آمازون و گوگل قطعاً بهترین تولید کنندگان محصولات خانه هوشمند هستند و بازار این وسایل را در اختیار خود گرفته اند! اما این موضوع به این معنا نیست که بازار لوازم خانه هوشمند فقط به این دو شرکت محدود می شود و نمی توان برندهای دیگری را در آن پیدا کرد! شرکت هایی مانند Wyze، Arlo و حتی اپل محصولاتی دارند که توانایی رقابت با آمازون و گوگل را دارند، اما کمتر شناخته شده اند! در این مطلب و مقاله بهترین محصولات خانه هوشمند گوگل و آمازون بخش دوم چند مدل از این محصولات را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

اپل هوم پاد مینی – یک اسپیکر هوشمند کوچک اما جذاب!

اپل هوم پاد مینی – یک اسپیکر هوشمند کوچک اما جذاب!

یک خانه هوشمند بدون یک اسپیکر هوشمند کامل نمی شود! با اینکه نسل بعدی هوم پاد اپل در راه است اما یکی از مناسب ترین مدل های این دستگاه ها، هوم پاد مینی اپل است که عملکرد ایده آلی را با توجه به قیمت مناسبی که دارد، ارائه می دهد. این اسپیکر هوشمند طراحی ظاهری جذاب و مدرنی دارد و در رنگ بندی متنوعی عرضه شده است. اگر شما یک اپل باز هستید، Apple HomePod Mini می تواند ستون اصلی خانه هوشمند شما باشد!

نقاط قوت: ارائه صدای بهینه شده، شفافیت بالای صدا در حجم بالا و متوسط، ابعاد جمع و جور، ارزش خرید بالا با قیمت زیر 100 دلار

نقاط ضعف: عملکرد نه چندان هماهنگ Siri با سایر دستیارهای صوتی، طول کوتاه کابل

اسپیکر هوشمند Sonos One – سازگار با الکسا و گوگل اسیستنت

اسپیکر هوشمند Sonos One – سازگار با الکسا و گوگل اسیستنت

اسپیکر Sonos کمی گران تر از هوم پاد مینی است، اما این Sonos One یکی از با کیفیت ترین صداها را در بین اسپیکرهای هوشمند موجود در بازار ارائه می دهد و از این بابت حرف های زیادی برای گفتن دارد. ضمن اینکه این مدل با دستیارهای صوتی آمازون الکسا و گوگل اسیستنت سازگار است و به خوبی با سایر لوازم خانه هوشمند شما هماهنگ می شود. Sonos این اسپیکر را با طرای ظاهری شیک و رنگ بندی مشکی و سفید عرضه کرده است.

نقاط قوت: کیفیت صدای عالی، راه اندازی فوق العاده آسان، تنظیمات راحت، ادغام کامل با الکسا، قیمت منطقی

نقاط ضعف: عدم امکان نصب به دیوار، عدم امکان استریم بلوتوثی

لامپ هوشمند Wyze Bulb Color – روشنایی هوشمند!

لامپ هوشمند Wyze Bulb Color – روشنایی هوشمند!

برند Wyze بیشتر به تولید محصولات مقرون به صرفه مشغول است و یک انتخاب عالی برای کسانی است که قصد ندارند بودجه زیادی برای تکمیل خانه هوشمند خود صرف کنند. اما این موضوع به معنای بی کیفیت بودن محصولات این برند نیست! به عنوان مثال لامپ هوشمند Wyze Bulb Color توانایی رقابت با اکثر لامپ های هوشمند موجود در بازار را دارد و میلیون ها رنگ جذاب را به خانه شما اضافه می کند! این لامپ با اپلیکیشن گوشی خلاقانه Wyze نیز سازگاری دارد و به شما این امکان را می دهد تا تغییر رنگ آن را زمان بندی کرده و به ساده ترین شکل ممکن عملکرد آن را به صورت ریموت کنترل کنید.

نقاط قوت: خروجی واقعاً روشن، پوشش دهی محدوده رنگ وسیع، قیمت عالی، نصب راحت بدون نیاز به پل

نقاط ضعف: افکت های نورپردازی ساده

دوربین مدار بسته Arlo Pro 4 – نصب، راه اندازی و استفاده فوق العاده آسان

دوربین مدار بسته Arlo Pro 4 – نصب، راه اندازی و استفاده فوق العاده آسان

دوربین امنیتی Arlo Pro 4 بدنه مستحکمی دارد و با خیال راحت می توان از آن در فضای بیرونی خانه استفاده کرد. همچنین ابعاد این دوربین برای استفاده در فضای داخلی خانه هم کاملاً مناسب است. از این جهت می توان این دوربین برند آرلو را یکی از انعطاف پذیرترین دوربین های هوشمند دانست. با استفاده از این دوربین مدار بسته می توانید به کیفیت تصویر 2K در ضبط ویدئو دست پیدا کرده و از قابلیت ارتباط صوتی دو جهته بهره مند شوید. دوربین Arlo Pro 4 دارای زاویه دید 160 درجه است و فضای وسیعی از خانه هوشمند شما را پوشش می دهد. همچنین این دوربین دارای یک نورافکن کوچک است که در شب ها و مواقع تاریک می توانید از آن برای بهبود کیفیت تصاویر کمک بگیرید.

نقاط قوت: ضبط ویدئوهای شارپ و با کیفیت، قابلیت دید در شب رنگی، نصب بدون نیاز به هاب، محافظت هوشمند از خانه با بهره بردن از سرویس Arlo Smart

نقاط ضعف: شبیه بودن اکثر مشخصات فنی به نسل قبلی، عملکرد دید در شب وابسته به نورافکن

لازم است که بدانید برخی این دوربین را از مناسب ترین و ارزان ترین دوربین های امنیتی خانگی سال 2022 محسوب می دانند.

منبع: digitaltrends