خرید فلش مموری با کیفیت و مناسب می تواند برای چند سال شما را از صرف هزینه های اضافی برای خرید فلش رها کند. خیلی از افراد هنوز فلش های USB-A را از دوران درس و دانشگاه با خود به همراه دارند و از آنها استفاده می کنند. اما ارتقای فلش مموری به یک مدل USB-C این روزها فوق العاده مهم و حتی ضروری است! چرا که اغلب دستگاه هایی که تولید می شوند فقط به پورت USB-C مجهزند و پورت USB-A کم کم در حال از رده خارج شدن و پیوستن به خاطرات است!

رابط تایپ سی علاوه بر اینکه ابعاد جمع و جورتری دارد، از مزیت سازگاری با طیف وسیعی از دستگاه ها نیز بهره می برد. این رابط در گوشی های ارزان قیمت اندرویدی تا رده بالاترین دستگاه های گلکسی سامسونگ وجود دارد و شما را از استفاده از دانگل های OTG بی نیاز می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فلش مموری خود را به دستگاه متصل کرده و عکس ها، فایل ها و ویدئوهای مورد نظرتان را منتقل کنید. اما اول از همه باید یک فلش مموری تایپ سی خوب بخرید! در این مطلب و مقاله بهترین فلش مموری تایپ سی بخش دوم می توانید با چند مدل از بهترین آنها آشنا شوید. پس لطفا تا انتهای متن با ما همراه باشید!

فلش مموری تایپ سی سن دیسک Ultra Dual Drive USB 3.1 SDDDC2 – کشویی و ایمن

فلش مموری تایپ سی سن دیسک Ultra Dual Drive USB 3.1 SDDDC2 – کشویی و ایمن

این فلش مقرون به صرفه و جمع و جور از طراحی هوشمندانه به صورت کشویی برخوردار است و به شما این امکان را می دهد تا رابط مورد نظرتان را از بین USB-A در یک سمت و USB-C در سمت دیگر فلش انتخاب کنید. فلش سن دیسک Dual Drive از استاندارد USB 3.1 پشتیبانی می کند و توانایی انتقال دیتا با نرخ 150 مگابایت در ثانیه را دارد. به این ترتیب می توانید با این فلش مموری USB 3.1 اطلاعات خود را به سرعت از یک دستگاه قدیمی مجهز به پورت USB-A به یک گوشی اندرویدی مدرن با پورت USB-C انتقال دهید. این فلش با ظرفیت های 32، 64، 128 و 256 گیگابایت عرضه شده است.

فلش مموری تایپ سی پی ان وای Elite USB 3.1 Gen 1 – ظرفیت ایده آل در سایز کوچک!

فلش مموری تایپ سی پی ان وای Elite USB 3.1 Gen 1 – ظرفیت ایده آل در سایز کوچک!

فلش مموری PNY Elite Type-C از ظرفیت 64 تا 512 گیگابایت در دسترس است و به شما این امکان را می دهد تا نیم ترابایت فیلم، سریال و موزیک را با خود در تمام طول روز به همراه داشته باشید! همچنین می توانید از این فلش برای بک آپ گیری از فایل هایتان استفاده کنید. متأسفانه این فلش به پورت USB-A قابل اتصال نیست. البته این موضوع باعث شده تا سایز کلی فلش کمتر و حمل آن آسان تر شود. در کل این فلش PNY نسبت به مدل سن دیسک که در بالا معرفی کردیم رده پایین تر است، اما به هر حال 512 گیگابایت ظرفیت را در اختیار شما قرار می دهد.

فلش مموری سامسونگ Type-C Waterproof- استحکام و دوام عالی

فلش مموری سامسونگ Type-C Waterproof- استحکام و دوام عالی

فلش مموری سامسونگ Type-C Waterproof پس از عرضه به چنان محبوبیتی در میان کاربران دست یافت که دیگر کسی فلش Duo Plus USB-C این شرکت را به یاد نمی آورد! یکی مزایای خرید فلش تایپ سی واتر پروف، پشتیبانی آن از استاندارد USB 3.1 نسل 2 است که سرعت انتقال دیتای 400 مگابایت در ثانیه را برای مدل های 128GB و 256GB به ارمغان می آورد. همچنین سرعت انتقال دیتای مدل 64GB این فلش 300 مگابایت در ثانیه است. فلش سامسونگ تایپ سی واترپروف در برابر شوک، نفوذ آب، اثر مغناطیسی، پرتوی ایکس و افزایش دما مقاوم است و همچون یک سپر مستحکم از اطلاعات مهم و حساس شما محافظت می کند!

فلش مموری تایپ سی سامسونگ Duo Plus – دارای رابط یکپارچه

فلش مموری تایپ سی سامسونگ Duo Plus – دارای رابط یکپارچه

سامسونگ در زمینه ساخت فلش مموری های متفاوت از لحاظ ساختاری تبحر خاصی دارد! یکی از فلش های کاربردی این برند، Duo Plus است که در ظرفیت های 32 تا 256 گیگابایت عرضه شده است. این فلش مموری علاوه بر پورت USB-C در یک سمت، در سمت دیگر به یک رابط USB-C به USB-C مجهز است! پس می توانید آن را به صورت همزمان به لوازم جانبی دیگر هم اتصال دهید. پشتیبانی از استاندارد USB 3.1 باعث شده تا بتوانید در هنگام استفاده از فلش سامسونگ Duo Plus به سرعت حداکثر 200 مگابایت در ثانیه دست پیدا کنید!

منبع: androidcentral