در بخش اول مقاله بهترین ایربادهای وایرلس سال 2022 به معرفی و خلاصه بررسی چند مدل از بهترین ایربادهای تولید شده در سال 2022 که از نظر کیفیت صدا در سطح بالایی قرارا داشتند پرداختیم. در بخش دوم این مقاله نیز قصد داریم چند نمونه دیگر از با کیفیت ترین ایربادهای سال 2022 را معرفی کنیم، پس لطفا تا آخر مطلب با ما همراه باشید!

3. Beats Fit Pro

بهترین ایربادهای وایرلس سال 2022 از لحاظ کیفیت صدا (بخش دوم)

ایرباد مدل Fit Pro یکی از بهترین و پرفروش ترین محصولات تولیدی شرکت بیتس محسوب می شود. به دلیل رابطه خوب شرکت بیتس و اپل اکثر محصولات تولیدی این شرکت سازگار با استانداردهای شرکت اپل تولید می شوند. شرکت بیتس در طراحی و ساخت این مدل از ایربادهای وایرلس به منظور حذف صداهای اضافی بیرونی و بالا بردن سطح کیفیت صدا از قابلیت حذف نویز (ANC) استفاده کرده است. علاوه بر حذف نویز از قابلیت تشخیص و حذف صدای باد نیز پشتیبانی می کند. در ضمن شرکت بیتس به منظور ایجاد صدای فراگیر Spatial و همچنین ردیابی حرکات سر نیز از سنسورهای متنوعی همچون سنسور شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور تشخیص حرکت و حسگر دوگانه اپتیکال استفاده کرده است. ایرباد بیتس مدل Fit Pro از یک باتری Li-ion برخوردار بوده و کاربر با استفاده از پورت USB-C می تواند دستگاه را شارژ کند. در ضمن مدت زمان شارژدهی دستگاه نیز برابر با 6 ساعت است.

4. Anker Soundcore Liberty 3 Pro

4. Anker Soundcore Liberty 3 Pro

از قوی ترین و با کیفیت ترین ایربادهای تولید شده برند انکر می توان به مدل Soundcore Liberty 3 Pro اشاره کرد. شرکت انکر در طراحی وساخت این مدل ایرباد ها خود از قابلیت ها و امکانات متنوع و متعدد زیادی بهره برده که شامل قابلیت حذف نویز استاندارد (به منظور کاهش صداهای اضافی)، قابلیت پشتیبانی از فناوری های AAC، SBC، LDAC (به منظور بالا بردن سطح کیفیت و جزئیات صدا) و بهره مندی از 6 عدد میکروفون می شود. الگوریتم کاهش نویز به کمک هوش مصنوعی، شارژدهی تا 8 ساعت از دیگر قابلیت های ایرباد انکر مدل Liberty 3 Pro می شود. این شرکت همچنین به منظور بالا بردن سطح شفافیت نیز از درایورهای دو گانه پویا استفاده کرده است. درایورهای موجود از اندازه ای برابر با 10.6 میلی متر برخوردار بوده و به منظور حذف نویز و ایجاد صدای شفاف تعبیه شده است. لازم به ذکر است که کاربر می تواند بوسیله پورت USB-C و شارژر بی سیم اقدام به شارژ کیس این ایرباد نماید.

5. Samsung Galaxy Buds Pro

5. Samsung Galaxy Buds Pro

شرکت سامسونگ با تولید یکی از حرفه ای ترین و با کیفیت ترین ایربادهای خود که با عنوان Samsung Galaxy Buds Pro روانه بازار شده توانست بار دیگر طرفداران و کاربران خود را شگفت زده کند. این مدل از ایرباد نسبت به مدل های قبلی از کیفیت بالا و قابلیت های متنوعی پشتیبانی می کند. از قابلیت های جذاب استفاده شده در این مدل از ایرپاد می توان به ویژگی تشخیص گفتار اشاره کرد. این ویژگی با تشخیص گفتار اقدام به کاهش میزان صدای موسیقی کرده تا کاربر قادر به شنیدن صدای اطراف خود شود. پشتیبانی از استاندارد ضد آب IPX7 یکی دیگر از قابلیت های ایرباد مدل Buds Pro محسوب می شود که به منظور مقاومت در برابر آب تعبیه شده است. کیس شارژر تعبیه شده را می توانید از طریق شارژر بی سیم و پورت USB-C شارژ کرده تا گوشی های ایرباد که از قابلیت شارژدهی 5 ساعته بهره مند هستند را تا 18 ساعت افزایش دهید. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که ایرباد سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro از قابلیت حذف نویز نیز بهره می برد.

منبع: cnet