اگر می خواهید تا گوشی خود را با بهره بردن از فناوری فست شارژ Power Delivery (PD) با سرعت بالاتری شارژ کنید، باید حتماً از یک کابل شارژ USB-C با کیفیت استفاده کنید. یک کابل شارژ USB-C کارآمد علاوه بر ارتقای سرعت شارژ، از آسیب دیدن باتری گوشی شما در برابر افزایش حرارت یا افزایش شدت جریان نیز به خوبی محافظت می کند. این روزها استانداردهای ساخت کابل های USB-C ارتقا پیدا کرده و می توانید مدل هایی با دوام و مطمئن را در بازار پیدا کنید. در ادامه می توانید برخی از پرطرفدارترین کابل های USB-C به USB-C سال 2021 را مشاهده کنید.

کابل USB-C انکر Powerline II – بالاترین سرعت

کابل USB-C انکر Powerline II – بالاترین سرعت

اگر به دنبال جدیدترین تکنولوژی ها و بالاترین سرعت انتقال دیتا هستید، شما باید از استاندارد USB 3.1 Gen 2 استفاده کنید. کابل انکر Powerline II این استاندارد را در اختیار شما می گذارد و قادر است تا نرخ انتقال دیتای 10 گیگابیت در ثانیه را به ارمغان بیاورد. همچنین این کابل از فست شارژ با توان عالی 100 وات پشتیبانی می کند!

کابل USB-IF Certified Cable Matters 10 Gbps Gen 2 – پشتیبانی از سیگنال 4K

کابل USB-IF Certified Cable Matters 10 Gbps Gen 2 – پشتیبانی از سیگنال 4K

این کابل که در رنگ های مشکی و سفید طراحی شده، از استاندارد 3.2 Gen 2 پشتیبانی می کند و می تواند نرخ انتقال دیتای 10 گیگابیت در ثانیه را ارائه دهد. پس می توان بر روی آن بر روی انتقال سیگنال های 4K هم حساب باز کرد. این میزان سرعت در انتقال دیتا در حالی است که این کابل نسبت به کابل ساخت انکر قیمت پایین تری دارد.

کابل Grtoeud USB-C to USB-C – طول زیاد

کابل Grtoeud USB-C to USB-C – طول زیاد

به طور معمول طول زیاد کابل به معنای کاهش سرعت شارژ است. اما این موضوع در رابطه با کابل Grtoeud صدق نمی کند! این کابل با طولی بین 2 تا 4.5 متر عرضه شده و می توان از آن برای شارژ دستگاه هایی که دسترسی به آنها سخت است استفاده کرد. همچنین این کابل علیرغم طول زیادی که دارد، از فست شارژ با توان فوق العاده 100 وات پشتیبانی می کند.

کابل WiRoTech – هر رنگی که شما بخواهید!

کابل WiRoTech – هر رنگی که شما بخواهید!

کابل USB-C به USB-C برند WiRoTech در 19 رنگ مختلف و با طول های 30 سانتی متر تا 3 متر راهی بازار شده و طیف وسیعی از سلیقه ها و نیازهای کاربران را برطرف می کند. همچنین این کابل از فست شارژ با توان 15 وات پشتیبانی می کند و سرعت مناسبی را ارائه می دهد.

کابل NIMASO – ارزش خرید بالا

کابل NIMASO – ارزش خرید بالا

کابل های ساخت NIMASO از دوام بالایی برخوردارند و برای استفاده های مسافرتی و حمل در فواصل طولانی از بهترین گزینه ها هستند. این کابل ها که از قیمت بسیار مناسبی نیز در مقایسه با برندهای پیشرو در این حوزه (مانند انکر) برخوردارند، در بسته های 4 تایی عرضه می شوند و ارزش خرید بسیار بالایی دارند. شما می توانید این کابل ها را در کیف دستی یا کوله پشتی خود بگذارید و آنها را در تمام طول روز به همراه داشته باشید.

کابل Satechi – یک قدم جلوتر

کابل Satechi – یک قدم جلوتر

کابل USB-C برند Satechi بهترین سرعت شارژ را به ارمغان می آورد و به طور کامل از فناوری Power Delivery پشتیبانی می کند. همچنین می توانید از این کابل برای انتقال دیتا با بالاترین سرعت بین گوشی، تبلت یا لپ تاپ های مجهز به پورت USB-C استفاده کنید. روکش بافته شده این کابل مقاومت بالایی در برابر خمیدگی و کشیده شدن دارد و دوام و استحکام کابل را تضمین می کند.

منبع: androidcentral