گوشی سامسونگ گلکسی S22 به زودی راهی بازار می شود و علاقه مندان به این برند کره ای می توانند جدیدترین پرچم دار آن را تهیه کنند. در این میان بازار لوازم جانبی گوشی موبایل و به خصوص شارژر آن نیز حسابی داغ شده است. مسلماً دوست ندارید تا برای شارژ شدن گوشی تان زمان زیادی را منتظر بمانید و می خواهید تا هر چه زودتر بتوانید با آن کار کنید! گوشی های گلکسی S22+ و S22 Ultra از فناوری فست شارژ با توان 45 وات و گوشی گلکسی S22 از فست شارژ با توان 25 وات پشتیبانی می کنند و شما می توانید با یک شارژر قدرتمند آنها را در سریع ترین زمان شارژ کنید. به عنوان مثال می توانید شارژری را تهیه کنید که از هر دو فناوری Power Delivery و Programmable Power Supply پشتیبانی می کند. در این بخش چند مدل از این شارژرها را به شما معرفی می کنیم.

شارژر دیواری Samsung 45W USB-C Super Fast Charging – مستقیم از خود سامسونگ

شارژر دیواری Samsung 45W USB-C Super Fast Charging – مستقیم از خود سامسونگ

این احتمال وجود دارد که سامسونگ نیز مانند اپل دیگر در جعبه گوشی خود شارژر قرار ندهد؛ اما جای نگرانی نیست. چرا که این شرکت شارژر مخصوص گوشی های S22+ و Ultra را نیز عرضه کرده است. این شارژر از فناوری سوپر فست شارژ با توان 45 وات پشتیبانی می کند و می توان از آن برای شارژ گوشی S22 با توان 25 وات نیز استفاده کرد.

شارژر Anker Nano II 45W Fast Charger – فوق العاده کوچک

شارژر Anker Nano II 45W Fast Charger – فوق العاده کوچک

این شارژر کوچک اما کاربردی به دو شاخه های تاشو مجهز است و در آن از چیپست GaN II استفاده شده است. این چیپست کمک کرده تا اندازه شارژر تا حد ممکن کاهش پیدا کند و دمای آن در حد استاندارد باقی بماند. شارژرهای سری Nano II برای شارژ کروم بوک و لپ تاپ جزء بهترین انتخاب ها هستند؛ اما پشتیبانی آنها از PPS می تواند این شارژرها را برای گوشی Galaxy S22 نیز به انتخابی ایده آل تبدیل کند. این شارژر فاقد کابل است.

شارژر Elecjet 45-Watt USB-C Superfast – مینیمال و کاربردی

شارژر Elecjet 45-Watt USB-C Superfast – مینیمال و کاربردی

برند Elecjet زمانی اولین شارژر PPS خود را راهی بازار کرد که گوشی Note 10 عرضه شده بود؛ و تا به امروز این شارژر به عنوان یک گزینه قابل اعتماد شناخته شده است. طراحی سوپر مینیمال این شارژر و فقدان درج لوگر و نام برند بر روی بدنه باعث شده تا کاربران علاقه مندان به تجهیزات ساده، به تهیه آن تمایل نشان دهند. لازم به ذکر است که این مدل همراه با کابل USB-C عرضه می شود.

شارژر Spigen 45W ArcStation Pro GaN – درخشان و تاشو

شارژر Spigen 45W ArcStation Pro GaN – درخشان و تاشو

شرکت Spigen در شارژرهای سری ArcStation خود بر روی دستگاه های سامسونگ تمرکز کرده است. این شارژرها بدنه شفاف سفید رنگی دارند و دو شاخه آنها به صورت تاشو طراحی شده است. همچنین در آنها از تکنولوژی Power Quality استفاده شده است. این تکنولوژی سبب می شود تا تغییرات ولتاژ هیچ گونه تأثیری بر روی گوشی نگذارند و به این ترتیب طول عمر باتری گوشی افزایش پیدا می کند.

شارژر Baseus 65W 3 Port Foldable USB-C – انعطاف پذیری بالا با چندین پورت

شارژر Baseus 65W 3 Port Foldable USB-C – انعطاف پذیری بالا با چندین پورت

بهتر نیست شارژری را بخرید که بتوان با آن بیشتر از یک گوشی را به طور هم زمان شارژ کرد؟! این شارژر برند باسئوس دارای سه پورت (شامل دو پورت USB-C و یک پورت USB-A) است و امکان شارژ هم زمان سه دستگاه را به شما می دهد. البته توجه داشته باشید که فقط پورت USB-C بالایی (نزدیک به بدنه) است که خروجی 45 وات را می دهد و می توان از آن برای شارژ گلکسی S22 استفاده کرد.

منبع: androidcentral