرار گرفته است.

قاب محافظ Spazy Case Nothing Phone (1) Back Cover – لغزشی در کار نیست!

قاب Spazy Case در واقع یک کاور ضربه گیر نیمه شفاف ساده است. این قاب رنگ بندی متنوعی شامل چهار رنگ دارد و کیفیت ساخت آن بسیار بالا است. به طوری که در هنگام در دست گرفتن گوشی حس خوبی به شما دست می دهد. علاوه بر این، این قاب دارای استاندارد نظامی است و از گوشی Nothing Phone (1) شما در مقابل ضربه ها و دیگر آسیب های احتمالی محافظت می کند.

قاب محافظ Spazy Case Nothing Phone (1) Back Cover – لغزشی در کار نیست!

لازم به ذکر است که شما میتوانید در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با سایر قاب های محافظ گوشی به مقالاتای مانند کدام قاب ها برای گوشی سامسونگ گلکسی S10 مناسب ترند؟ (بخش اول) و یا با این قاب های محافظ شفاف، طراحی لوکس و زیبای آیفون 13 شما پنهان نمی شود! (بخش اول) مراجعه کنید.

منبع: androidcentral