حتی اگر یک یا دو تلویزیون خوب دارید، می توانید با یک پروژکتور سینمای خانگی اتاق سرگرمی خود را به سطح بالاتری برسانید. این روزها می توانید با تهیه یک ویدئو پروژکتور، یک فیلم یا عکس با کیفیت تصویر خوب، روشنایی بالا، رنگ عالی و نسبت کنتراست درجه یک را دریافت کنید. ضمن اینکه قابل حمل است و قیمت آن 1000 دلار کمتر از قیمت تلویزیون های پیشرفته خواهد بود.

آیا به دنبال این هستید که با یک پروژکتور 4k کامل کار کنید؟ یا چیزی می خواهید که منابع HD را عالی جلوه دهد یا به چیزی نیاز دارید که بتوانید در حین حرکت از آن استفاده کنید؟ ما در این مقاله بهترین دیتا پروژکتورهای 2021 تاکنون را معرفی کرده ایم تا شما را در امر خرید بهترین دیتا ویدئو ویژکتور راهنمایی کنیم پس با ما همراه باشید. قابل ذکر است که شما می توانید سایر مدل ها را در بهترین ویدئو پروژکتورهای سینمای خانگی در سال 2021 (بخش دوم) مطالعه کنید.

پروژکتور اپسون مدل 5050UB

در کل بهترین ویدئو پروژکتور

ویدئو پروژکتور اپسون مدل 5050UB

سینمای خانگی اپسون 5050UB بهترین پروژکتور همه کاره در بازار است. این دستگاه با نسبت کنتراست 1000,000:1، روشنایی چشمگیر 2600 لومن و رنگ دقیق، همه جزئیات را با رزولوشن 1080p نمایش می دهد. این ویدئو پروژکتور ارزان نیست، اما نسبت به سایر پروژکتورهای موجود در این لیست، کیفیت تصویر را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. جابجایی گسترده لنزها و بزرگنمایی موتوری در این دیتا پروژکتور بسیار فوق العاده است. از دیگر ویژگی های ویدئو پروژکتور اپسون 5050UB می توان به فناوری نمایش 3LCD، پشتیبانی از سیگنال های ورودی 4K و قابلیت نمایش محتوای سه بعدی 3D اشاره کرد. همچنین این پروژکتور از تکنولوژی پردازش رنگ 10 بیت HDR پشتیبانی می کند و در آن از فناوری UltraBlack اپسون استفاده شده است. این فناوری ها کیفیت عالی رنگ مشکی و سایر رنگ های تولید شده با این پروژکتور را به طور کامل تضمین می کنند.

پرژکتور بنکیو مدل HT2050A

بهترین ویدئو پروژکتور نسبت به قیمت

ویدئو پرژکتور بنکیو مدل HT2050A

این دیتا پروژکتور را نمی توان در رده دیتا پروژکتورهای ارزان قیمت قرار داد، اما BenQ HT2050A قطعاً بهترین ویدئو پروژکتوری است که می توانید با قیمت 700 دلاری تهیه کنید. این پروژکتور مدرن تصویری با روشنایی 2200 لومن، کنتراست عالی و رنگ های واقعی ایجاد می کند. همچنین یکی از تنها مدل های قابل مقایسه با شیفت لنز عمودی است که تنظیم آن را بر روی پرده کمی آسان تر می کند. ویدئو پروژکتور بنکیو HT2050A دارای زمان تأخیر ورودی پایین (در حدود 16 میلی ثانیه) است و تصاویر را تقریباً هم زمان با دستگاه منبع پخش به نمایش می گذارد. بنکیو اعلام کرده است که در پروژکتور HT2050A از اسپیکر قدرتمند 10 واتی و الگوریتم های اختصاصی اکولایزر استفاده کرده است و به همین دلیل این پروژکتور صدایی شفاف همراه با بیس بالا را ارائه می دهد.

پروژکتور سونی مدل VPL-VW325ES

بهترین پروژکتور، پول بدون موضوع

ویدئو پروژکتور سونی مدل VPL-VW325ES

سینمای خانگی سونی VPL-VW325ES یک شگفت انگیز مطلق با برچسب قیمت مناسب است! نسبت کنتراست این دستگاه، که به راحتی مهمترین جنبه کیفیت کلی تصویر است، بهتر از Epson 5050 و به طور قابل توجهی بهتر از هر پروژکتوری است که قیمت بالایی ندارد. اگر قیمت بالای این دستگاه برای شما اهمیتی ندارد باید بگوییم که این پروژکتور با روشنایی 1500 لومن تصاویری با کیفیت باورنکردنی به نمایش می گذارد.

مهم ترین مزایای خرید پروژکتور سونی VPL-VW325ES شامل رزولوشن طبیعی 4K، پشتیبانی از HDR، توانایی بالا در نمایش رنگ مشکی و عملکرد مناسب در هنگام نمایش فیلم سه بعدی می شوند. البته کارشناسان توصیه کرده اند که بهتر است این پروژکتور در محیط های کم نورتر مورد استفاده قرار گیرد تا کیفیت تصویر آن با افت مواجه نشود.

پروژکتور اپتما مدل UHD35

بهترین پروژکتور 4k با قیمت 1300 دلار

ویدئو پروژکتور اپتما مدل UHD35

سینمای خانگی UHD35 یک پروژکتور مدرن است که امکانات بسیاری در قاب کوچک و قیمت پایین آن قرار دارد. این پروژکتور حدو یک تن نور را پرتاب می کند، رنگ های دقیق تولید می کند و دارای جزئیات عالی است. نسبت کنتراست این دستگاهعالی نیست ، اما در میان پروژکتورهای با وضوح 4k در این محدوده قیمت تقریباً متوسط است، و این قیمت واقعاً بزرگترین نقطه فروش UHD35 است. این پروژکتور K UHD4 کیفیت تصویر فوق العاده ای را تنها با چند صد دلار نسبت به بهترین پروژکتورهای 1080p ارائه می دهد. نکته قابل توجه دیگر در رابطه با این پروژکتور، پشتیبانی آن از نرخ نوسازی تصویر 240 هرتز و زمان پاسخ دهی 4.2 میلی ثانیه در هنگام نمایش تصاویر 1080p است. این مشخصات به خصوص در هنگام بازی اهمیت فوق العاده ای پیدا می کنند و به شما این امکان را می دهند تا ویدئو پروژکتور خود را به نسل جدید کنسول های بازی متصل نمایید.

شما می توانید سایر مدل ها را در بهترین ویدئو پروژکتورهای سینمای خانگی در سال 2021 (بخش دوم) مطالعه کنید.

منبع: cnet