در بخش اول این مقاله به بررسی و توضیح مختصر چند مدل از دوربین های امنیتی خانگی که تبدیل به مدل های پرطرفدار و ارزان در سال 2022 شده اند، پرداختیم. در ادامه نیز قصد معرفی و خلاصه بررسی چند مدل دیگر از دوربین های امنیتی را داریم، پس با ما همراه باشید!

3. Blink Mini

Blink Mini

دوربین امنیتی خانگی Blink Mini از کیفیت 1080p برخوردار بوده و با توجه به قابلیت تشخیص حرکت و صدای 2 طرفه و دیگر امکانات شما را قادر می سازد تا بتوانید خانه خود را به صورت 24 ساعته کنترل نمایید. امکان برقراری ارتباط و مشاهده تصاویر دریافتی از طریق گوشی های هوشمند یکی دیگر از امکانات و ویژگی های تعبیه شده در دوربین امنیتی Blink Mini محسوب می شود. این ویژگی هنگام شناسایی حرکت هشداری به گوشی هوشمند کاربر می فرستد. در ضمن این ویژگی علاوه بر هشدار می تواند تصاویر دریافتی همان لحظه را نیز برای کاربر ارسال کند.

قابلیت صوتی 2 طرفه: این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بوسیله گوشی هوشمند خود با افراد حاضر در ارتباط بوده و صدای آن ها را بشنوید. لازم به ذکر است که این مدل از دوربین امنیتی به دلیل کارکرد آسانی که در اختیار دارد موقع نصب شما را با هیچ چالشی روبرو نکرده و تنها با متصل شده وای فای راه اندازی می شود.

4. Arlo Pro 4

Arlo Pro 4

دوربین امنیتی قابل حمل Arlo Pro 4 را می توان یکی از پرکاربردترین و شیک ترین دوربین های موجود در بازار محسوب کرد. این دوربین با توجه به قابلیت بی سیم بودن شما را قادر می سازد تا بتوانید در هر نقطه از خانه خود دوربین را نصب کرده تا محیط مورد نظر خود را کنترل نمایید. زاویه دید یکی از ویژگی های این مدل از دوربین بوده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید زوایه 160 درجه ای محیط اطراف را مشاهده کنید.

قابلیت ضبط تصاویر با رزولوشن 2K: دوربین امنیتی Arlo pro 4 نسبت به مدل های قبلی خود از کیفیت ضبط تصاویر بالاتری برخوردار بوده و می تواند تصاویری با رزولوشن 2K را ضبط کرده تا شما بتوانید علاوه بر بزرگنمایی تصویر قادر به بررسی بیشتر جزئیات نیز باشید.

قابلیت دید در شب: قابلیت دید در شب یکی دیگر از امکانات تعبیه شده در این مدل از دوربین بوده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در تاریک ترین محیط تصاویر رنگی را به صورت کاملا واضح مشاهده کنید.

Arlo Secure: این قابلیت پس از تشخیص حرکت و یا صدا اقدام به تماس با آشنایان کرده و یا با به صدا در آوردن آژیر خطر شما را مطلع خواهد کرد.

دوربین امنیتی Arlo pro 4 به دلیل کارکرد بی سیم، علاوه بر خانه، در فضای باز نیز می توان از آن استفاده کرد. با توجه به قابلیت صدای 2 طرفه این امکان را دارید تا بتوانید با افراد حاضر در نزدیکی دوربین ارتباط برقرار کرده و با آن ها صحبت کنید. به همین دلیل می تواند گزینه مناسبی برای درب های ورودی خانه باشد.

منبع: cnet