سامسونگ به تازگی گوشی سامسونگ گلکسی A23 5G را در سکوت خبری به بازار عرضه کرده است! اما این موضوع به این معنی نیست که این گوشی مشخصات جالبی ندارد یا سامسونگ بر روی فروش آن حساب نکرده است! اتفاقاً گوشی گلکسی A23 5G که هم خانواده گوشی میان رده و کاربردی سامسونگ گلکسی A23 است از ویژگی های مناسب و حتی رده بالایی مانند صفحه نمایش آی پی اس 120 هرتز، تراشه اسنپ دراگون 695 و باتری پرظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت برخوردار است! تمام این مشخصات در یک گوشی اندرویدی میان رده جمع شده اند و شما می توانید با پرداخت هزینه ای مناسب از آنها بهره مند شوید.

اگر شما این گوشی میان رده سامسونگ را خریده اید، بهتر است تا با استفاده از یک قاب امنیت آن در برابر آسیب های احتمالی را تضمین کنید! از این گذشته، گوشی گلکسی A23 5G ضد آب یا ضد گرد و غبار نیست و خرید قاب برای آن ضروری به نظر می رسد. در این مقاله و بخش دوم آن می توانید با چند مدل از بهترین قاب های سازگار با گوشی سامسونگ گلکسی A23 5G آشنا شوید.

قاب Speck ImpactHero برای گوشی گلکسی A23 5G – انتخاب کاربران

قاب Speck ImpactHero برای گوشی گلکسی A23 5G – انتخاب کاربران

به طور کلی قاب های ImpactHero از برند Speck برای گوشی های سری A سامسونگ کاملاً مناسب اند و از بهترین قاب های مناسب گوشی های سامسونگ گلکسی A محسوب می شوند. پس شما می توانید با خیال راحت مدل سازگار با گوشی A23 5G را انتخاب کنید! این قاب دارای خاصیت ضد میکروبی است و آلودگی ها را به خوبی از گوشی شما دور می کند. ضمن اینکه مقاومت فوق العاده ای در برابر ضربه دارد و از متریالی ساخته شده که باعث می شود تا گوشی به این راحتی ها از دست شما رها نشود! رنگ بندی این قاب شامل چهار رنگ مختلف می شود که متناسب با سلیقه تان می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

قاب Samsung Galaxy A23 Card Slot Cover – یک کیف پول باریک در کنار گوشی!

قاب Samsung Galaxy A23 Card Slot Cover – یک کیف پول باریک در کنار گوشی!

قاب خلاقانه Galaxy A23 Card Slot یک مدل با کیفیت از سامسونگ است که عملکردی فراتر از یک قاب ساده را ارائه می دهد. در واقع این محصول یک کاور فوق العاده باریک است که یک جایگاه برای قرار دادن کارت اعتباری بر روی آن تعبیه شده است. این قاب بدنه نرمی دارد و در دو رنگ عرضه شده است. لازم به ذکر است که این قاب دوام مناسبی نیز دارد و از گوشی شما در برابر خط و خش و خراشیدگی به خوبی محافظت می کند.

قاب Spigen Liquid Crystal – گوشی شما را مخفی نمی کند!

قاب Spigen Liquid Crystal – گوشی شما را مخفی نمی کند!

قاب Liquid Crystal از برند Spigen از فناوری ضد زرد شدن برخوردار است و برای مدتی طولانی کیفیت اولیه خود را حفظ می کند. این قاب به صورت شفاف طراحی شده و ظاهر گوشی A23 5G شما را مخفی نمی کند! در مجموع می توان گفت که اگر به دنبال یک قاب شفاف از یک برند معتبر و امتحان پس داده هستید، این مدل بهترین انتخاب برای شما است.

قاب UAG Scout Series – برای کسانی که زیاد با گوشی کار می کنند

قاب UAG Scout Series – برای کسانی که زیاد با گوشی کار می کنند

شرکت UAG برای کاربران گوشی A23 5G یک قاب مقاوم با طول عمر بالا طراحی کرده است که علاوه بر قدرت حفاظت بالا، باعث می شود تا گوشی در هنگام کار کردن با آن از دستتان نلغزد و به زمین برخورد نکند. این قاب از TPU ساخته شده و شوک ها و ضربه های احتمالی را به خوبی دفع می کند. همچنین کناره های آن به صورت برآمده طراحی شده اند که باعث دفع بهتر ضربات از گوشی می شود.

قاب OtterBox Defender Series – هیچ بخشی از گوشی بدون پوشش باقی نمی ماند

قاب OtterBox Defender Series – هیچ بخشی از گوشی بدون پوشش باقی نمی ماند

قاب Defender از برند OtterBox یکی دیگر از مدل های مستحکم (rugged) است که بالاترین میزان حفاظت از گوشی A23 5G را به ارمغان می آورد. این محصول فقط از بدنه پشتی گوشی محافظت نمی کند و دارای یک کاور محافظ صفحه نمایش نیز هست! شما می توانید به سادگی کاور صفحه نمایش را به بالا حرکت داده و با گوشی خود کار کنید.

منبع: androidcentral