به دلیل استقبال زیاد کاربران از ایربادها، شرکت های زیادی مشغول طراحی و تولید انواع مختلف ایرباد با قابلیت ها و ویژگی های متنوع هستند. به همین دلیل انتخاب یک ایرباد مناسب می تواند تبدیل به پرچالش ترین کار برای یک کاربر شود. تیم تولید محتوا شرکت ایده برتر پارسیان خاورمیانه در ادامه مطلب قصد معرفی و خلاصه بررسی تعدادی از بهترین ایربادهای وایرلس تولید شده در سال 2022 را دارد تا شما بتوانید مناسب ترین ایرباد را نسبت به خواسته های خود انتخاب کنید. پس با ما همراه باشید!

1.    Bowers & Wilkins PI7

بهترین ایربادهای وایرلس سال 2022 از لحاظ کیفیت صدا (بخش اول)

از بهترین و بروزترین ایربادهای تولید شده توسط شرکت باورز اند ویکلینز می توان به مدل PI7 اشاره کرد. سیستم های سرگرمی پرواز یکی از ویژگی هایی است که در این مدل از ایرباد تعبیه شده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید کیس ایرباد را با استفاده از کابل صدا (جک 3.5 میلی متری) و کابل USB-C به منبع صوتی وصل کرده تا صدا را به صورت بی سیم به گوشی ها منتقل کنید. از دیگر قابلیت های استفاده شده در این مدل از ایرباد می توان به قابلیت حذف نویز، 6 عدد میکروفون برای برقراری تماس یا استفاده از دستیار صوتی، استاندارد Aptx Adaptive و ... اشاره کرد. قابلیت شارژ دهی 4 ساعته، مقاوم در برابر رطوبت، گرد و غبار از دیگر ویژگی های منحصر به فرد ایرباد باورز اند ویکلینز مدل PI7 محسوب می شود. کیس استفاده شده در این ایرباد از قابلیت شارژ به صورت بی سیم برخوردار بوده و می تواند مدت شارژ دهی گوشی ها را تا 16 ساعت افزایش دهد. ایرباد باورز اند ویکلینز مدل PI7 در سایت آمازون به قیمت 399 دلار به فروش می رسد!

بهترین ایربادهای وایرلس سال 2022 از لحاظ کیفیت صدا (بخش اول)

2.    Sony WF-1000XM4

بهترین ایربادهای وایرلس سال 2022 از لحاظ کیفیت صدا (بخش اول)

شرکت نام آشنا سونی به منظور جانشینی ایرباد مدل WF-1000XM3s دست به تولید مدل جدیدتر و پیشرفته تر WF-1000XM4 زده است. از ویژگی های موجود در این مدل از ایرباد نسبت به مدل قبلی می توان به انداز کوچک (10 درصد) و بهره مندی از جدیدترین تراشه ها اشاره کرد. تراشه های استفاده شده در این مدل از ایرباد به منظور کاهش هر چه بیشتر نویز تعبیه شده است. این قابلیت قادر است نویزهای به وجود آمده را در تمامی فرکانس ها حذف کرده تا شما هنگام برقراری تماس صوتی، تصویری و یا حتی گوش دادن به موسیقی از بالاترین کیفیت صدا بهره مند شوید. با شارژ شدن کامل شما می توانید از 8 ساعت شارژدهی هنگام پخش موسیقی همراه با قابلیت حذف نویز بهره مند شوید. کیس تعبیه شده در این مدل از ایرباد نیز نسبت به مدل قبلی از ابعاد کوچک تری (40 درصد) برخوردار بوده و از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که ایرباد سونی مدل WF-1000XM4 از قابلیت مقاومت در برابر نفوذ قطرات آب (IPX4) بهره مند بوده و با توجه به میکروفون های با کیفیت می تواند بهترین و شفاف ترین صدا را هنگام برقراری تماس در اختیار شما قرار دهد. ایرباد سونی مدل WF-1000XM4 در سایت آمازون به قیمت 278 دلار به فروش می رسد!

بهترین ایربادهای وایرلس سال 2022 از لحاظ کیفیت صدا (بخش اول)

شما می توانید ادامه مقاله را در بهترین ایربادهای وایرلس سال 2022 از لحاظ کیفیت صدا (بخش دوم) مطالعه کنید.

منبع: cnet