در بخش اول مقاله بهترین ساعت های هوشمند برای تناسب اندام و فیتنس را معرفی کردیم. در ادامه با ما همراه باشید تا چند مدل دیگر را با هم بررسی کنیم.

بهترین ساعت های هوشمندی که برای تناسب اندام و فیتنس مورد استفاده قرار می گیرند! (بخش دوم)

Samsung Galaxy Watch

Samsung Galaxy Watch 4 یکی از جدیدترین گجت های پوشیدنی بازار است و ویژگی های زیادی برای دوست داشتن دارد. درواقع گلکسی واچ 4 جانشین گلکسی واچ اکتیو 2 است. گفتنی است که مدلی به نام گلکسی واچ 4 کلاسیک وجود دارد که همان ویژگی‌ های ردیابی سلامت و تناسب اندام را دارد. تنها تفاوت در ظاهر آن است که دارای یک قاب چرخان فیزیکی به جای دیجیتال است. همچنین، قاب ها به جای آلومینیوم از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند، بنابراین از مدل های Galaxy Watch 4 سنگین تر هستند.

مهمتر از همه، ارتقاهای قابل توجه مدل های قبلی گلکسی واچ است. بزرگترین تغییر این است که این ساعت ها بر روی پلت فرم جدید Wear OS 3 کار می کنند. وقتی تراشه Exynos W920 سامسونگ و 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره ‌سازی را به آن اضافه می ‌کنید، عملکردی نرم و روان دریافت می ‌کنید که تجربه کاربری فوق‌ العاده ‌ای را ایجاد می ‌کند.

Samsung Galaxy Watch

یکی دیگر از ارتقا‌ها، حسگر 3 در 1 BioActive سامسونگ است که از یک تراشه تشکیل شده است و چندین حسگر سلامت از جمله ضربان قلب نوری، قلب الکتریکی و تجزیه و تحلیل امپدانس بیوالکتریکی (BIA)  را در خود جای داده است. حسگر BIA ویژگی جدیدی است که برای اندازه‌گیری ترکیب کلی بدن با ثبت معیارهای کلیدی، از جمله درصد آب و چربی بدن، توده عضلانی اسکلتی و... طراحی شده است. همچنین با کمک این ساعت می توانید به راحتی ضربان قلب خود را ثبت کنید، نوار قلب (ECG)  را بخوانید یا سطح اکسیژن خون را اندازه گیری کنید. لازم به ذکر است چنانچه قصد آشنایی با بهترین محافظ های صفحه نمایش ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 میتوانید به بخش مقالات سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید.

Fitbit Versa 3

کامل ترین ساعت هوشمند Fitbit تا به امروز

Fitbit Versa 3

در مورد Fitbit Versa 3 جدید چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد: این ساعت، یک ساعت فوق العاده است که بهترین ویژگی های تناسب اندام را با برخی از مزایای برجسته مانند GPS داخلی، عمر باتری شش روزه یا بیشتر، فناوری ضربان قلب بهبود یافته ارائه می دهد. دارای طراحی باریک تر و شیک تر از مدل قبلی خود و همچنین میکروفون و بلندگوی داخلی است که استفاده از دستیارهای صوتی را آسان تر می کند.

در مورد تناسب اندام، Versa 3 تمام ویژگی ‌هایی را که انتظار دارید، مانند نظارت بر ضربان قلب 24 ساعته، ردیابی فعالیت، مراحل خواب، و سلامت زنان را در اختیار شما قرار می ‌دهد. همچنین از مزایای تمرینات روی صفحه که شما را در هر حرکت راهنمایی می کند، لذت خواهید برد.

TicWatch Pro 3 Ultra GPS

بهترین ساعت هوشمند تناسب اندام با سیستم عامل Wear OS

TicWatch Pro 3 Ultra GPS

اگر به دنبال بهترین ساعت هوشمند تناسب اندام با سیستم عامل Wear OS هستید، این ساعت به خوبی می تواند ساعت رویاهای شما باشد! اکثر افرادی که این ساعت را خریداری می کنند مجذوب فناوری نمایشگر دو لایه آن می شوند. این ویژگی یکی از دلایلی است که باعث می شود ساعت TicWatch Pro 3 Ultra GPS عمر باتری فوق العاده ای را ارائه دهد. در حالت Smart تا 72 ساعت و در حالت Essential تا 45 روز دوام می آورد.

اپل واچ سری 7

بهترین ساعت هوشمند با قابلیت تناسب اندام اپل

اپل واچ سری 7

اپل با رونمایی از اپل واچ سری 7، اندازه های بزرگتر 41 میلی متر و 45 میلی متر را معرفی کرد. اگر به خاطر داشته باشید، اندازه های قبلی 40 میلی متر و 44 میلی متر بودند. البته این همه ماجرا نیست و اکنون دو مدل اپل واچ سری 7 حاشیه ‌های نازک‌ تر و همچنین نمایشگر بزرگتری دارند. بنابراین، می توانند 50٪ متن بیشتری را نسبت به مدل قبلی خود روی صفحه نمایش نشان دهند. ضمن اینکه مجهز به یک صفحه کلید QWERTY است که تایپ را آسان تر می کند.

در حالی که عمر باتری این ساعت هنوز بهبود نیافته است، اپل یک کابل شارژ USB-C را برای سرعت شارژ سریعتر این گجت ارائه می دهد. شما می توانید ساعت خود را در کمتر از یک ساعت از صفر به 80 درصد برسانید.

منبع: androidcentral