مانیتور صنعتی دستگاهی است که برای حجم کاری سنگین ساخته شده و توانایی نمایش تصاویر به صورت متوالی و بدون وقفه را حتی به صورت 24 ساعته و در تمامی 7 روز هفته دارد. این دستگاه موارد استفاده متعددی دارد و می توان از آن هم در فضاهای باز و محیط های شهری و هم در مکان های بسته استفاده کرد. به طور کلی از دستگاه مانیتور صنعتی برای نمایش تصاویر تبلیغاتی و اطلاعات عمومی در مکان هایی مانند ادارات، شرکت ها، فروشگاه ها، رستوران ها، کافی شاپ ها، بانک ها و محیط های عمومی استفاده می شود. اگر قصد خرید مانیتور صنعتی دارید، احتمالاً تنوع مدل های آن در بازار شما را کمی گیج می کند! در این مقاله قصد داریم تا برخی از مدل های پرفروش مانیتور صنعتی در بازار را به شما معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب آسان تری داشته باشید. به طور کلی می توان پرفروش ترین مانیتورهای صنعتی موجود در بازار را متعلق به برندهای زیر دانست:

•    مانیتور صنعتی سامسونگ
•    مانیتور صنعتی LG
•    مانیتور صنعتی پاناسونیک
•    مانیتور صنعتی بنکیو
•    مانیتور صنعتی شارپ
•    مانیتور صنعتی بنکیو
•    مانیتور صنعتی جی پلاس
•    مانیتور صنعتی ایسوس
•    مانیتور صنعتی جی وی سی

مانیتور صنعتی ال جی 55LV75A-7B سایز 55 اینچ

مانیتور صنعتی ال جی 55LV75A-7B سایز 55 اینچ

مانیتور صنعتی ال جی 55LV75A-7B به منظور کاربری عمومی عرضه شده و تصاویر را با رزولوشن Full HD به نمایش می گذارد. امکان نصب و استفاده از این مانیتور صنعتی تبلیغاتی به هر دو صورت عمودی و افقی وجود دارد. این ویژگی انعطاف دستگاه برای استفاده در مکان های مختلف را بالاتر برده است. مجهز بودن به پنل IPS، زاویه دید وسیع، شدت روشنایی مناسب (500 cd/m2) و مجموعه پورت های ارتباطی از جمله ویژگی هایی است که باعث فروش بالای این مانیتور صنعتی 55 اینچ در بازار شده است.

مانیتور صنعتی ایسوس SE655-Y سایز 65 اینچ

مانیتور صنعتی ایسوس SE655-Y سایز 65 اینچ

اگر قصد خرید مانیتور صنعتی برای استفاده در فضاهای داخلی مانند ادارات، شرکت ها، سالن های همایش و نمایشگاه ها را دارید، مانیتور صنعتی ایسوس مدل SE655-Y با سایز 65 اینچ از بهترین انتخاب ها برای شما است. این مانیتور صنعتی بزرگ قابلیت پخش خودکار محتوای صوتی و تصویری در انواع فرمت ها را دارد و به دو اسپیکر 10 واتی نیز مجهز شده است. به این ترتیب بدون نیاز به اتصال آن به کامپیوتر می توانید تصاویر مورد نظر خود را به نمایش درآورید. هر چند این مانیتور صنعتی 65 اینچ به پورت های کاربردی برای اتصال به انواع دستگاه های دیجیتال و آنالوگ مجهز شده است.

مانیتور صنعتی جی پلاس GVL-49KH35 سایز 49 اینچ

مانیتور صنعتی جی پلاس GVL-49KH35 سایز 49 اینچ

در مانیتور صنعتی 49KH35 از پنل IPS با نور پس زمینه LED استفاده شده که باعث نمایش تصاویر با رنگ هایی طبیعی و شفاف می شود. همچنین این مانیتور صنعتی از زاویه دید 178 درجه ای بهره می برد و تصاویر آن در تمامی زوایا برای مخاطبان واضح خواهد بود. مجموعه پورت های این مانیتور صنعتی شامل دو پورت HDMI، یک پورت VGA، یک پورت DisplayPort، ورودی و خروجی DVI، پورت USB، سریال و ورودی و خروجی صدا می شود. پس محدودیتی برای اتصال مانیتور صنتی 49 اینچ جی پلاس به منبع پخش های مختلف وجود ندارد.

مانیتور صنعتی بنکیو PL490 سایز 49 اینچ

مانیتورهای صنعتی بنکیو نیز فروش بالایی در بازار دارند و مانیتور صنعتی PL490 یکی از پر فروش ترین آنها است. این مانیتور صنعتی 49 اینچ دارای روکش مات و شدت روشنایی 450 نیتس است و برای مصارف اداری و کاربری عمومی طراحی شده است. مشخصات کلیدی این نمایشگر صنعتی شامل رزولوشن فول اچ دی، زاویه دید وسیع 178 درجه ای، کنتراست داینامیک 500000:1، مجهز بودن به اسپیکر داخلی 10 واتی و مجهز بودن به پورت DisplayPort تشکیل می دهند.

مانیتور صنعتی پاناسونیک LH-49RM1MX سایز 49 اینچ

مانیتور صنعتی پاناسونیک LH-49RM1MX سایز 49 اینچ

مانیتور صنعتی پاناسونیک مدل LH-49RM1MX یکی دیگر از مانیتورهای 49 اینچی پر فروش موجود در بازار است که برای استفاده در فضاهای داخلی (با دمای صفر تا 40 درجه سانتی گراد و میزان رطوبت 20 تا 80 درصد) طراحی شده است. می توان از این مانیتور صنعتی برای نمایش مداوم تصاویر به میزان 16 ساعت در روز استفاده کرد. با توجه به این که در این نمایشگر صنعتی پاناسونیک از پنل VA با نور پس زمینه مستقیم LED استفاده شده، می توان از کیفیت تصویر ایده آل آن اطمینان داشت.

شما می توانید انواع مانیتور صنعتی را با بهترین قیمت از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه کنید. چنانچه قصد خرید مانیتور صنعتی با قیمت مناسب را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند. همچنین می توانید از مدل های موجود بر روی وب سایت ما دیدن کرده و نست به خرید اینترنتی مانیتور صنعتی مورد نظر خود اقدام نمایید.