آمازون و گوگل قطعاً بهترین تولید کنندگان محصولات خانه هوشمند هستند و بازار این وسایل را در اختیار خود گرفته اند! اما این موضوع به این معنا نیست که بازار لوازم خانه هوشمند فقط به این دو شرکت محدود می شود و نمی توان برندهای دیگری را در آن پیدا کرد! شرکت هایی مانند Wyze، Arlo و حتی اپل محصولاتی دارند که توانایی رقابت با آمازون و گوگل را دارند، اما کمتر شناخته شده اند! در این مطلب و مقاله بهترین محصولات خانه هوشمند ساخت گوگل و آمازون بخش اول چند مدل از این محصولات را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

زنگ هوشمند Arlo Essential Wireless Video Doorbell – یک راه هوشمند برای مشاهده مراجعه کنندگان!

زنگ هوشمند Arlo Essential Wireless Video Doorbell – یک راه هوشمند برای مشاهده مراجعه کنندگان!

دستگاه Essential Wireless Video Doorbell یکی دیگر از گجت های هوشمند برند Arlo است که طرفداران زیادی دارد. این دستگاه در مقایسه با رنگ های هوشمند ساخت برندهای Ring و Nest قیمت پایین تری دارد و در عین حال عملکرد ایده آلی را نیز ارائه می دهد! به عنوان مثال با آن می توانید به کیفیت تصویر HD دست پیدا کرده و تصویر افراد مراجعه کننده به منزل خود را با وضوحی عالی مشاهده کنید. از دیگر ویژگی های زنگ درب هوشمند Arlo می توان به قابلیت دید در شب، ارتباط صوتی دو جهته و وایرلس بودن اشاره کرد. در واقع برای نصب این زنگ هوشمند نیازی به کابل کشی نخواهید داشت و به سادگی هر چه تمام تر می توانید آن را در هر جایی که دوست دارید نصب کنید. زنگ هوشمند Arlo Essential Wireless یک اپلیکیشن گوشی نیز دارد که به شما اجازه می دهد ویدئوهای ضبط شده با آن را در گوشی خود مشاهده کرده و هر نوع تنظیماتی را از راه دور بر روی آن اعمال کنید.

نقاط قوت: نرم افزار قدرتمند با امکانات متعدد، کیفیت تصویر مطلوب در روز و شب، نصب آسان بدون نیاز به سیم

نقاط ضعف: سخت افزار نه چندان رده بالا، افکت چشم ماهی معروف!

سیستم امنیتی هوشمند SimpliSafe 12 Piece Wireless Home Security System – یک سیستم امنیتی همه کاره

سیستم امنیتی هوشمند SimpliSafe 12 Piece Wireless Home Security System – یک سیستم امنیتی همه کاره

چیزی جامع تر و کامل تر از این سیستم برای تأمین امنیت خانه هوشمند خود پیدا نمی کنید! این سیستم امنیتی از چند گجت مختلف تشکیل شده که از میان آنها می توان به یک دوربین مدار بسته داخلی، سنسورهای حرکتی، دکمه پانیک (اعلام خطر) و... اشاره کرد. البته برای نصب و راه اندازی سیستم امنیتی 12 تکه SimpliSafe باید زمان نسبتاً زیادی را صرف کنید اما مطمئن باشید که این سیستم امنیتی به خوبی میتواند با محصولات مشابه دیگر مانند مناسب ترین دوربین های امنیت خانگی رقابت کند و صرف زمان برای آن حتماً ارزشش را دارد!

نقاط قوت: طراحی ظاهری جذاب دستگاه مرکزی، عملکرد بدون مشکل برای مدت زمان طولانی پس از نصب (عدم نیاز به بررسی و سرویس)، قابلیت مانیتور خانه هوشمند

نقاط ضعف: سازگاری محدود با گوشی های هوشمند، نیاز به خرید اشتراک برای بهره مندی از قابلیت مانیتور خانه هوشمند

قفل درب هوشمند August Wi-Fi Smart Lock – کارکرد هماهنگ با تمام وسایل اصلی خانه هوشمند

قفل درب هوشمند August Wi-Fi Smart Lock – کارکرد هماهنگ با تمام وسایل اصلی خانه هوشمند

قفل هوشمند August Wi-Fi در صدر لیست بهترین قفل های هوشمند سال 2022 جای گرفته است! این دستگاه با طراحی مدرن، دوام و طول عمر عالی و فرآیند نصب آسان توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست پیدا کند؛ به طوری که محصولات کمی توانایی رقابت با آن را دارند! این قفل درب هوشمند با دستیارهای صوتی گوگل اسیستنت، آمازون الکسا و اپل سیری سازگار است و به یک اپلیکیشن گوشی نیز مجهز است. از طریق این اپلیکیشن می توانید در هر جایی که هستید، درب منزلتان را با گوشی قفل کرده یا قفل آن را باز نمایید!

نقاط قوت: نصب بدون نیاز به پل، امکان قفل و باز شدن به صورت اتوماتیک، استحکام و طول عمر عالی

نقاط ضعف: باتری غیر قابل شارژ، نصب بر روی قسمت بیرونی درب

دماسنج هوشمند ecobee SmartThermostat – یک راه هوشمند برای آگاهی از دمای هوای خانه

دماسنج هوشمند ecobee SmartThermostat – یک راه هوشمند برای آگاهی از دمای هوای خانه

اگر چه این مدل یکی از گران ترین دماسنج های هوشمند موجود در بازار است، اما چنان عملکرد دقیقی را ارائه می دهد که کمترین مدلی توانایی رقابت با آن را دارد! شما می توانید با بهره بردن از اپلیکیشن کاربردی دماسنج ecobee آن را به صورت ریموت کنترل کنید. این دستگاه شما را از دمای خانه به صورت لحظه ای مطلع می کند و باعث می شود تا مصرف انرژی کاملاً بهینه شده ای داشته باشید. همچنین این دماسنج حضور و عدم حضور شما در منزل را تشخیص می دهد و دمای خانه را بر این اساس تنظیم می کند. سازگاری با فرمان های صوتی و پشتیبانی از اکثر دستگاه های خانه هوشمند دیگر ویژگی های ترموستات هوشمند ecobee را تشکیل می دهند. همچنین در پایان لازم به ذکر است ترموستات گوگل Nest Thermostat نیز از بهترین ترموستات های موجود در بازار است و شما می توانید مراحل نصب و راه اندازی ترموستات Nest Thermostat را در وب سایت ما مشاهده کنید.

منبع: digitaltrends