کنسول های بازی Xbox Series X|S انبوهی از ویژگی های سطح بالا را در اختیار گیمرها قرار می دهد و به عنوان کنسول هایی شناخته می شود که از طریق یک کنترلر می توان با آنها بازی کرد. اما جالب است بدانید که مایکروسافت امکان کار با این کنسول های قدرتمند را با استفاده از ماوس و کیبورد فراهم آورده است و گیمرها می توانند بازی های مورد علاقه شان را بدون نیاز با کنترلر بر روی آن انجام دهند. متأسفانه به طور اختصاصی برای این کنسول ها کیبوردی طراحی نشده، اما کیبوردهای قدرتمندی در بازار موجود است که می توان آنها را به Xbox Series X و Xbox Series S متصل کرد. در این بخش با برخی از این کیبوردها آشنا می شویم.

کیبورد Razer Turret for Xbox – ساخته شده برای ایکس باکس

کیبورد Razer Turret for Xbox – ساخته شده برای ایکس باکس

کیبورد Razer Turret اولین و تنها کیبوردی است که موفق به اخذ لایسنس Xbox شده و به طور کامل با کنسول های ایکس باکس وان و Xbox Series X|S سازگاری دارد. این کیبورد به صورت وایرلس طراحی شده تا در هنگام بازی راحت تر باشید. همچنین این کیبورد به کلیدهای مکانیکی و کلید اختصاصی ایکس باکس مجهز است. از دیگر ویژگی های این کیبورد باید به خوش دست بودن و طراحی ظاهری زیبا و جذاب اشاره کرد.

کیبورد Logitech G613 – کابل را دور بیندازید

کیبورد Logitech G613 – کابل را دور بیندازید

با استفاده از کیبورد لاجیتک G613 دیگر خبری از محدودیت های کابل نیست و شما می توانید هر جایی که راحت ترید بنشینید و با آن برای بازی کار کنید! با وجود اینکه این کیبورد وایرلس است، اما در هنگام اتصال به ایکس باکس زمان تأخیر تنها 1 میلی ثانیه ای را به ارمغان می آورد. این کیبورد از سوئیچ مکانیکی Romer-G برخوردار است و باتری آن تا یک سال نیازی به تعویض نخواهد داشت. پس بدون دغدغه می توانید هر چقدر که خواستید با آن بازی کنید!

کیبورد BlackWidow Lite – بهترین از لحاظ قیمت

کیبورد BlackWidow Lite – بهترین از لحاظ قیمت

کیبورد BlackWidow یکی از مدل های محبوب Razer است که از طراحی مینی بهره می برد و برای کسانی مناسب است که به دنبال یک کیبورد جمع و جور و ساده تر هستند. در این کیبورد از سوئیچ های نارنجی ریزر استفاده شده که بهترین عملکرد را با کمترین صدا ارائه می دهند. همچنین کابل این کیبورد از قابلیت جدا شدن برخوردار است که نگهداری از آن را آسان تر کرده است. نورپردازی RGB یکی دیگر از ویژگی های جذاب این کیبورد پرطرفدار به شمار می آید.

کیبورد Logitech MK270 – ارزان اما کاربردی

کیبورد Logitech MK270 – ارزان اما کاربردی

اگر شما می خواهید تا از انگشتان خود به بهترین نحو در هنگام بازی بهره ببرید و بتوانید با گیمرهای حرفه ای ایکس باکس سری ایکس و اس رقابت کنید، کیبورد لاجیتک MK270 را مد نظر داشته باشید. این کیبورد که همراه با ماوس عرضه می شود، قیمت بسیار مناسبی دارد و تمام چیزهای ضروری و اساسی برای بازی را در اختیار شما قرار می دهد. البته با توجه به قیمت پایینی که این کیبورد از آن برخوردار است، برخی ویژگی ها در طراحی ظاهری آن به کار نرفته و شما با خرید آن صاحب یک ماوس و کیبورد ساده (و نه گیمینگ از لحاظ ظاهری!) می شوید.

کیبورد SteelSeries Apex Pro – همان چیزی که می خواهید

کیبورد SteelSeries Apex Pro – همان چیزی که می خواهید

کیبورد Apex Pro هر آنچه را که از یک کیبورد گیمینگ انتظار دارید، به طور یکجا در اختیار شما می گذارد! البته این کیبورد قیمت بالایی دارد و شاید خرید آن برای تمامی کاربران مقرون به صرفه نباشد. با این وجود ویژگی هایی مانند نورپردازی RGB، امکان تغییر کارکرد تک تک کلیدها و طراحی ظاهری زیبا باعث شده تا این کیبورد به یکی از محبوب ترین مدل ها تبدیل شود. جالب است بدانید که این کیبورد دارای حافظه داخلی نیز هست و می توانید تنظیمات کلیدها را در آن ذخیره کنید.

بیشتر بدانید

منبع: windowscentral