برای بسیاری از کاربران، گوشی به معنای تمام زندگی است: موزیک ها، شبکه های اجتماعی، اینترنت، بازی و خیلی چیزهای دیگر! با اینکه ظرفیت باتری گوشی ها هر سال بیشتر می شود، اما نمی توان انکار کرد که همه ما وقتی درصد شارژ گوشی مان به زیر 30 درصد می رسد، احساس اضطراب می کنیم! در این میان نقش شارژر در کارهای روزمره ما آشکار می شود! اگر شارژر قدیمی خود را گم کرده اید یا سیم آن دچار قطعی شده، یا به دنبال یک شارژر سریع و با کیفیت هستید می توانید یک شارژر USB-C با قابلیت پشتیبانی از فناوری Power Delivery تهیه کنید! این شارژرها می توانند به کوتاهی یک قهوه نوشیدن گوشی شما را شارژ کنند! در ادامه برخی از بهترین شارژرهای USB-C در سال 2022 را به شما معرفی کرده ایم. لازم به ذکر است ادامه این لیست در مقاله سریع ترین شارژرهای USB-C برای گوشی های اندرویدی و آیفون بخش دوم بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید.

شارژر Anker Nano 20W – انتخاب کاربران

شارژر Anker Nano 20W – انتخاب کاربران

شرکت شناخته شده انکر شارژر مدل Nano خود را ارتقا داده و اکنون این شارژر از آیفون 12 (با پروفایل 9V/2.22A) هم پشتیبانی می کند. به این ترتیب حتی وقتی شارژر MagSafe خود را به آن متصل کنید، می توانید به بالاترین سرعت شارژ دست پیدا کنید! البته بهتر بود که دوشاخه این شارژر همانند مدل تولید Aukey از قابلیت تا شدن برخوردار بود؛ با این وجود شارژر نانوی انکر یک مدل کوچک و جمع و جور است که به راحتی می توان آن را حمل کرد. این شارژر در چهار رنگ عرضه شده که در میان آنها رنگ های جذاب سبز نعنایی و بنفش روشن هم دیده می شود.

شارژر Aukey Minima 20W – یک شارژر جیبی کامل

شارژر Aukey Minima 20W – یک شارژر جیبی کامل

شارژرهای جدیدتری از این مدل ساخت Aukey هم در بازار موجود است (مانند سری Omnia)، اما این شارژرها یا زیاد از حد بزرگند یا فاقد دو شاخه های تاشو هستند. از این جهت می توان شارژر مدل Minima را هنوز از بهترین محصولات آکی دانست! این شارژر به راحتی با قرار دادن در جیب لباس یا کیف قابل حمل است و توان شارژدهی بسیار مناسب 20 واتی را به ارمغان می آورد.

شارژر RAVPower 30W PD Pioneer Wall Charger – دو پورته و خوش قیمت

شارژر RAVPower 30W PD Pioneer Wall Charger – دو پورته و خوش قیمت

با وجود اینکه این شارژر نسبت به دو مدل قبلی کمی بزرگتر است، اما ویژگی های جذاب تری دارد! مثلاً پورت USB-C این شارژر از فناوری های شارژ 25 واتی سامسونگ و 20 واتی آیفون 12 پشتیبانی می کند! بعلاوه اینکه این شارژر راوپاور یک پورت USB-A هم که دارد که امکان شارژ کردن هم زمان یک دستگاه اضافه تر را هم به شما می دهد. پس به عنوان مثال می توانید گوشی و ساعت هوشمند خود را به طور هم زمان با آن شارژ کنید.

شارژر Samsung 25W Travel Adapter – برای گلکسی بازها!

شارژر Samsung 25W Travel Adapter – برای گلکسی بازها!

این مدل همان شارژری است که سامسونگ در جعبه گوشی های گلکسی سری S10، S20 و Note 10/20 قرار داده است. اما اگر یک گوشی از خانواده Galaxy S21 خریداری کرده باشید، حتماً متوجه شده اید که در جعبه آن شارژر وجود ندارد! پس اگر می خواهید برای گوشی گلکسی خود شارژر تهیه کنید، این مدل بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. شارژر 25 واتی سامسونگ به کابل حدوداً 1 متری هم مجهز است.

شارژر Nekmit 30W 2-Port Wall Charger – مناسب برای فضاهای کم

شارژر Nekmit 30W 2-Port Wall Charger – مناسب برای فضاهای کم

به یک شارژر دیواری نیاز دارید که در کوچکترین و تنگ ترین فضاها (مانند فضای بین تختخواب و دیوار) هم قابل استفاده باشد؟ شارژر دو پورت برند Nekmit از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. این شارژر به هر دو پورت USB-A و USB-C مجهز است و سرعت شارژ عالی 30 وات را به ارمغان می آورد.

منبع: androidcentral