با استفاده از یک قاب با کیفیت می توانید سرفیس پرو خود را از آسیب هایی مانند خراشیدگی، وارد آمدن ضربه و حتی آلودگی های محیطی در امان نگه دارید. به طور کلی سرفیس پرو (نسخه 4 تا 7) از بهترین لپ تاپ های قابل تبدیل 2 در 1 سال 2021 بودند. این تبلت های مایکروسافت جزء دستگاه های رده بالا و گران قیمت هستند که در ساخت بدنه آن از شیشه و آلومینیوم استفاده شده و طراحی ظریفی دارد. به طوری که یک حادثه کوچک می تواند به آن آسیب هایی جدی وارد کند! پس اگر از کاربران این تبلت مایکروسافت هستید، به شما توصیه می کنیم که حتماً برای آن یک قاب، کاور یا کیف کلاسوری تهیه کنید. در لیست زیر می توانید چند مدل از این لوازم جانبی را مشاهده کنید که برای سرفیس پرو 7 و حتی نسخه های قدیمی تری مانند سرفیس پرو 4 هم کاربرد دارند. همچنین شما میتوانید در صورت تمایل به آشنایی با سرفیس پرو 8 که از جدیدترین سرفیس پرو های مایکروسافت است به بخش مقالات ما مراجعه کنید.

قاب UAG Metropolis

قاب UAG Metropolis

این قاب با دوام از متریال ضد لغزش ساخته شده و یک روکش امن را در اطراف سرفیس پرو ایجاد می کند. همچنین قاب UAG Metropolis علیرغم استحکام بالایی که دارد، وزن زیادی به تبلت شما اضافه نمی کند. پایه نگهدارنده موجود در پشت این قاب در پنج پوزیشن مختلف تنظیم می شود و امکان استفاده آسان از سرفیس پرو را فراهم می آورد. این قاب در رنگ های مشکی و سربی عرضه شده و یکی از بهترین انتخاب ها برای کاربران حرفه ای تر سرفیس پرو به شمار می آید.

قاب ProCase Premium Folio

قاب ProCase Premium Folio

روکش خارجی چرمی این قاب در سه رنگ قهوه ای، مشکی و بنفش عرضه شده و طراحی ظریف و جذابی دارد. به طوری که استفاده از آن باعث بالا رفتن کلاس ظاهری سرفیس پرو می شود. قاب ProCase Premium Folio هیچ یک از پورت های سرفیس پرو را مسدود نمی کند و امکان قرار دادن عمودی تبلت بر روی میز را به شما می دهد. اگر به دنبال یک مدل شیک هستید، در انتخاب این قاب تردید نکنید!

قاب Kensington Blackbelt 2nd Degree case

قاب Kensington Blackbelt 2nd Degree case

این قاب به طور کامل از سرفیس پرو محافظت می کند و در گوشه های آن از پدهای اضافی استفاده شده است. این پدها از آسیب دیدن تبلت در اثر سقوط از ارتفاع یا وارد آمدن ضربه به آن به طور کامل جلوگیری می کنند. قاب Kensington به عنوان پایه نگهدارنده هم قابل استفاده است و شما می توانید یک بند دستی نیز به آن متصل نمایید تا حمل و جابجایی تبلت برایتان آسان تر شود. به طور کلی این قاب برای کاربرانی که در منزل فرزند کوچک دارند انتخاب مناسبی است و به شما اجازه می دهد تا با خیال راحت سرفیس پروی خود را در اختیار کودکتان قرار دهید!

قاب Moko Rugged Cover

قاب Moko Rugged Cover

حتماً یک قاب مستحکم و rugged نباید قیمت خیلی زیادی داشته باشد و مدل هایی مانند Moko Rugged Cover با قیمت مناسب تر هم در بازار پیدا می شود! این قاب به بهترین شکل از سرفیس پرو در برابر خط و خش، سقوط از ارتفاع و ضربات احتمالی محافظت می کند و به یک بند برای بسته نگه داشتن کامل Type Cover در هنگام حمل تبلت مجهز است. ضمن اینکه امکان استفاده از آن به عنوان پایه نگهدارنده هم وجود دارد. استفاده از این قاب باعث مسدود شدن هیچ یک از پورت های سرفیس پرو نمی شود و حتی این مدل دارای جایگاه قلم لمسی هم هست.

قاب Fintie Folio

قاب Fintie Folio

قاب Fintie Folio یک گزینه اقتصادی است که در 25 استایل مختلف عرضه شده و طراحی آن به گونه ای است که می توان از آن به عنوان پایه نگهدارنده نیز بهره برد. این قاب از چرم مصنوعی ساخته شده و تمام پورت های سرفیس پرو را در دسترس قرار می دهد. همچنین دارای جایگاه قلم لمسی Surface Pen است و امکان حمل سرفیس پرو را به همراه تایپ کاور فراهم می آورد. در واقع این قاب به صورت مغناطیسی بسته می شود و اطمینان خاطر بالایی را در هنگام حمل تبلت برای شما به ارمغان می آورد.

منبع: windowscentral