سرانجام گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 رونمایی شد و علاقه مندان به سامسونگ به زودی می توانند این گوشی تاشوی جدید را تهیه کنند. نکته ای که در رابطه با این گوشی جلب توجه می کند، ارتقای باتری و سرعت شارژ شدن آن است. به طور دقیق تر باید گفت که باتری گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 4 از ظرفیتی معادل با 3700 میلی آمپر ساعت برخوردار است و از فست شارژ با سیم با سرعت 25 وات و شارژ وایرلس با سرعت 10 وات پشتیبانی می کند. البته برای دستیابی به این سرعت ها باید از یک شارژر با کیفیت و سازگار با این گوشی استفاده کنید. در این مقاله می توانید با بهترین شارژرها برای گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ 4 آشنا شوید. پس ادامه متن را از دست ندهید!

شارژر USB-C سامسونگ مدل 25W Super Fast Charging – انتخاب پیش فرض!

شارژر USB-C سامسونگ مدل 25W Super Fast Charging – انتخاب پیش فرض!

شارژر 25W Super Fast Charging USB-C توسط خود سامسونگ تولید شده و یکی از بهترین شارژرهای USB-C موجود در بازار به شمار می آید. بدون شک این شارژر یک انتخاب ایده آل برای گوشی تاشوی جدید این شرکت است و با استفاده از آن به سادگی می توانید به بالاترین سرعت شارژ باسیم این گوشی دست پیدا کنید. این شارژر مناسب گوشی های پرچم دار سری گلکسی سامسونگ است و قیمت مناسبی هم دارد.

شارژر انکر مدل Nano II 65W – انعطاف پذیر و پر سرعت

شارژر انکر مدل Nano II 65W – انعطاف پذیر و پر سرعت

انکر در حال تبدیل شدن به یک اسطوره در زمینه تولید تجهیزات شارژینگ است و محصولات روز به روز با کیفیت تری را تولید می کند! شارژر انکر Nano II 65W یکی از همین محصولات با کیفیت است که بالاترین سرعت شارژ را برای گوشی Z Flip 4 به ارمغان می آورد. این شارژر برای شارژ گوشی های دیگر و حتی لپ تاپ هم کارایی دارد و به دو پورت USB-C و یک پورت USB-A مجهز است. انکر در این شارژر از فناوری PowerIQ خود استفاده کرده که باعث مدیریت هوشمند شارژدهی می شود.

شارژر Voltme مدل Revo 30W USB-C USB-A GaN – کوچک اما توانمند

شارژر Voltme مدل Revo 30W USB-C USB-A GaN – کوچک اما توانمند

این شارژر از برند Voltme ابعاد فوق العاده کوچکی دارد و دو شاخه آن از قابلیت تا شدن برخوردار است. به این ترتیب حمل و جابجایی آن به ساده ترین شکل ممکن انجام می شود. این شارژر همانند مدل انکر Nano II کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و به چیپ V-Dynamic برای مدیریت هوشمند شارژدهی مجهز شده است. همچنین این شارژر به طور هم زمان پورت های USB-A و USB-C را در اختیار شما قرار می دهد و علاوه بر گوشی تاشوی Z Flip 4، می توان از آن برای شارژ آیفون، پیکسل و سایر گوشی ها هم استفاده کرد.

شارژر وایرلس سامسونگ مدل 15W Wireless Charger Single (2022) – قدرت شارژ وایرلس

شارژر وایرلس سامسونگ مدل 15W Wireless Charger Single (2022) – قدرت شارژ وایرلس

از کابل و مشکلات آن خسته شده اید؟ از شارژر وایرلس سامسونگ مدل 15W Wireless Charger Single (2022) استفاده کنید. این شارژر مربعی شکل قادر است تا گوشی زد فلیپ 4 شما را با سرعت 10 وات به صورت وایرلس شارژ کند که بالاترین سرعت شارژ وایرلس این گوشی به حساب می آید. توجه داشته باشید که شما باید خود این پد شارژر را از طریق یک شارژر دیواری که از فناوری های PD 3.0 و QC 3.0 پشتیبانی می کند به پریز برق اتصال دهید.

شارژر همراه Mophie Snap+ Juice Pack Mini – شارژ وایرلس به ساده ترین شکل!

شارژر همراه Mophie Snap+ Juice Pack Mini – شارژ وایرلس به ساده ترین شکل!

شارژر همراه Snap+ Juice Pack Mini ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت را برای شارژ گوشی زد فلیپ 4 در اختیار شما قرار می دهد. این پاوربانک توانایی حدود 1.5 بار شارژ کردن گوشی تاشوی جدید سامسونگ را دارد و از ابعاد کوچکی نیز برخوردار است. به طور جالبی همراه با این پاوربانک یک حلقه آهنربایی هم ارائه شده که باعث می شود تا گوشی شما به شکلی محکم به بدنه آن متصل شود. در این حالت به سادگی می توانید گوشی خود را به صورت وایرلس شارژ کنید.

منبع: androidcentral