یک فلش مموری خوب برای چند سال برای شما قابل استفاده است. خیلی از افراد هنوز فلش های USB-A را از دوران درس و دانشگاه با خود به همراه دارند و از آنها استفاده می کنند. اما ارتقای فلش مموری به یک مدل USB-C این روزها فوق العاده مهم و حتی ضروری است! چرا که اغلب دستگاه هایی که تولید می شوند فقط به پورت USB-C مجهزند و پورت USB-A کم کم در حال از رده خارج شدن و پیوستن به خاطرات است!

رابط تایپ سی علاوه بر اینکه ابعاد جمع و جورتری دارد، از مزیت سازگاری با طیف وسیعی از دستگاه ها نیز بهره می برد. این رابط در گوشی های اندرویدی اقتصادی تا رده بالاترین دستگاه های گلکسی سامسونگ وجود دارد و شما را از استفاده از دانگل های OTG بی نیاز می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فلش مموری خود را به دستگاه متصل کرده و عکس ها، فایل ها و ویدئوهای مورد نظرتان را منتقل کنید. اما اول از همه باید یک فلش مموری تایپ سی خوب بخرید! در این متن و مقاله بهترین فلش مموری تایپ سی بخش اول می توانید با چند مدل از بهترین فلش مموری های USB-C آشنا شوید.

فلش مموری تایپ سی لکسار JumpDrive DualDrive E32c USB 3.2 Gen1 – کوچک و ظریف

فلش مموری تایپ سی لکسار JumpDrive DualDrive E32c USB 3.2 Gen1 – کوچک و ظریف

سرعت خواندن اطلاعات این فلش USB 3.2 Gen1، از دیگر مدل های سازگار با این استاندارد پایین تر است و در حدود 100 مگابایت در ثانیه اعلام شده، با این حال سرعت نوشتن اطلاعات آن 30 مگابایت در ثانیه است که باعث می شود تا انتقال فایل های شما یا فرآیند بک آپ گیری از اطلاعات با سرعت قابل قبولی انجام شود. فلش مموری تایپ سی لکسار JumpDrive از طراحی خاص مانند جا سوییچی برخوردار است و با ظرفیت های 32 تا 128 گیگابایت عرضه شده است.

فلش مموری تایپ سی سن دیسک Ultra Drive SDCZ450 – یک مدل جمع و جور از یک برند معتبر

فلش مموری تایپ سی سن دیسک Ultra Drive SDCZ450 – یک مدل جمع و جور از یک برند معتبر

اگر از کامپیوترهای مجهز به پورت USB-C (مانند کروک بوک یا مک بوک) استفاده می کنید و به دنبال یک فلش اقتصادی و با کیفیت هستید، این فلش از برند سن دیسک انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. فلش تایپ سی سن دیسک Ultra Drive از ظرفیت 16 تا 128 گیگابایت در دسترس است و از استاندارد USB 3.1 پشتیبانی می کند. طراحی خلاقانه این فلش باعث می شود تا اگر گرد و غبار در آن جمع شود، در هنگام باز و بسته کردن فلش این گرد و غبار از آن به آسانی خارج شود و مشکلی از این بابت متوجه فلش نشود. سرعت انتقال دیتای فلش سن دیسک اولترا درایو 150 مگابایت در ثانیه است که برای مدلی در این محدوده قیمت کاملاً مناسب است.

فلش مموری تایپ سی سیلیکون پاور Mobile C80 – بدنه براق

فلش مموری تایپ سی سیلیکون پاور Mobile C80 – بدنه براق

سیلیکون پاور یک جایگزین خوب برای پی ان وای و سن دیسک است و توانسته طی سال های اخیر جایگاه خود در صنعت تولید فلش مموری را تثبیت کند. فلش مموری Mobile C80 یکی از محصولات پرطرفدار این برند است که طراحی خاصی دارد و پورت آن به صورت چرخشی باز و بسته می شود. این فلش در برابر شوک، نفوذ گرد و غبار و نفوذ آب مقاوم است و در ظرفیت 16 تا 128 گیگابایت عرضه شده است. پس این فلش USB 3.2 Gen1 را بچرخانید و از رابط USB-C یا USB-A در هریک از سمت های آن بهره مند شوید!

فلش مموری تایپ سی پی ان وای Duo Link USB 3.1 OTG – دارای طرح بر روی بدنه

فلش مموری تایپ سی پی ان وای Duo Link USB 3.1 OTG – دارای طرح بر روی بدنه

فلش مموری مشکی رنگ PNY Duo Link OTG دو پورت USB-C و USB-A را در میان بدنه ای با کیفیت و دارای طرح در خود جای داده است! این فلش مموری در ظرفیت های 32 تا 128 گیگابایت ساخته شده و کیفیت ساخت عالی بدنه آن، خیال شما را از ایمنی اطلاعات ذخیره شده بر روی آن راحت می کند. این فلش مموری از استاندارد USB 3.1 پشتیبانی می کند و سرعت 13 مگابایت در ثانیه را در هنگام انتقال اطلاعات به ارمغان می آورد.

منبع: androidcentral